Cu o floare nu se face primăvară, dar oare cu un buchet voi primi… iertarea…?!

Au trecut prea mulți ani… ani grei și plini de regrete… de când nu i-am mai zărit chipul luminos, de când privirea-i aprinsă nu mi-a mai zâmbit, de când mâna ei caldă nu mi-a mai înfiorat trupul. De-aș fi știut atunci că nu voi mai găsi vreodată o astfel de iubire, n-aș fi lăsat-o să plece.

Aș fi luptat mai mult… i-aș fi făcut pe plac la fiecare pas… i-aș fi spus mai des acel simplu „te iubesc”… dar eram tânăr… influențabil… am ținut mai mult la părerile celor din jurul meu decât la ceea ce dorea ea… ce-mi spunea și ce mă sfătuia… Nu mi-a vrut răul niciodată. Abia acum am realizat că toate acele lacrimi ale ei nu erau de oftică sau orgoliu, așa cum o acuzam eu, ci erau pentru mine. Pentru că mă iubea. Pentru că vroia să reușesc, să fiu fericit.

Mi-aduc aminte câte fire de trandafir roșu le-a privit cu un zâmbet trist… Mă credeam isteț făcând contra ei, răspunzându-i cu egoism la cuvintele blânde. Știam că adoră florile. Știam că trandafirii albi sunt preferații ei, dar că orice floare albă ar face-o fericită… pentru că iubea puritatea, sinceritatea… Pentru că așa era și ea. O floare simplă și curată, dulce și blândă. Pentru că în lumea ei era mult prea multă culoare și pentru că uneori, avea nevoie de un pic de alb. Oare i-am oferit vreodată plăcerea asta…?!

EZX phone

EZX phone



E prea târziu acum. Sunt 10 ani de când m-a îmbrățisat pentru ultima dată, șoptindu-mi la ureche „Să fii fericit!”. Am încercat. Am crezut că sunt pentru o vreme… dar timpul trecea și eu făceam tot mai multe comparații… Totul se rezuma la EA, totul mi-aducea aminte de EA, toate cuvintele ei m-ajungeau din urmă. Am crescut, m-am maturizat și am ajuns să înțeleg…

Azi se împlinesc 10 ani. Nu mai știu nimic de ea de multă vreme… N-am mai avut curaj să mă întorc în orașul acela, chiar dacă sunt locurile natale… N-am mai avut curaj să întreb de ea… Mi-e teamă să aflu că e fericită, căsătorită, că o avea vreun copil… sau doi… așa cum își dorea. Dar dacă am cunoscut-o măcar un pic în acei trei ani cât am fost împreună… atunci știu sigur că adresa i-a rămas aceeași. Câte certuri au fost și din cauza asta… cât de naiv am fost…

Mă așez la birou și caut o florărie online. E singura speranță pentru acum… n-am curaj să fac mai mult… Va fi un prim pas. Un pas pentru iertare. Un pas pentru reconectare. Un pas pentru uitare. Un pas pentru un „iartă-mă că nu te-am prețuit de ajuns”. Un pas pentru… orice este posibil.

buchet-din-101-trandafiri-albi-kr3mkohakj

Tastez rapid livrare buchete de trandafiri în București și-mi apar tot felul de link-uri. Am găsit o florărie în București, destul de aproape de adresa ei. Știu deja ce o să-i ofer… Trandafiri albi. De-aș putea să-i trimit flori albe pentru fiecare ocazie când i-am oferit altceva, aș face-o. O să mă opresc la un buchet de 101 trandafiri albi… mă întreb dacă să-i aleg un buchet în care să fie un singur fir roșu… Oare ar mai zâmbi tristă privindu-l?! N-am comandat niciodată flori online, dar toate au un început. Cât de greu poate fi?! Voi trimite florile prin curier așa voi ști cu siguranță dacă le primește sau le refuză… Oare le va refuza…?!

Aș fi ales un buchet colorat… cu trandafiri albi și flori albastre… era culoarea ei preferată… Oare îi mai place albastrul…?! Dar mi-e teamă… nu vreau să fie doar alte flori cadou… vreau să fac o declarație… vreau să înțeleagă ceea ce vreau să-i transmit…

buchet-de-irisi-si-trandafiri-albi-1sIYZ

Mi-adun curajul și comand florile la care mă gândisem inițial… alb… totul să fie alb… ca foile unei cărți ce așteaptă să-i fie scrisă povestea… De n-aș mai avea nicio șansă, așa să fie… vreau măcar să-i aduc un zâmbet pe buze și o amintire în suflet. Vreau un pic de iertare…

………………………………………………………………

După 5 zile…

– Alo?!
– Matei…?!
– Da, eu sunt.
– Bună. Sunt Ana… Am primit…

LivrareFloriBucuresti-300x133

EmM

*Articol participant la Spring SuperBlog 2016

Acest articol a fost publicat în SuperBlog și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Cu o floare nu se face primăvară, dar oare cu un buchet voi primi… iertarea…?!

  1. Vero zice:

    frumos articol, ador florile

    Apreciat de 1 persoană

  2. Mara zice:

    Imi place. E emotionant. Ia sa imi trimiti si mie flori de la floraria aia online. Sa NU scrii Emm pe cartea de vizita. Scrie si tu Harry! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  3. Imi place buchetul ala imens de trandafiri albi! Vreau si eu!

    Apreciat de 1 persoană

  4. arcidalia ghenof zice:

    Superba povestea si sensibila ca florile

    Apreciat de 1 persoană

  5. Mally zice:

    Frumos articol. Vreau mai multi baieti precum Matei 😀

    Apreciat de 1 persoană

  6. Sorina zice:

    Frumos, emotionant…

    Apreciat de 1 persoană

  7. Crina Stanciu zice:

    Mi-a placut mult!!! 😀 Ce ne-am face in viata fara flori, fara un pic de fericire 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  8. alynutza04 zice:

    Imi place articolul!

    Apreciat de 1 persoană

  9. Florile ma sensibilizeaza si le consider cel mai potrivit cadou: finete, gingasie, simplitate, frumusete, parfum.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

