Recensământ de… Martie-Iunie 2016

Yup… mult timp trecuși de când n-am mai scris pe aici și mai ales, la rubricuța aceasta… cam de când m-am luat cu Superblog-ul, apoi schimbarea de job, apoi n-am mai avut pe ce să scriu :)) ihhh… complicat, nu-i așa?! 😀 dar cum Goodreads-ul are plăcerea de a-mi contoriza cărțile citite… când am văzut că am ajuns la 126, mi-am zis că ar cam fi timpul să mai vi le prezint și pe aici! So… vom avea un recensământ comprimat, fără detalii, doar imaginile romanelor pentru a ajunge la zi mai repede. Trișez, știu, dar dacă vă tentează vreun roman din cele de mai jos, îmi lăsați un comentariu și o să-i fac o recenzie.

În martie am citit:

page1

„Încă o dorință” este un roman nemaipomenit, vi-l recomand cu drag! Eu chiar plănuiesc să-l recitesc zilele acestea și cu siguranță, voi face și recenzia pentru că n-aș vrea să ratez încă o ocazie de a vă tenta!

page2

Hmmm… Mara, tu ești de vină pentru săptămâna nebună în care am făcut maraton cu seria Annei Todd!! Vă spun sincer că nu e nimic extraordinar de capul ei, e o poveste clișeică și de foarte multe ori îmi venea să-i iau la bătaie pe eroi, dar…. DAR!! e foarte addictive!!

Seria „Penryn and the end of days” a fost și ea devorată în vreo 2-3 zile pentru că nu mă puteam opri – trebuia să știu ce se întâmplă mai departe. La editura Trei a fost tradus primul volum, „Îngeri căzuți”.

Până în luna martie, aș fi zis că preferatul meu dintre toate romanele emoționante/lacrimogene citite până acum este „Ugly Love”. Deși rămâne în continuare primul pe multe liste, am descoperit un alt roman… „A thousand boy kisses” de Tillie Cole – îmi doresc enorm de mult să am romanul acesta în format fizic pentru că este una dintre acele povești ce-mi vor rămâne pentru totdeauna în suflet și pe care de oricâte ori aș reciti-o, m-aș mai întoarce încă o dată la ea… și încă o dată ❤

page3

Luna aprilie mi-a adus alte tentații:

page1

Îmi doream de foarte mult timp să citesc seria „Constelații” și am reușit să-mi îndeplinesc acest „obiectiv” în luna aprilie. Primele două volume sunt traduse la editura Trei.

Dacă sunteți fani Jasinda Wilder și ai minunatei serii „Falling”, vă recomand „Falling for Colton”! Eu am savurat această nouă „repovestire” a iubirii dintre Colton și Nell, am cunoscut-o pe India și am descoperit mai în detaliu cum a fost viața lui Colt din momentul în care a fost izgonit de acasă.

Două dintre scriitoarele mele preferate au scris sub pseudonimul Erin Watt, un minunat prim volum, „Paper Princess”. Următorul va apărea la sfârșitul lunii iulie, iar ultimul în octombrie. E ceva de așteptat dacă te apuci de seria asta, dar cred că ar fi bine să n-o scapi din ochi! E promițătoare!

page2

page3

Mai a venit și ea la rând:

page1

O să vă recomand romanele Natașei Alina Culea chiar și când n-o să-mi cereți recomandări 😀 Recenzia mea o puteți citi aici.

Nu puteți rata Trilogia câștigătorului!!

Dacă iubiți povești cu dragoni, trebuie să citiți seria Temeraire, apărută la Nemira!

„Zona zero” are recenzia aici și credeți-mă că romanul ăsta TREBUIE să apară și în străinătate pentru că avem scriitori în noua generație ce ne pot reprezenta cu brio, iar Lavinia Călina este unul dintre aceștia!

Dacă v-a plăcut filmul Ella Enchanted tot atât de mult pe cât mi-a plăcut mie, nu ratați romanul „Povestea Ellei”!

page2

page3

Și în sfârșit, luna iunie mi-a îmbogățit lista de lecturi cu:

page1

Eu nu am citit seria cu „Tronul de cleștar”, dar „A court o thorns and roses” este una dintre acele serii care se îmbunătățesc cu fiecare volum ce trece pentru că dacă primul volum mi-a plăcut într-o oarecare măsură, „A court of Mist and Fury” este G.E.N.I.A.L.!!! Mi-e și teamă de ce se va mai întâmpla în cel de-al treilea volum al seriei, dar din păcate, mai am de așteptat pentru acela 😦

page2

page3

Am făcut recenzia romanului Cameliei Cavadia pe site-ul lpt și nu cred că aș mai putea adăuga aici ceva; este genul acela de roman pe care îl trăiești, care te face să fii sincer cu tine însuți, care nu-ți permite să te ascunzi.

„Jocul coroanei” mi-a plăcut, dar ar fi putut fi ceva și mai bun, cred… finalul a fost superb, dar mi-e greu să cred că seria se va continua așa, cu cine a murit – mort în continuare… O să-i fac recenzia în curând 🙂

Romanul „The bird and the sword” trebuie tradus și în română!!! De dă vreun PR de la vreo editură peste această postare, vă rog luați în considerare acest lucru! Este un fantasy standalone ce merită să fie tradus!! Sigur se vor îndrăgosti de acest roman chiar și cei care nu obișnuiesc să citească acest gen.

Gattttaaaa!!! Acum sunt la zi 😀

Pupicei mulți,
EmM

Acest articol a fost publicat în Recensământ lunar și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Recensământ de… Martie-Iunie 2016

  1. Bine ai revenit!! Bogată lectură ai avut!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

