In My Mailbox – Martie&Aprilie 2016

Bună dimineața, dragii mei! Rubricuța aceasta n-a mai avut articol de două lunișoare în cap… Da, a fost Superblog-ul; da, am avut altele pe cap… dar… cel mai important, nu prea am ce să vă arăt 🙂 Eu am fost cumințică în privința achizițiilor paperback așa că avem 2 în 1 – martie și aprilie dintr-un foc!

Primele două volume din seria „Temeraire”, recenziile le veți citi pe site-ul literaturapetocuri.ro!

IMG_20160307_062637

Sponsorul EAT Comics mi-a mai trimis două numere din seria „Foc și piatră”

IMG_20160307_062613

Am câștigat un super concurs organizat de Books Express și mi-am ales cărți în valoare de 500 lei ❤ Cel mai fericit moment din lunile ce-au trecut!!

IMG_20160207_015333

S-a ivit o oportunitate și mi-am achiziționat antologia „Fulgi de iubire” pe care îmi doream s-o citesc de multă vreme 🙂

IMG_20160307_062708

Și… într-o zi… ieșind de la muncă, mi-a trecut prin gând să mai trec pe la tarabele cu cărți din centrul Ploieștiului, unde sunt anticariate și am pus ochii pe această minunăție! În țiplă, la doar 25 de lei! Acum îmi pare rău că nu mi-am luat și „Pădurea fermecată” 😦

IMG_20160307_062555

DupĂ cum vedeți, cărțile paperback au fost puține în lunile acestea și asta pentru că am „rupt” kindle-ul în două 🙂 fiind tot timpul pe drumuri, mi-a fost mai la îndemână să citesc pe el…

Voi cu ce vă lăudați?! Ce mai îmi recomandați?!

EmM

Acest articol a fost publicat în In my Mailbox și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la In My Mailbox – Martie&Aprilie 2016

  1. Loredana M. zice:

    Aaa, ce frumos! Și eu am câștigat anul trecut un concurs organizat de Books-Express. 😀 Tot așa, să-mi aleg cărți de 500 de lei. Să le lecturezi cu plăcere! Și apropo de recomandări, am două pentru tine: Love Me Never de Sara Wolf și Paper Princess de Erin Watt. Sunt Young Adult, dar nivelurile de angst și sexual tension sunt la cote înalte rău. 😀 Cred că s-ar încadra la cititori 17+.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Frumoase achiziții! Spre rușinea mea când stăteam în Ploiești nu treceam pe la tarabele alea mai deloc, după un episod neplăcut cu unu din ăia care vând. Îmi căutam o culegere pentru facultate și mă uitam mai insistent la cărțile expuse, ca să vină nenea ăla și să -mi spună că ce fac? Aștept un moment prielnic ca să bag vreo carte pe sub haină? Că dacă vreau ceva cer și cumpăr, nu stau să studiez … n-am mai trecut prin zonă de atunci …

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

