Jurnalul lui EmM (#15)

Pentru că azi… nu am chef.

Nu am chef de reguli și îngrădiri.

Nu am chef de întrebări și răspunsuri.

Nu am chef de linii și puncte puncte.

Pentru că azi… vreau să scriu și să visez liber.

page

Când te așezi pe scaun și te așteaptă în față o coală albă, parcă creierul ți se blochează, inima își încetinește bătăile, mâinile îți tremură… mai ales atunci când există așteptări… Există așteptări să scrii ceva nemaipomenit, să inventezi noi metafore și epitete care mai de care mai spectaculoase, descrierile să-ți fie mirifice, iar dialogul să curgă lin și nu ca pârâul tumultuos printre stânci. Există așteptări de la ei și ele, dar mai ales de la tine. Nu te interesează că dezamăgești pe altcineva, dar când tu însuți ești nemulțumit de munca ta sau de lipsa ei, atunci aluneci cel mai ușor pe o pantă ce te va duce într-un negru abis.

Sunt dureri ce nu vor să le fie marcată existența prin cuvinte plângăcioase… sunt fericiri ce vor să dispară în neant fără vreun strop de zâmbet pe foaie…

Sunt ploi ce ne lasă uscați și sunt sori ce ne îngheață…

Sunt flori mute și bălării ce te îmbată de miros…

Sunt frunze ce se ridică și ramuri care cad…

Sunt iubiri ce nu lasă nimic în urmă și sunt aventuri ce te marchează pentru totdeauna…

Pentru că azi e duminică scriu pe file din viața mea. Pentru că zilele trecute am citit „Natașa, bărbații și psihanalistul”, mă gândesc la suflete demult uitate.

Pentru că mi-e dor de-o toamnă ploioasă, cu covoare arămii și ruginii de frunze ce trosnesc sub pașii grăbiți… pentru că mi-e dor de-un cer plumburiu și nori amenințători… pentru că mi-e dor de castane coapte și vise pierdute…

Pentru că mi-e dor de-o lacrimă curgândă pe petale roșii.

Pentru că azi sunt un amalgam în existență.

Pentru că scriu liber… fără sens… fără fir… și fără scop.

Pentru că sunt egoistă în această clipă și nu-mi pasă dacă există vreo inimă ce mă poate înțelege.

Pentru voi – o secundă din ziua de ieri. 🙂

13260206_558808060971956_5276086110432879235_n

EmM

Acest articol a fost publicat în Jurnalul lui EmM și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Jurnalul lui EmM (#15)

  1. Mara zice:

    Foarte frumos dar las-o mai usor cu toamna si cu ploaia. Eu doresc soare si caldura! :)))

    Apreciat de 1 persoană

  2. castanman zice:

    Ne oferi o secunda. Secunda e un termen prea tehnic. Ne arata curgerea ireversibila a timpului. Majoritatea avem nevoie de o clipa.

    Apreciat de 1 persoană

  3. castanman zice:

    Esti o risipitoare. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  4. Îmi era dor de nostagia din rândurile tale! Frumos tare jurnalul

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

