Lăsați-mă să muncesc! Vreau să ștampilez!

Bună dimineața, prieteni… Ce mai faceți?!

V-aș spune că soarele abia a răsărit… că ne încălzesc ultimele raze ale toamnei… că frunzele căzânde se strivesc sub pașii voștri… dar e o zi atât de urâtă afară… că mai bine, tac.

V-aș spune exact ce zi este astăzi… Doar că… încă stau intactă pe raft… Nimeni nu mi-a manevrat până acum rotițele. Sunt ca la expoziție. Dacă vă place de mine, vi se va aduce o surată de-a mea… din spate… din depozit… Trist, nu?! Oare îmi voi găsi și eu căsuța mea?! Sau voi sta pentru totdeauna aici?!

Uite! Deja a intrat cineva în magazin!

– Alege-mă pe mine! Alege-mă pe mine!

Strig eu, precum și celelalte colocatare ale mele. Suntem multe ștampile în raft: dreptunghiularele – originale, ce pot fi personalizate după pofta inimii sau nevoie, ștampile gadget-uri, cele de buzunar – în pas cu moda, dar și eu… datiera. Eu sunt cea mai importantă! Sunt ștampila momentului – ștampila ce îți va indica întotdeauna ziua, luna și anul, dacă vei ști să mă învârți cătinel.

stampila-momentului_colop_superblog

Off… încă o originală se duse! E la mare modă personalizarea asta! Chiar nimeni nu mă dorește și pe mine?! Vreau să dispară toate suratele mele din depozit pentru că vreau și eu să plec de aici… pare că s-a depus tot praful din lume pe mine!

Știu… nu e nimic nou la datieră… Același model… aceeași culoare… același mecanism… de ani de zile. Dar știu că suntem utile! Toate birourile au nevoie de noi! Facem munca atâtor persoane mai ușoară… Imaginează-ți să pui data pe fiecare aviz de confirmare de la corespondență! E un chin, credeți-mă! Le-am auzit eu vorbind pe șefa mea și o secretară de la o maaaarrreeee firmă! Venise fuga-fuga în pauza de masă după o nouă datieră – cea veche clacase și spunea că dimineață a pierdut 30 minute cu primirea plicurilor.

Încă cineva la ușă! E grăbită! Pare supărată! I s-o fi stricat și ei datiera?! Hai, ducă-se încă una, poate m-o lua și pe mine cineva zilele acestea.

Iuhuuu!! Datieră vrea!

10 Bucăți???!!! Wow!! Chiar au mari lipsuri 😀

1… 2… 3… … 6… 7… 8… 9…

Heiii!!! M-a luat și pe mine!! Sunt a zecea!!

Cea mai urâtă zi de toamnă s-a transformat în cea mai frumoasă! Mulțumesc, dragilor, oricine ați fi! Abia aștept să fiu folosită, să servesc scopului pentru care am fost concepută și produsă!

Wow!! Ce clădire frumoasă! Și ce mare e! Toată numai sticlă! Și numai negru… gri… și albastru! Ce minunat e interiorul! Mă voi simți minunat aici! Să nu mă lăsați în cutiuță, uitată în vreun sertar de birou…

Ia… se mișcă ceva pe lângă mine… parcă s-ar scoate alte cutiuțe din pungă… Deja s-o face împărțeala?! Iupii! Tocmai am fost ridicată și lăsată pe ceva tare… drept…

Deja văd luminița de la capătul tunelului! Capacul cutiuței s-a ridicat… sunt scoasă… și… cineva deja îmi învârte rotițele!!

Da!! Da!!

Mi se scoate tăvița și primesc picăturele de tuș negru!!

Da!! Sunt în Rai!

Ia stai… dar azi suntem in 12 oct 2015, nu în 11. Oare băiatul ăsta drăguț nu știe în ce dată suntem?!

Mai contează?! Uite, mă folosește! Iupiii!! Sar fericită dintr-o foaie într-alta! Ce mulțumit e și băiatul că-și rezolvă treaba mai ușor! O văd pe chipul lui!

Ia uite… încă un scârțâit micuț și arăt 12 acum. Deci… erau restanțe de ieri. Pss! Nu-i bine să lași de pe o zi pe alta munca! Noroc că eu pot să indic orice dată, oricând vrei!!

Am început aventura vieții mele! Am plecat la treabă acum, mă voi întoarce cândva cu noi aventuri dacă mai vreți să mă ascultați! Până atunci… alte surate de ale mele vă așteaptă la Colop! Căutați-ne că niciunde nu veți mai găsi calitate ca a noastră!

colop_marking-solutions_proba

*Articol scris pentru SuperBlog2015!

Acest articol a fost publicat în SuperBlog și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

