Conferința de afaceri – eveniment reușit cu EmM și Hotel Golden Tulip Times

– EmM…?!

– Da, domnule!

– Avem nevoie de ajutorul tău!

– Bineînțeles, spuneți!

– Nu știu dacă și cum vei reuși să ne strecori în programul tău, dar neapărat avem nevoie de servicii tale! În mai, pe 6, mai exact, vor veni șefii cei mari de peste ocean să vadă cum merge treaba la centrul din România. Vrem să facem impresie bună așa că după ce vineri îi vom plimba prin fabrică, birouri etc, am vrea ca sâmbătă să organizăm un eveniment la un hotel din București. Vreau să fie ceva modern, deschis și primitor, nu mă interesează o sală de conferințe mare pentru că vom fi maxim 25 de persoane, dar vreau ca totul să fie de bun-gust și știu că tu nu mă vei dezamăgi.

– Offf…. va fi un pic mai greu pentru că mai am o nuntă și o conferință programate în aceeași zi…

– EmM, știi că suntem clienții tăi fideli, nu ne lăsa de izbeliște!

8888-golden-tulip-times

– Nu nu, n-o s-o fac… O să văd cum mă descurc. O să găsesc o locație pentru eveniment în București, o să planific tot și sper să ajungem la un compromis și în ziua evenimentului să vi-l las pe Andrei să se ocupe de micile ajustări. E bine așa?!

– Andrei e băiatul blonduț, cu ochelari?!

– Da, chiar el! Este vreo problemă?!

– Nu, chiar mi-a plăcut de el. E un profesionist, la fel ca tine.

– Mulțumim, mulțumim! Ținem legătura!

– Mulțumesc eu că ne salvezi, ca de obicei! Zi ușoară! La revedere!

– Asemenea, la revedere!

În astfel de momente când, deși știu că mă aglomerez, că trebuie să ofer tuturor servicii impecabile, că voi petrece nopți nedormite, alergând după idei pe internet sau prin portofoliul pe care am reușit să mi-l încheg în doar câteva luni de când sunt pe piață, uit de orice pentru a mă bucura de reușitele din ultima perioadă. Dacă mi-ar fi spus cineva că o să ajung să mă ocup de organizat evenimente acum vreo 10 ani când visam să mă aflu în sala de judecată și să împart dreptate cu „ciocănelul”, le-aș fi râs în nas. Printr-o întâmplare, fericită, viața mi s-a schimbat la 180 grade și uite-mă aici, perfectând rețeta organizării unui eveniment de afaceri reușit. Nu aveam cum să refuz această oportunitate, le-am organizat o mulțime de evenimente mai mici sau mari de când am ieșit pe piață, fiind primii din lumea business-ului care mi-au oferit o șansă. De atunci, am avut parte numai de colaborări excepționale.

intrare

Nici nu mi-e greu să aleg locația evenimentului – am descoperit zilele trecute Hotelul Golden Tulip Times și abia așteptam să se ivească o nouă ocazie de eveniment corporate pentru a le pune la încercare serviciile. Arhitectura modernă și aparte, spațiul generos și lumina naturală deosebită, dotările profesioniste m-au atras din prima. Acum să vedem ce și cum ne vor oferi pentru eveniment și la ce alți colaboratori mai vechi va trebui să apelez pentru a îndeplini celelalte necesități. Trebuie neapărat să trec pe acolo să vorbesc cu manager-ul, dar mai întâi să stabilesc o întâlnire prin telefon. Îmi notez numărul pentru rezervări în agendă și mâine dimineață va fi primul lucru de care mă voi ocupa.

imagepanorama_3_0

EmM

*Articol participant la Spring Superblog2016.

Acest articol a fost publicat în SuperBlog și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Conferința de afaceri – eveniment reușit cu EmM și Hotel Golden Tulip Times

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 11. Rețeta unui eveniment de afaceri reușit

Lasă un răspuns

