Cele mai populare 5 recenzii de pe blog în 2015

Bunăăăăăă dimineațțțțaaaaa, soare!!! că deh, văd prin fereastră iar zâmbete timide, se pare că fulgii de ieri amețiți s-au lăsat păgubași 😦

Tocmai primiși în miraculosul meu email, un raport de la wordpress privind bloggingul meu din 2015. Știu că am scris răruț, dar voi tot mă vizitați – postările vechi încă vă atrag 😀

Ar fi trb să mă aștept la aceste 5 postări ce se află în top 🙂

5. Recenzia romanului „Ticălosul Seducător” de Christina Lauren, primul volum al seriei „Beautiful Bastard”.

ticalosul seducator

Recenzia o puteți citi aici.

4. Recenzia unui minunat roman, ce în mai puțin de o lună se va regăsi pe piața românească, la Editura Epica! „Ugly Love” de Colleen Hoover.

ugly love

Recenzia o puteți citi aici.

3. Recenzia primului volum al trilogiei lui Sylvain Reynard, „Infernul lui Gabriel”.

infernul lui gabriel

Pe mine nu m-a încântat extraordinar de mult volumul, dar cum văd că există o mulțime de curioși în privința acestei trilogii, mi-am propus ca în 2016 să o termin. Recenzia primului volum, o puteți citi aici.

2. Recenzia unei povești extraordinare, un roman ne-publicat la noi, dar căruia Editura Epica îi oferă un strop de gândire în anul ce vine, este volumul intermediar, „Until you”, scris de Penelope Douglas!

until you

Așa cum am mai spus deja de un milion de ori, avem nevoie de povestea lui Jared pentru a înțelege mult mai bine volumul „Intimidare” și pentru a nu mai fi așa supărați pe el. 😦 Recenzia o puteți urmări aici.

1. Ta da da!!!! Și primul loc este ocupat de un volum intermediar al seriei „Beautiful Bastard” de Christina Lauren și anume, „Beautiful Bitch”.

beautifulbitch

Având în vedere miile de persoane ce au căutat această recenzie, mă gândesc că poate n-ar fi rău ca editura să ia în considerare scoaterea unui volum în care să regăsim nuvelele din serie, mai ales că acestea sunt scurtuțe, scurtuțe. Recenzia mea o puteți citi aici.

Iar în caz că erați curioși și de celelalte 5 locuri din top 10, vi le enumăr acușica: „Rivali” de Penelope Douglas, „Expertul Seducător” de Christina Lauren, „Te aștept” de J. Lynn, „Rămâi cu mine” de J. Lynn și ultimul, dar nu cel din urmă, o altă nuvelă, „A Beautiful Wedding” de Jamie McGuire!!

Faptul că topul este format predominant din romanele apărute la Editura Epica nu poate decât să mă bucure! Încă o dovadă că aceștia fac treabă bună!

Ce spuneți de acest top?! Voi ați citit aceste recenzii/romane?!

EmM

Acest articol a fost publicat în Books' NEWS, Recenzii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Cele mai populare 5 recenzii de pe blog în 2015

  1. Cât mai multe postări în top anul viitor! 😉

    Apreciat de 1 persoană

  2. Geo zice:

    Multe din ele le-am citit. Altele astept sa apara in engleza! 🙂
    Spor in continuare!

    Apreciat de 2 persoane

  3. avem cam aceleasi gusturi in materie de carti asa ca am trecut si eu in wishlist cartile pe care inca nu le-am citit. 😀
    pupici!

    http://cherryqueendee.blogspot.com

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

