Nu sunt haioasă, dar compensez!

Am punctat bine cu titlul acesta. Chiar nu sunt haioasă! O fi greșit să spun că totuși, am simțul umorului?! Îl am, chiar îl am – știu să râd la glumele de care mă prind! 😀

Nu sunt funny, nu sunt amuzantă, nu sunt drole, nu sunt divertente și nici măcar divetido. Mmhmm!

Tata este cel amuzant din familie și, mai nou, iubitul meu. Nu știu cum le reușesc lor întotdeauna glumele, dar cert e că toți râd atunci când sunt ei voioși și puși pe entertainment.

Problema e la mine. Mi-am dat seama de mulți ani! Nu știu să spun glumele – nu sunt suficient de funny sau suficient de serioasă, depinde de caz, atunci când le spun. Știu doar să râd la ele! Cred că e bine și așa, nu?!

Dar… tata nu e permanent lângă mine. Și nici iubitul. Iar eu sunt o persoană colorată, o persoană ce are nevoie întotdeauna de zâmbete, curcubee și fluturași. Așa că pot compensa prin vestimentație, în mod special prin tricourile personalizate. Singurul minus e că iarna îngheț în tricou 😀 mai le port prin casă… pe la somn, poate.

Tricourile cu mesaje haioase vor atrage mereu atenția tuturor, indiferent unde ești: pe stradă, la un party sau chiar la job dacă nu ai un cod vestimentar impus.

Mi-aduc aminte și acum ce cadou mi-au făcut fetele la majorat.

AM-FACUT-18-ANI

Mai greu a fost să ascund de părinți acel tricou… 😀

Am încercat să mă feresc de tricourile personalizate cu dublu-înțeles, dar trebuie să recunoaștem că acelea sunt cele mai funny. Trebuie un pic de curaj pentru a fi purtate.

Zilele acestea mă uitam pe un magazin online de tricouri, Tshirts.ro, să fiu mai exactă și mi-a atras atenția un super tricou.

tricou_alb-tshirts

Iar pentru iubit… o să „recomand”…

game over_tricou_alb

Tare-s curioasă de-l va purta!

Vă recomand cu drag acest magazin online de tricouri personalizate. Prețurile sunt excelente, calitatea deosebită, iar modelele expuse sunt pe placul tuturor! Unde mai pui că poți trimite și tu poza sau textul dorit și… ești original pe dată!

Eu, cu siguranță, o să-l am în minte pentru petrecerea burlăcițelor și de ce nu, a burlacilor! Sunt convinsă că până atunci voi găsi mesaje perfecte pentru fiecare domnișorică sau cavaler de onoare!

tricou-bride

*Articol scris pentru SuperBlog 2015.

Acest articol a fost publicat în SuperBlog și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

