În 3 minute fermecăm… părul nedorit :)

Bunii noștri prieteni de la Farmec au lansat o nouă gamă depilatoare, care promite să îndepărteze firele de păr în doar 3 minute, lăsând în urmă o piele netedă și catifelată, cu un adevărat efect „WOW” asupra pielii! Gama conține produse diversificate, în funcție de necesitățile fiecărei persoane: cremă depilatoare, benzi depilatoare, ceară cu încălzire în cuptorul cu microunde, ceară cu încălzire pe foc, perle de ceară, roll-on, chiar și un gel de curățare a cerii după depilare. Ca o noutate absolută, au inclus în această gamă și un produs special creat pentru bărbați – crema depilatoare cu Boswellia Serrata.

farmec_superblog_probaDragile mele, sunt convinsă că și voi, ca și mine, vă uitați la titlu și la descrierea gamei și vă întrebați „Oare e reală faza?! Chiar în 3 minute să fiți gata epilate?!”… Ei bine, un mare DA! Folosesc de mult prea mulți ani ca să-i mai socotesc, benzile de la Farmec. Sunt ușor de folosit, își fac treaba și raportul calitate/preț mi s-a părut nemaipomenit. Plus: e produs românesc și trebuie să susținem sectorul de producție al României (economie, locuri de muncă, iada iada). Am avut câteva tentative de folosire a aparatului de epilat și mi-am dat seama rapid că nu e pentru mine… Crema depilatoare o folosesc și nu prea – mai mult pe mâini, vara… Aparatul de ras a fost dintotdeauna strict pentru extra-urgență, în cazul meu. Dar… o dată cu această promisiune de rezolvare a problemelor cauzate de părul nedorit în numai 3 minute, n-am putut să stau locului și a trebuit să pun mânuța pe măcar un produs din această gamă! Avem de ales între produse cu extract de orhidee pentru piele normală, cu extract de argan pentru piele deshidratată și depilare rapidă, cu extract de vanilie pentru pielea sensibilă și produse cu extract de zmeură pentru pielea sensibilă a adolescenților (fie vorba între noi, trecută de adolescență sunt, dar trebuie neapărat să încerc gama asta să văd cum miroase pentru că adooorrr zmeura :D!!).

depilatoare

Ce am ales să folosesc?! Crema depilatoare rapidă cu ulei de argan. A durat 3 minute?! La naiba, DA!

Ce înseamnă 3 minute din viața noastră?! Mai nimic dacă ai sta să te gândești bine… Abia abia dacă reușește să fiarbă apa de cafea sau ceai în ibric dimineața… de oul fiert de la micul-dejun nici nu mai vorbesc! Reușesc să-mi pieptăn părul – asta sigur… eventual îmi aplic și crema pe față și fondul de ten (asta pentru că știu că ritualul de machiaj și îmbrăcat, dimineața, la mine, trebuie îndeplinit în maxim 10 minute pentru că zgâtia de câine nu are mai multă răbdare :)) ). Dar… cel mai important, în 3 minute reușesc să citesc 5 pagini dintr-o carte cu siguranță și având în vedere că acesta este motivul principal pentru care mă urmăriți (majoritatea dintre voi), zic eu că e un mare câștig apariția acestei game!

Și totuși… în 3 minute te poți îndrăgosti, poți spune „DA”-urile în fața ofițerului stării civile, poți face un copil, poți ieși pe ușă fără a te mai întoarce vreodată, ți se poate salva viața și chiar… sufletul îți poate zbura la cer. Să sperăm, însă, că în niciunul dintre aceste cazuri, nu vei fi prinsă cu crema depilatoare sau benzile „în vine”. 😀

Trei minute pot însemna atât de mult în unele cazuri, iar în altele, atât de puțin!

EmM

*Articol participant la Spring SuperBlog 2016

Acest articol a fost publicat în SuperBlog și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

