STAR-uind, reușești!!

Seară bună, suflete frumoase!! Cei ce-mi urmăriți cu regularitate blogul, mi-ați văzut anunțul de participare, precum și cele câteva articole scrise până acum așa că știți că m-am înhămat la competiția blogurilor SuperBlog 2015. Am vrut să particip pentru că este o competiție ce-ți provoacă imaginația și creativitatea din foarte multe puncte de vedere. Sunt atât de multe teme și atât de diverse că, uneori, nici nu știu de unde reușesc să scot articolele. 😀

logo banca transilvania

Așa și astăzi… Când Banca Transilvania te întreabă ce-ai face cu 5000 de euro, îți spun eu că imaginația chiar ți-o ia razna!! Prima problemă e dacă se presupune să fii egoist – să-ți faci planuri doar pentru tine, dacă să-l incluzi și pe partenerul de viață în aceste planuri, dacă să fii un pic darnic și să le mai iei și celor apropiați câte un mic dar sau dacă vrei să împarți și cu cei nevoiași… Posibilitățile sunt nenumărate și, recunosc, că un avans sau achitarea unei bune părți din achiziționarea unui autoturism mi-a trecut prin cap, dar asta însemna să fiu total egoistă – în condițiile în care cel iubit are propria-i mașină.

Dar… vise, taică, vise!! Cel puțin pentru încă ceva timp de aici încolo… Până una alta, am o altă problemuță ce ar necesita rezolvare și cred că este cea mai importantă în momentul de față. Și n-o să fiu nici egoistă. Este pentru mine și logodnicul meu, dar va fi un dar de care se vor bucura și cei dragi nouă pentru că ne vor fi aproape.

Banca Transilvania ne face o ofertă incredibilă prin intermediul cardului de cumpărături STAR, pe care îl putem folosi pentru tranzacții la comercianții și bancomatele din țară și din străinătate.

card star forte bt

Cu cardul STAR Forte poți împrumuta de cel mult 5 ori venitul tău lunar, având posibilitatea ca în acest mod să ajungi la suma maximă de 5000 de euro. În același timp, cu Star Forte, poți câștiga de fiecare dată când mergi la cumpărături, în țară sau în străinătate. Plata cu acest card, îți aduce puncte Star în funcție de valoarea cumpărăturilor tale, puncte ce se pot transforma în bani pe care îi poți folosi ulterior exact cum îți dorești. Fiecare punct Star are valoarea de 1 leu, iar suma strânsă se poate cheltui la magazinele partenere participante în acest program. În plus, prin programul Star poți beneficia de până la 12 rate fără dobândă și fără comisioane la comercianții parteneri.

Nu știu cum vă sună vouă, dar eu sunt foarte încântată de ocazia pe care mi-o oferă cei de la Banca Transilvania, iar după ce am aruncat un ochi pe lista de mii de parteneri, deja mi-am făcut planul perfect pentru… NUNTA anului!! Ați ghicit oare care-mi era planul sau doar acum v-ați dat seama?!

Am găsit și un ajutor de nădejde printre partenerii programului: Casa de Evenimente din Ploiești îmi promit nunta de vis! Cu siguranță îi voi crede pe cuvânt și echipa din spatele numelui îmi vor face munca mai ușoară!! O să apelez și la Casa cu Flori pentru aranjamentele florale – am văzut lucruri cu adevărat deosebite pe site-ul lor.

Cutreierând lista de parteneri din programul Star, am dat și peste Bigotti – costumul lui ginerică sigur va fi achiziționat de la ei pentru că al meu este mare fan al lor. Pantofii, bineînțeles, vor fi oferiți de Bugatti Shoes. Eu, voi apela la vechii mei prieteni de la Bella Donna pentru pantofiorii albi, iar magazinul Armany Collection din Baia Mare are exact rochia mea de vis!

Vreau să am nunta visurilor mele așa că vă las și o să mă pun pe treabă! Dacă mai voi avea ceva rămășițe pe card după toate aceste cheltuieli, voi achita avansul pentru luna de miere. Voi apela la serviciile celor de la Christian Tour pentru că am avut experiențe foarte bune de fiecare dată cu ei. Să vedem ce ne vor recomanda pentru relaxarea de după nuntă pentru că încă nu am o destinație în gând. Singurul lucru pe care l-am visat toată viața cum va fi, până la cel mai mic detaliu, este nunta mea și sper că, cu ajutorul celor de la Banca Transilvania și a partenerilor acestora, va fi perfectă – exact cum am visat.

*Articol scris pentru SuperBlog 2015

Acest articol a fost publicat în SuperBlog și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la STAR-uind, reușești!!

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 7. STAR – în fiecare zi. Deschis nelimitat la îndeplinirea viselor

Lasă un comentariu