Recenzie: „Rival” (#2 The Fall Away) – Penelope Douglas

E duminică după-amiază… De fapt, sigur e altă zi pentru voi, când citiți aceste rânduri… Dar pentru mine e 16:32, duminică… Am avut un weekend plin, școală, renovări acasă, prezentări, drumuri cu trenul, sunt doar foarte foarte obosită… și singurele relaxări din acest weekend au fost cât eram în tren, în metrou… pentru că citeam… și am citit destul… Destul cât să am o grămadă de povești în cap, destul cât să nu mai știu cu ce și cum să încep. De câteva săptămâni am fost atât de prinsă în citit… mi-a lipsit asta… Mi-a lipsit să mă detașez de tot și toate și pur și simplu, să mă relaxez citind… Să râd, să plâng din alte motive decât cele care mă înconjoară. Mi-a lipsit să evadez mai mult decât am crezut vreodată. Și având în vedere perioada dificilă pe care am străbătut-o, lectura și muzica au fost singurele remedii care chiar m-au ajutat și mi-au oferit noi motive de a merge înainte, de a avea curaj și încredere în privința viitorului și deciziilor pe care le voi lua.

Anyway, destulă „bla bla” din partea mea așa că hai să trec la subiectul care vă interesează cu adevărat pe voi… recenzia aceasta…

„Rival” este ultimul volum publicat din seria The Fall Away a scriitoarei Penelope Douglas. Recenziile volumelor anterioare „Bully” („Intimidare”) și „Until you”.

rival

Descrierea romanului: „Madoc and Fallon. Two estranged teenagers playing games that push the boundaries between love and war…

She’s back.
For the two years she’s been away at boarding school, there was no word from her. Back when we lived in the same house, she used to cut me down during the day and then leave her door open for me at night.
I was stupid then, but now I’m ready to beat her at her own game…

I’m back.
Two years and I can tell he still wants me, even if he acts like he’s better than me.
But I won’t be scared away. Or pushed down. I’ll call his bluff and fight back. That’s what he wants, right? As long as I keep my guard up, he’ll never know how much he affects me…”

Just me: Yup, she did it again!! Penelope Douglas a reușit și de data asta să mă facă să-i iubesc personajele, oricât de suciți ar fi. Madoc și Fallon. Pe Madoc îl știm din primele două volume ale seriei The Fall Away, e prietenul bun al lui Jared. Ah, și dacă pe Fallon n-o știm… cu siguranță îi știm tatuajul lui Madoc, nu?! Fallen cu un „e” înflăcărat care seamănă mai degrabă cu un „o”, right?!

Hmmm… e o poveste. Ușor sucită, ea însăși. Un subiect greu de abordat și totuși, ceva ce se poate întâmpla la fel de bine și în viața reală, nu?! O poveste ușor de condamnat dacă n-o trăiești tu însuți. O poveste ușor de judecat!

Îl știm pe Madoc. Aflăm cine este și Fallon. Sora vitregă. Sau… nu chiar. Este fiica celei cu care se căsătorește Jason, tatăl lui Madoc. El preferă să stea la apartamentul unde are biroul, ea preferă să călătorească. Amândoi preferă să se înșele unul pe celălalt decât să fie împreună. Nu știu de ce s-au căsătorit până la urmă… dar probabil așa le-a fost scris lui Madoc și Fallon să se întâlnească.

“I knew exactly how I felt about Madoc. And I knew why I felt that way. I hated him. I hated what he did to me. But why in the hell did he hate me?”

16 ani și n-aveau minte, dar ceva i-a atras împreună. Apoi părinții i-au despărțit. Madoc a rămas în urmă în timp ce Fallon a plecat la școală în străinătate. După doi ani decide să se întoarcă și să se răzbune pe cel care i-a sfâșiat inima. Însă, planurile sunt date peste cap. Tot ce știa că se întâmplase în liceul e schimbat. Jared și Tate sunt împreună acum. Tate ține la Madoc ca la un frate. Toți sunt o mare familie fericită. Madoc, e altfel. Iar ea… își regăsește sentimentele ce le credea uitate.

“Fallon and I were a lot like them. Only I didn’t love her, and she didn’t love me. I was infatuated with her once— and loved that she let me take my pubescent urges out on her— but we weren’t in love.”

Erau tineri și confuzi. Se urau ziua, iar noaptea erau în același dormitor, în același pat. Până când au fost despărțiți. Iar acum… doi ani mai târziu. Se urăsc din răsputeri. Fiecare crezând că celălalt a renunțat la el. Fiecare crezând că e cel părăsit și uitat. Oare cât le va lua până când își vor da seama că ei urăsc faptul că se iubesc atât de mult?!

„You were my first everything and my only love”

E o poveste frumoasă, tristă, grea și totuși, frumoasă. Totul e bine când se termină cu bine. Dar pentru asta trebuie să ai curaj! Curaj să-ți înfrunți trecutul, curaj să te deschizi și să spui lucrurilor pe nume, curaj să-i înfrunți pe toți și curaj să iei decizii mari atunci când ești încă prea tânăr.

Nimic din ceea ce au crezut nu era real și acum, învață să se redescopere și să-și descopere adevărul din trecut și adevăratele lor sentimente.

“That beautiful girl hated me, and I hated her, but – goddamn it – I loved how we hated, because it was raw and real. It didn’t make any sense, but yeah – it was real.”

L-am iubit pe Madoc încă din primul volum. Credeam că’s eu sucită, dar se pare că nu. L-am iubit de la început și până la sfârșit. Iar pe Fallon am îndrăgit-o enorm. E greu să treci prin tot ceea ce a trecut ea și să mai ai curaj să riști din nou cu propria inimă.

Ce secret a păstrat atâția ani față de Madoc?! Reușește el s-o facă să se deschidă în fața lui?! Pot ei să-i învingă pe adulți?! Rămâne să citiți pentru a descoperi povestea…

Romanul este scris din ambele perspective. Întâmplările se succed pe măsură ce vocea scriitoarei își schimbă personajul. Le trăim amândurora frustrările, durerile, sentimentele.

Mi-a plăcut că am avut întreaga gașcă prezentă. Jared și Tate și mai mult Jax. I-am cunoscut și mai bine și i-am iubit și mai mult. Jax ne-a dezvăluit încă o părticică din el și pot spune că a avut un rol destul de mare în povestea cu happy-end a lui Madoc, dar și a mamei sale adoptive, mama lui Jared.

Alte lucruri din celelalte romane ni se clarifică acum. De exemplu, iubitul secret al mamei lui Jared. Țineți minte excursiile ei de la sfârșitul fiecărei săptămâni către Chicago?! Oare cine are un birou de avocatură acolo?!

Mi-ar fi plăcut muuuuult mai mult din umorul caracteristic lui Madoc, dar în definitiv, povestea lui n-a fost numai roz și floricele așa că a fost bine că i-am cunoscut și o altă parte de-a lui.

Btw, primim și ceva fragmente din anii de facultate… Asta ca să știți că ne-au crescut copiii și s-au îndepărtat de casă 🙂

Este un roman pentru acei cititori care nu pot să nu se simtă atrași de sex din răzbunare, personaje distruse de întâmplări ale vieții și povești de dragoste epice care te sfâșie pe din două pentru ca mai apoi să te reîntregească. Este un roman pentru cei curajoși care pot să vadă dincolo de aparențe și dincolo de judecățile fixiste ale oamenilor. Este un roman despre cum te poți arde dacă te joci cu focul.

Doi rivali ce învață împreună să meargă pe același drum.

„Madoc – It’s different within these four walls—behind this closed door, at night, in the dark. I’m not Madoc, and she’s not Fallon. I’m not smiling, cracking jokes, or putting up a front. And she’s not cutting me down with her smart mouth or looking at me and wishing I was a million miles away from her.”

„Fallon – Madoc thinks that he has me pegged. He thinks that what you see is what you get, and that he’s on top of the world. Three years ago, I was cast aside and kicked out of my home all because of him. The little prince plays a game not even knowing that we’re at war.”

EmM

Acest articol a fost publicat în Recenzii și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Recenzie: „Rival” (#2 The Fall Away) – Penelope Douglas

  1. Pingback: Writers&their Books: Penelope Douglas | navigand printre suflete

  2. Pingback: Save the Date de la Epica Publishing House – „Rivali” de Penelope Douglas | navigand printre suflete

  3. Pingback: Premiile Liebster | Navigand printre Suflete

  4. Pingback: Cele mai populare 5 recenzii de pe blog în 2015 | Navigand printre Suflete

Lasă un comentariu