Webstock 2016 sau cum mă pregătesc eu de prima mare conferință de social media la care particip

Heii guys! I’m here și relativ vie! Se pune că am un virus nemaipomenit de frumos de răceală și o tuse nenorocită care îmi dă dureri de cap, mijloc și abdomen. Fără nas înfundat sau care curge, strănuturi și întregul bagaj normal al unei răceli sănătoase… nu nu… trebuia să fiu mai specială 🙂

A trecut ceva timp de când n-am mai „vorbit”, unii dintre voi știu cu ce mi-am ocupat timpul în această perioadă, alții or să afle într-o altă postare 🙂 Deocamdată, o să vorbim despre Webstock 2016 – prima mare conferință a social media la care voi participa.

Webstock este deja la a noua ediție, ceea ce cred eu că deja le oferă un nume în comunitatea online. Evenimentul va dura o zi, în data de 30 septembrie 2016 și va avea loc la JW Marriott Grand Hotel din București.

Ziua de vineri se va desfășura în două părți: conferințele propriu-zise, precum și gala premiilor Webstock. Conferințele vor cuprinde întâlniri interactive despre cele mai noi tendințe în social media, bune practici, comunicare și promovare, aducând în prim-plan ultimele tehnologii și aplicații din domeniu. La gala premiilor Webstock se vor premia cele mai creative și inedite proiecte și campanii din social media, produse în România în ultimul an.

Se poate vota Online Personality of the Year, intrați și susțineți-vă preferatul, intrând în aplicație și votând.

Printre speakerii evenimentului se numără: Adrian Hădean, Lucian Mândruță, Vlad Petreanu, George Buhnici, Cristian Manafu, Matei Dima, Cristina Bazavan și mulți alții. Urmăriți site-ul evenimentului pentru mai multe detalii.

Acest eveniment va fi transmis live pe site, pe 30 septembrie.

Sună bine deja, nu?! Ei bine, eu sunt extrem de încântată că am reușit să obțin o invitație la acest eveniment și abia aștept să particip.

webstock-awards

Webstock este un eveniment organizat de Evensys si Vodafone in colaborare cu Bitdefender, HP, Coca-Cola, McDonald’s, Raiffeisen Bank, LG, Staropramen si Siviero Maria.

Acest articol a fost publicat în Campanii - Testari și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

