Curățenie de primăvară cu Furni, ‘Nicuța și Aspiratorul Rohnson de la MarketOnline

logo_marketonline_mic1

– Soro…!!

– Hmmm…

– Soooorrrrroooo!!!

– Da, mă ‘Nicuțo, da!!

– Măi soro, știi de unde vin eu?!

– De unde să știu dacă nu spui?!

– Am fost la Cri-cri.

– La greieraș?! Ce-ai căutat la greieraș?! Ți-am zis de astă-toamnă să nu te mai prind pe la el că e un leneș și jumătate!

– Stai, Furni, că nu-i chiar așa… Asta a fost povestea de astă toamnă, dar acum… eheee…

– Acum ce, ‘Nicuțo?! Acum ce?! Te pomenești că a și ieșit brezaia la cutreierat pădurea… că deh, provizii n-a avut! A trăit pe ce i-ai mai dus tu pe furiș… Ce… crezi că nu știu de câte ori i-ai strecurat firimituri de la noi?!

– Hai las’, soro, că ai văzut ce bine e colo pe-nserat când ne ghidăm după cântecul lui să ajungem acasă. Una caldă, una rece, așa e printre prieteni – ne ajutăm cu ce putem.

– Da da, hai las-o așa că dacă te spui stăpânei, nu mai scoți capul un an din mușuroi!

– Și cine o să vă mai aducă toate veștile dacă n-o să mai fiu eu, ei?!

– Veștile le aflăm cu toții, dar tu cred că te referi la bârfe!

– Bârfe nebârfe, eu vă-nveselesc, eu vă-ntristez, eu vă fac ziua mai frumoasă așa că hai taci odat’ și ascultă-mă că am să-ți spun ceva EXTREM de important!

– Hai, zi, că văd că sari pe toate cele 6 picioare de nerăbdătoare ce ești!

– Soro, n-o să-ți vină să crezi!! Era la greieraș o curățeniieee… da’ o curățeeeeniiieee de nici nu-ți închipui!! Curat ca lacrima, soro!! Ce vorbești că m-a pus să șterg fiecare picioruș pe preșul de la intrare că a zis că la el în casă nu mai e fir de praf… Îți dai seama, soro?! Cinci minute am stat de m-am șters pe picioare!! O curățenie, soro, de nu-mi mai venea să plec de acolo!! Curățenie lună, soro!!! Doamne, da’ ce curățenie…

– Eh, a făcut bolându’ și el ceva pe anul ăsta… Bun și-așa! Să vedem cât l-o ține…

– O să-l țină, soro, o să-l țină! De-ai fi văzut ce aspirator profesional avea… Eheee…

– Aspirator profesional?! De unde are greierașul bani de așa ceva?!

– Cică l-a luat de pe magazinul MarketOnline.ro! Erau promoții… numai una și una! Rohnson Aquatech R144 se numește minunea!

– Cum…?! Rohnson?!

– Da, Furni, Rohnson Aquatech R144!!! O invenție nemaipomenită îți spun eu!

– Eh, pe naiba nemaipomenită! Tu nu știi ce nasol e să fii aspirată! Ptiu… ce-am pățit eu la familia aia acum….

– Hai las’ soro, amintirile! Eu vreau să-ți spun aici de aspiratorul ăsta și tu nu mă lași defel! N-auzi că a zis greierașul că dacă e de acord stăpâna vine și la noi să ne ajute la curățenia de primăvară?! Așa… drept răsplată că l-am ajutat să treacă și peste iarna asta!

– A zis el așa ceva?!

– Da, soro, așa a zis! Și vine cu tot cu aspiratorul Rohnson! Are 5 perii de curățare! Perie pentru aspirare uscată, dar și perie pentru aspirare umedă, perie în formă de T, dar și perie rotundă plus un dispozitiv special pentru colțuri!

– Și unde avem noi ‘Nicuțo, colțuri?! Amețito! Ai uitat că mușuroiul e rotund?!

– Rotund nerotund, îți spun eu, aspiratorul ăsta e MIEZUL! Filtrul e lavabil (bine, nu că ne-ar interesa pe noi asta că doar e treaba greierașului, dar așa, să știi și tu), iar recipientul e de 15l!! 15l!! Păi îți dai seama că face curățenie în tot mușuroiul și n-o să se umple?! Noi, oricum, suntem vrednice așa că nu are ce minuni să adune după urma noastră!

– Da, așa e…

– Ah, și am uitat să-ți spun! Praful este colectat direct în apă, prevenind împrăștierea lui prin aer! Îți dai seama, Furni?!

– Îmi dau seama, bătuto în cap, îmi dau seama!! Din ce e alcătuit mușuroiul, isteațo?! Dacă adună tot praful, noi cu ce mai rămânem!! Uf… că te duce capul numai la ce vrei tu!! Dar hai la stăpână, să vedem ce zice și ea de oferta greierașului! Măcar așa… ca „de ochii soacrei” să ne facă și nouă curățenie. Poate mergem și noi să stăm un pic tolănite la soare că prea e frumos afară… Mai vine și 8 martie… Hai!

EmM

*Articol participant la Spring SuperBlog 2016.

Acest articol a fost publicat în SuperBlog și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Curățenie de primăvară cu Furni, ‘Nicuța și Aspiratorul Rohnson de la MarketOnline

  1. Mara zice:

    Bafta! I liked it! :*

    Apreciat de 1 persoană

  2. Vero zice:

    Amuzant. Imi place

    Apreciat de 1 persoană

  3. Ce bun este un asipirator la…musuroiul greierasului!!!! 🙂 Bafta!

    Apreciat de 1 persoană

  4. pina si in musuroi e bun aspiratorul!bravo!frumoasa poveste!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu