Jurnalul lui EmM (#14)

Pentru că uneori… nu sunt în stare să mă țin de promisiuni…

Pentru că… am prea multe extra-activități… planuri…

Pentru că… realitatea e mai complicată de atât…

page

Pentru astăzi 08 mai 2016 ora 16:22

Pe fereastră … o rază de soare mă îmbie la plimbare… după coșmarul de ieri, cu mai bine de 30 minute de ploaie torențială cu grindină, parcă parcă mai reușesc să zâmbesc…

Mă gândesc … la câte ore mi-au mai rămas până la o nouă zi de muncă…

Sunt îmbrăcată … cu o rochiță roz cu Minnie. Avem nevoie de un strop de copilărie, viața ar fi prea monotonă altfel 😦

Mă întreb … de ce n-am știut să-mi apreciez copilăria la momentul ei… vroiam să cresc, să cresc și iar să cresc…

Meșteresc … colorez 🙂 Se pune?! ;)) Sunt vrăjită de cărțile de colorat pentru adulți. Mi-am dorit una timp îndelungat și de Paște, iepurașul din mine și-a cumpărat un cadouaș 😀

IMG_20160307_045318

E prima pagină din „Grădina secretă” 🙂

Și meșterim, în familie, agenduțe 🙂

IMG_20160508_112433IMG_20160508_144318

Citesc … „Seduced by Sunday” de Catherine Bybee

Ascult …

Învăț … să zbor (la figurat, bineînțeles) 🙂

Sper … să vină căldura că m-am săturat de atâta ploaie 😦

Din grădină …

IMG_20140906_082048_1

În casă … lumea își face siesta așa că e liniște 🙂

Din bucătărie … pentru că mai merităm și ceva dulce, măcar din când în când 😛

IMG_20140819_102500

Am de gând să … vânez magazinele online după o rochie de ocazie, de seară… vreo recomandare?!

Sunt recunoscătoare pentru … iubitul meu care-mi susține toate ideile și planurile, chiar dacă e reticent 😀

Un citat pentru astăzi …

vise

Vă invit să trageți cu ochiul în viața mea … cea mai nesuferită pisică din lume 🙂

IMG_20141004_121918

O imagine care îmi place …

IMG_20141004_122022_1

EmM

Acest articol a fost publicat în Jurnalul lui EmM și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Jurnalul lui EmM (#14)

  1. Mara zice:

    Si eu ma gandesc cu oroare la ziua de luni! 😦
    Agendele sunt superbe. Pisica aia face toti banii! :)) Si acum let the music play. Pe fundal la mine urla Harry cu Talk is cheap. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  2. ecaleopi zice:

    Cât adevăr în citat…! Şi cât de frumoase toate, celelalte!

    Apreciat de 1 persoană

  3. sun fan declarat jurnal! Frumos tare1

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

