Save the Date de la Epica Publishing House – „Rivali” de Penelope Douglas

Oficial sunt în Rai azi!!!!! Am fangirl-uit pe pagina Epicii și pe grupurile de facebook de numa’ pot!!! ❤ ❤ ❤

Sunt happy happy happy!!!!

Avem un nou Save The Date de la Editura Epica, de data aceasta este mult mai rapid – 14 decembrie 2015 ne va aduce în librării volumul al doilea al seriei "The Fall Away" de la Penelope Douglas!!

rivali

„Rivali” vine la noi într-o săptămână, sunt în extaz ❤ Vă rog, treziți-mă!!! Sau mai lăsați-mă să visez că eu n-o să mai am fonduri pentru cărți pe luna asta și dacă nu se îndură moșul de mine, presimt că o să mor încet-încet până în ianuarie 😦

Seria „The Fall Away” este deja scrisă, terminată și încheiată peste ocean așa că, în Românica, o să așteptăm cuminței traducerea ei 🙂

1. „Bully” sau „Intimidare” – recenzia aici – povestea lui Tate și Jared – POV Tate
1.5 „Until You” – recenzia aici – povestea lui Tate și Jared – POV Jared
2. „Rival” sau „Rivali” – recenzia aici – povestea lui Madoc și Fallon – ambele POV
3. „Falling Away” – povestea lui Jax și K.C. – ambele POV
4. „Aflame” – Jared și Tate DIN NOU!!!! – concluzia seriei – peste 4 ani și după ce au trecut prin… nu vă dau spoilere aici! Să spunem doar că în timp ce Madoc – Fallon și Jax – K.C. și-au găsit propriul HEA, Jared și Tate mai au de lucru la el! Un final nemaipomenit pentru o serie nemaipomenită!! – ambele POV

SINOPSIS „Rivali”

„Madoc și Fallon. Doi adolescenți înstrăinați, jucându-se cu focul și forțând granițele dintre iubire și ură…

Ea s-a întors.
Acum doi ani, a plecat pe neașteptate la o școală cu internat. Și de-atunci n-a mai vorbit cu mine. Înainte, când locuiam în aceeași casă, obișnuia ca în timpul zilei să mă ignore, iar noaptea, ca să mă scoată din minți, îmi lăsa ușa dormitorului ei întredeschisă.
Eram un prost atunci, dar acum sunt hotărât să câștig acest joc cu propriile-i arme.

M-am întors.
Au trecut doi ani și cred că încă mă dorește, chiar dacă se comportă ca un nemernic.
Dar n-o să mă mai tem și nici n-o să mă las doborâtă. N-o să mai fiu intimidată de el. O să ripostez. Fiindcă, probabil, chiar asta vrea.”

award intimidare

Pe cât de entuziasmată sunt de serie, pe atât de leneșă am fost și n-am făcut recenziile celorlalte două volume, dar nu-i problemă, acușica or să apară pe blog.

Plus, pentru că am fost întrebată de o mulțiiiimmmeee de persoane care au ajuns pe aici, pe meleagurile mele și au citit recenzia de la „Until you”, se pare că Epica ia în considerare traducerea volumul pentru 2016. Asta ar fi o mega-veste!!!

Dovada:

Untitled

Sunt super – extra – mega fericită azi și sper să nu-mi strice nimeni ziua bună! 😀

Recomand seria, n-o să vă pară rău!!

Mai aveți timp să citiți primul volum, în caz că n-ați făcut-o deja!

EmM

Acest articol a fost publicat în Books' NEWS și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu