Vine primăvara, vine SuperBlog!! Spring SuperBlog 2016

E aproape miezul-nopții. Stau cu fereastra deschisă… e prea cald în casă. În aer, se simt deja aromele primăverii. Dar oare SuperBlog ce miresme ne va mai aduce în dar…?!

superblog-spring-logo-01

Competiție, creativitate, originalitate, sponsori și premii – minunății și o mare de povești, care mai de care mai frumoasă!

1 martie – 11 aprilie 2016 este perioada în care se va desfășura competiția la care m-am hotărât să particip și eu! Am mai avut o tentativă prin toamnă, o tentativă pe care mi-am dorit din tot sufletul s-o duc până la capăt, dar… din păcate, eram undeva, într-un colț mai uitat de lume și penele de curent sau defectarea internetului mi-erau prietenele cele mai „dragi”, făcându-mă într-un fel sau altul să pierd câteva deadline-uri de unde și renunțarea mea. Acum sunt acasă la mine, totul pare a fi aliniat – și stele și Mercur și tot. Inspirație să am, să nu mă copleșească astenia de primăvară! Sper să mă susțineți și să mă încurajați de pe margine!

Mult succes tuturor participanților și să ne revedem cu bine la linia de sosire!

EmM

Acest articol a fost publicat în SuperBlog și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Vine primăvara, vine SuperBlog!! Spring SuperBlog 2016

  1. alynutza04 zice:

    Mult succes si multa inspiratie!!!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

