Cum ți-așterni, așa dormi… Recomand lenjerii de pat din bumbac 100% de la CumparaMisim.ro!

Așa cum am menționat încă din titlu… e o veche zicală românească ce spune „cum ți-așterni, așa dormi”. Nu știu dacă mi s-au repetat prea mult timp aceste vorbe și mi-au ajuns până în cel mai mic colțișor al creierului sau pur și simplu, sunt eu prea fixistă și am o doză în mine din „prințesa cea adevărată și bobul de mazăre”… dar mi se întâmplă să-mi fac patul chiar și seară de seară pentru a dormi liniștită, fără să fie o cută sau un colț tras, fără vreo scamă sau firimitură. Și înainte să spuneți ceva… să știți că nu, nu obișnuiesc să fac patul dimineața, țin prea mult la cele 5 minute posibile de somn și mai am și un cățel căruia îi plac plimbările lungi și extrem de lungi și care oricum, distruge tot în calea lui, dar mai ales un pat frumos aranjat 😀

Cred că vă închipuiți că dacă sunt atât de pretențioasă la aranjarea patului înainte de somn, sunt și mai pretențioasă în privința alegerii unei lenjerii de pat. Bineînțeles, calitatea materialului va prima întotdeauna, dar trebuie să fim atenți și la schimbarea anotimpurilor că parcă nu m-aș băga în așternuturi reci din satin în miezul iernii, oricât de cald ar fi în casă.

Rătăcind pe net aiurea, am descoperit un super site de unde îmi pot achiziționa lenjerii de pat din bumbac 100% la cele mai mici prețuri. Există o gamă largă de modele de lenjerii de pat și cu siguranță, ai ocazia să te rătăcești și să adaugi în coș mai multe decât ți-ai dorit inițial. La cât de frumoase sunt, îți spun eu că-ți iartă iubitul/soțul și „escapada” aceasta! În fond, este pentru casă și nu încă un produs cosmetic numai bun de aruncat în fundul sertarului sau încă o jucărie pentru cățel pe lângă multitudinea pe care o are deja.

Mă ajutați să-mi aleg și eu câte ceva?!

Ce spuneți?! Să mă pregătesc deja pentru redecorarea dormitorului și să-mi aleg și eu numai lenjerii de pat cu alb și negru…?!

BR154-800x600
Sau să mă asigur că într-o lume alb-negru, voi avea pete de culoare…?!

lenjerie-de-pat-din-bumbac-100-cu-4-piese-super-elegant-pucioasa-de-lux-cod-bp38-2441-800x600

Și totuși… parcă aș prefera să mă trezesc înconjurată de culorile Americii, visând la excursia aceea din New York pe care mi-o doresc atââââtt de mult… Hmm… sau poate… primesc măcar una în Anglia că e mai aproape! Cert e… că o lenjerie de pat în aceste culori va împaca și un stelist și un dinamovist… sau poate un craiovean!

lenjerie-de-pat-din-bumbac-100-cu-4-piese-super-elegant-pucioasa-de-lux-cod-bp46-2681-800x600

Voi cum vă răsfățați… somnul?!

EmM

Acest articol a fost publicat în Campanii - Testari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

