Un altfel de Jurnal (#13)

Bine v-am regăsit, prieteni dragi!! Știu că am lipsit o perioadă de pe aici… știu că am sărit peste câteva file de jurnal… știu că nu v-am mai încântat cu obișnuitele recenzii, dar…

:)) urmează scuzele 😀 sau mai bine zis, viața reală a intervenit și a avut întâietate asupra acestui colțișor.

page

Ați văzut/citit că articolele postate în ultima perioadă au fost mai mult advertoriale, articole participante la competiția superbloggerilor 🙂 Sper că nu v-am plictisit cu ele și că v-au plăcut chiar dacă subiectul lor era diferit față de motivul pentru care ați ales să mă urmăriți. Sunt extrem de fericită și de mulțumită că am dus competiția până la capăt, cu o singură penalizare de 10 puncte doar (aka o zi întârziere la o probă). Am mai avut o tentativă la superblogul din toamnă, dar atunci problemele tehnice s-au ținut scai de capul meu. De data aceasta nu le-am mai permis să mă doboare și m-am ambiționat. Chiar dacă ocup locul 42 și unii ar spune că nu mă pot mândri cu astfel de loc, uite că pentru mine este motiv de mândrie. Este pentru că abia acum am înțeles dificultatea acestei competiții, abia acum m-am luptat cu adevărat cu deadline-urile și cel mai important, cu inspirația. De ani de zile de când am tot urmărit competiția…. vaaaiii, ce ușor era pe margine :))))

Se pune acum problema… aș mai participa la alte ediții?! sincer?! DA! pentru că în ciuda multor „plângeri” și greutăți, echipa superbloggerilor este o echipă fascinantă, plină de oameni diferiți, talentați și ambițioși și cine știe… poate într-o zi mă voi număra printre locurile mai… din față 😀 Felicitări Alinei de la Litere stacojii, câștigătoarea acestei ediții – a meritat cu vârf și îndesat! Cred că a fost singurul blogger participant ale cărui postări le-am citit religios, cap-coadă! Ups, am mințit! De fapt, am citit și postările echipei minunate din spatele Literatură pe tocuri, pe care vreau s-o felicit încă o dată pentru muncă, talent și reușită! Mi-aș fi dorit să particip la gala de sâmbătă, dar din păcate, îmi este imposibil… dacă voi mai participa la o ediție, sigur n-o să lipsesc!

Pe de altă parte… mi-am schimbat job-ul, iar perioada aceasta este mai dificilă pentru mine. Am plecat cu niște vise la purtător și deocamdată am parte numai de cafea amară. Sunt plusuri, sunt minusuri, dar nu știu încă dacă se merită. Oricum, job-ul vechi trebuia schimbat așa că o să încerc să rămân pozitivă și să mă gândesc doar la faptul că o să am mai mulți bani de dat pe cărți :))

În rest… ce să vă mai spun…?! Sunt aici, din nou… și voi reveni la normal cu postările, cu recenziile (am de recuperat o mulțime!), cu „inspirația” ce mă mai lovește peste ceafă din când în când.

Vă aștept sugestiile, dorințele, întrebările (dacă aveți)!

Pupici,
EmM

Acest articol a fost publicat în Jurnalul lui EmM, SuperBlog și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Un altfel de Jurnal (#13)

  1. Felicitări pentru ambiţie şi pentru locul în clasament! Bravo.
    Sugestii nu am, vreau să îţi urez baftă la noul job şi sper că va fi bine, fără multe minusuri. Să te acomodezi cât mai repede 😉

    Apreciat de 1 persoană

  2. Bafta la noul job! Si felicitari pentru ca ai dus la bun sfarsit Spring SuperBlog. Eu am abandonat la un moment dat.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

