De știam eu de Silan, cumpăram de acum un an!

Pentru astăzi, am un articol ușor diferit față de ce v-am obișnuit… cred că, în sfârșit, o să reușesc să mă diversific și să transform blogul într-un veritabil colțișor personal, în care să vă vorbesc despre tot ce-mi trece prin cap!

Am descoperit Buzzstore în urmă cu mult timp, probabil încă de pe la începuturi, dar nu m-am încumentat să mă înscriu. Până când am auzit de campania Silan în cadrul căreia se ofereau 1000 de kit-uri de testare! M-am apucat frumușel de treabă, de făcut cont, completat chestionar și am așteptat cumințică. Surpriză sau nu (tot mi-am căutat numele cu trepidații), m-am numărat printre persoanele norocoase. Dacă vreți să vă faceți cont și voi, intrați aici și urmați pașii! E simplu, rapid și cel mai important, nu trebuie neapărat să dețineți un blog!

M-am înscris, s-au afișat participanții și în 24 ore curierul a sunat la ușă cu minunatul colețel parfumat! Am primit și o surpriză colorată – un umeraș elegant și finuț! Pachetul a mai conținut și 10 mostre și flyere Silan, împărțite ulterior pe la colegi, prieteni și rude.

IMG_20160130_105752

Trebuie să recunosc: până acum foloseam un alt balsam pentru rufe. Cândva, tare demult, am încercat și un anumit sortiment Silan, nu-mi mai amintesc exact ce și nici de ce nu l-am recumpărat așa că oportunitatea aceasta mi s-a părut perfectă. Fiind sticla mare, de 1.75l, eram convinsă că până la consumarea ei, îmi voi forma o opinie.

IMG_20160130_105856

După mai bine de o lună de folosire, pot spune cu mâna pe inimă că Silan Soft&Oils m-a corupt! Miroase superb timp îndelungat, hăinuțele sunt catifelate și cu siguranță, celelalte două sortimente ale gamei urmează să ajungă în coșul de cumprături!

silan

Mod de utilizare: nediluat.
30ml pentru haine moi (spălare automată)
45ml pentru haine foarte moi (spălare automată)
15ml pentru haine moi (spălare manuală)
Dozarea se face foarte ușor, folosind capacul sticlei!

Parfumul este descris ca fiind „mireasma florilor elegante cu note lemnoase senzuale, mosc și o atingere delicată de vanilie”.

Prietenii s-au minunat când au văzut cât am „reușit” să consum din sticlă, dar a fost imposibil, mai ales că a fost timpul și pentru curățenia de Paște așa că am spălat de la bluze și gecuțe până la lenjerii de pat și perdele/draperii, ba chiar l-am testat și pe adidași. 😀

IMG_20160309_100616

Sunt încântată de acest produs și îl recomand cu mare drag! Rochița mea este și ea de acord cu mine!

IMG_20160309_100447

Tips&Tricks:
Într-un pahar cu apă, adaugă două degete de Silan Soft&Oils, înmoaie pensulele cosmetice, învârte-le bine în pahar și apoi, șterge-le pe un prosop de hartie. Pune-le la uscat cu vârful în sus!
Înmoaie un șervețel de hârtie în balsam Silan Soft&Oils, apoi așează-l într-un suport de sticlă (pahar, borcănel) fără să-l acoperi, direct pe rafturile dulapului. Hainele tale vor avea un miros irezistibil!

Voi folosiți Silan?!

Nu uitați, dacă doriți să vă înscrieți în comunitatea Buzzstore, un click aici și urmați pașii!

EmM

Acest articol a fost publicat în Campanii - Testari și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la De știam eu de Silan, cumpăram de acum un an!

  1. Pe mine mă înspăimântă regulamentul, că din câte am înțeles trebuie să strângi un anumit număr de reacții.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

