Nunta mea – nuntă ca în filme cu Salon du Mariage Toujours l’Amour

O nouă probă Spring SuperBlog 2016 la care voi participa, împărtășindu-mi propriile gânduri și nu povești sau personaje imaginare. De ce am ales să fac acest lucru și de data aceasta?! Simplu! Proba este în ton cu ce se întâmplă în viața mea în perioada aceasta. Unii dintre voi poate știu asta deja, unii poate nu… în decembrie, m-am logodit. Și… așa cum e bine știută regula, când primești inelul, începi să te gândești la nuntă (nu că fetele nu s-ar gândi de mici cum e să fii îmbrăcată în rochița aceea de prințesă, să ai un tort cu n etaje și câte și mai câte).

logo_cropped_resized-1

Fac parte din acea categorie de fete… mi-aduc aminte și acum momentul în care am decis că rochia mea va avea o fundă neagră… Eram la bunici, la țară, în vacanță de vară și mătușa mea a adus saci de cărți, caiete și reviste de ale verișoarei mele să le bage mamaia pe foc. Am înfășcat revistele de modă și una dintre ele avea o rochie de mireasă cum nu mai văzusem niciodată pe copertă… imaginea aceea mi-a rămas întipărită și acum în minte. Am șocat multă lume afirmând asta, mai ales când venea de la un copil de vreo 10 ani replica, dar anii au trecut și caut in continuare rochia mea de vis cu fundă neagră. Tata a fost cel mai șocat de idee… gândul că negrul se asociază cu înmormântările, nu prea a stat bine cu el… până când a văzut o miresică, cu o rochie asemănătoare și și-a dat seama că în doze moderate, poate da o notă aparte rochiei și o eleganță deosebită.

Iar de la povestea cu rochia cu fundă neagră, m-am dus cu gândul la o nuntă cu tema „black&white” așa că zi de zi explorez internetul în căutarea a nenumărate aranjamente de acest tip. Multe dintre ele sunt de bun gust, altele parcă au încercat să mă convingă să mă abat de la acest drum și să aleg ceva mai vesel, mai colorat, mai ales că mi-aș dori ca nunta să aibă loc vara. Un alt lucru pe care îl știu cu siguranță e că îmi voi confecționa singură invitațiile, mărturiile, aranjamentele. Ador handmade-ul și cred că voi fi extrem de satisfăcută și împlinită atunci când voi privi în juru-mi și voi ști că am muncit pentru fiecare lucrușor, decor, colțișor… Ah, și nu aș vrea tortul miresei cu n etaje, din acela care îl vezi că se clatină și îți ții respirația până ajunge la tine întreg; îmi doresc mini-tortulețe drăgălașe.

Salon-Toujours-lAmour-1

În Ploiești, e mai greu să-ți alegi restaurantul pentru nuntă, mai ales când preconizezi că vei avea o listă lungă de invitați, dar hei… e timp pentru mers și vizitat saloane de nuntă și mai ales, nimeni n-a spus că Ploieștiul este bătut în cui, la fel de bine pot merge în căutare și printre restaurantele din București dacă nu găsesc ceva să-mi fie pe plac… Îmi doresc o sală mare, cu stâlpi puțini sau chiar deloc pentru a nu obtura privirile invitaților și cel mai important, vreau un ring mare de dans pentru că plănuiesc să-mi petrec mare parte din noapte pe el. De asemenea, mi-aș dori foarte mult ca salonul/restaurantul respectiv să fie decorat în alb sau să-mi permită să decorez eu. Ador aspectul acela de cort înăuntru restaurantului, dar până când va veni timpul potrivit, cine știe ce se va mai purta…?!

Îmi doresc și DJ și formație, un fotograf și un cameraman deosebit, care să știe să surprindă momentele importante, fericirea de pe chipurile noastre și bucuria emanată de invitați.

Așa că după cum vedeți, am cam totul schițat în cap. Singurul lucru care-mi dă bătăi de cap e costumul mirelui :)) niciodată, de câte ori mi-am închipuit cum va decurge ziua aceea, nu am luat în calcul cum va arăta mirele (îmbrăcat) 😀 :))

Nunta mea ca în filme va fi spectaculoasă pentru mine pentru că am de gând să mă simt bine, să mă bucur de acea zi minunată, fără să mă gândesc ce vor crede ceilalți dacă aleg să procedez așa în loc de… Nunta mea va fi ca în filme pt că va fi a mea și a soțului meu, un eveniment de care vrem să ne bucurăm alături de familie și prieteni.

EmM

*Articol scris pentru Spring SuperBlog 2016

Acest articol a fost publicat în SuperBlog și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Nunta mea – nuntă ca în filme cu Salon du Mariage Toujours l’Amour

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 13. O nuntă ca în filme

Lasă un răspuns

