Când surprizele vin atunci când nu te aștepți…

Ador ieșirile cu fetele, dar în ultima vreme sunt din ce în ce mai rare… Viața ne-a ajuns din urmă… vârsta… propriile familii sau job-urile… Mi-e dor de vremurile când mergeam prin cluburi în fiecare weekend, când ne întâlneam să luăm micul-dejun ba la una, ba la cealaltă… După bacalaureat, ne-am adunat părinții în același loc, le-am împărtășit planurile noastre și le-am CERUT să găsească o soluție pentru că noi vom locui împreună în timpul facultății. Săracii!! Mi-aduc și acum aminte ce față au făcut 😀 Tata chiar spunea că va trebui, totuși, să fim verificate săptămânal ca să fie convinși că n-am aruncat apartamentul în aer. Eh… alte vremuri…

„Trupa” mea e alcătuită din cinci fete și suntem împreună de ani de zile. 3 dintre noi ne cunoaștem încă de la grădiniță – eu, Ana și Mirela. Ralu ni s-a alăturat în liceu, iar Crina – din timpul facultății. Eram de neînvins și de oprit oriunde eram și la orice ne puneam în minte să facem.

Așa că…

În momentul în care Ralu m-a sunat pentru o întâlnire, n-am ezitat să accept. Era vineri după-amiază, în pauza de la muncă. Mi-am făcut o mică inspecție personală și am ieșit pe minus din multe puncte de vedere… Garderoba era ușor de schimbat că mereu mi-am păstrat la birou ceva mai casual pentru ieșirile imprevizibile… dar manichiura era ciobită ici-ocolo… știam cu siguranță că nu eram proaspăt epilată… machiajul mi-era mult prea light pentru scena unde trebuia să mă întâlnesc cu fetele… Eh…

Mă voi descurca cu ce am la îndemână până la urmă…

Ora 17. Repede repede îmi dau costumul pe-o bluziță semi-sexy, albastră, cu un umăr gol și o pereche de skinny jeans. Îmi păstrez sandalele de peste zi pentru că se potrivesc, îmi retușez machiajul și adaug un fard albastru, un eyeliner și încă un strat de rimmel. Îmi „ciufulesc” într-un mod prezentabil părul și sunt gata de drum.

Ajung la pub cu zece minute înainte de ora întâlnirii și deja le văd în fața mea pe Ana și Crina.

– Hei, fetelor! Ce mai faceți?!

– Hei!! Nu știm! Asta vorbeam și noi… Ne-a sunat Ralu și mai mult s-a mai puțin ne-a spus că de nu vom fi la întâlnire, nu ne mai consideră prietenele ei!

– Cam așa a fost și la mine… Off.. sper să nu se fi întâmplat ceva rău…

– Uite că vine și Mirela!

– Și în spatele tău se vede Ralu…

– Bună, fetelor! Haideți sus!! Fuguța fuguța!! Avem masa deja rezervată!

– Măi Ralu, dar ce s-a întâmplat?! Care-i problema?!

– Nimic nimic!! Nicio problemă!! Sus! Sus!

Strânsă toată gașca, urcăm scările pub-ului. Avem o masă cu vedere perfectă, numai bună pentru „adulmecat” prada – cel puțin pentru fetele singure – Ana și Mirela sunt excluse din categorie, una fiind deja căsătorită, cealaltă logodită. După ce ne dăm comanda… așteptăm veștile cu sufletul la gură.

– Fetelor… acum că suntem comode…

– Hai, spune-ne, nu ne mai ține în suspans!!

– Păi… să vedeți… Hmm, ce drăguț e băiatul acela…! Și se tot uită spre noi…

– Ralu, încetează cu jocurile astea! Spune-ne o dată!

– Bine! Bine! Am găsit un site cu super oferte la produsele de epilare cu ceară!!!

Hmmm…. ?! ….

– Serios, asta este vestea ta?! întreabă Ana.

– Dar ce-are?! Nu este o veste genială?! Intrați pe site-ul celor de la Total Pro Beauty și o să vedeți ce gamă largă de produse au și, mai ales, ce oferte minunate au!!

– Eu, una, nu te cred! Îți sclipesc cumva ochii… Ai privirea aia pe care o au de câte ori puneai la cale câte o boroboață…

– Hmm… Biiiiiinnnneeeee….

– Iubi, ce cauți aici?! o aud pe Mirela din dreapta mea…

Când întorc capul… într-adevăr Mihai, dar și Andrei vin către noi. Ceva nu e în regulă aici…

– Raluuuuu…. ai niște explicații de dat.

– Imediat! Imediat! Mai așteptăm alți musafiri.

Incredibil! Ce Dumnezeu se întâmplă?! N-am timp să mă întreb prea mult că… îi văd pe acei trei băieți de la masa de lângă noi îndreptându-se spre noi, iar Ralu se ridică…

– Fetelor, vrea să vi-l prezit pe Cosmin – iubitul meu. El este Robert, iar el este Eduard. Ana, Mirela, Maria și Crina. Iar băieții sunt Mihai și Andrei.

Oooookkkkkaaaaaiiiii… Pe mine m-a pierdut la „Cosmin – iubitul meu”. Și după fețele tuturor, nu sunt singura.

– Când?

– Ce?

– De ce?

– Cum?

Sar întrebările din toate părțile, dar Ralu stă zâmbind alături de Cosmin.

– Știu că sunteți a doua familie a Ralucăi așa că mi se pare normal să vă cer și vouă permisiunea pentru a o lua de soție pe Raluca.

Liniște totală. Cred că și fetele, ca și mine, nu mai aud nici muzica, nici gălăgia și nici pe alte persoane din jurul nostru. Și dintr-odată…… Țipete de fericire, zburat de scaune și toată lumea sare pe cei doi iubăreți!! Incredibil, nici nu știam de noua relație – ceea ce înseamnă că este foarte foarte recentă și deja se vorbește despre căsătorie. Nu-i problemă, toate ne bucurăm din suflet pentru prietena noastră, dar… nu poate să nu mă cuprindă un pic tristețea pentru că eu încă nu mi-am găsit pe nimeni.

– Robert este total pe placul tău!! îmi șoptește Ralu conspiratoriu.

– Da da!! Perfect! Ca să fie totul ciudat între noi la întâlnirile viitoare… Nu vreau să creez probleme. Plus… nu sunt deloc epilată 😀

– Heiiii… kitul pentru epilat cu miere de la Total Pro Beauty!!! Ți-l recomand, e genial! Și n-a zis nimeni să-l iei din prima acasă!!! Nu e material de one-night-stand, să știi!! Încearcă să-l cunoști și ai să vezi!

Hmm…

kit-epilat-free-ceara-cu-miere-tpbro

* Articol scris pentru SuperBlog 2015.

Acest articol a fost publicat în SuperBlog și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu