Jurnalul lui EmM (#12)

Se termină luna lui Martie și dacă te uiți pe fereastră, a-i zice că e sfârșit de Noiembrie, de fapt… Am fost ieri la țară, la învelit de solare/solarii… m-a bătut vântul de mai să mă ia pe sus… ici-colo, câte un fir verde de iarbă mai te trezea din amorțeală… o floare în cais pe care o priveam speriată să nu dispară de la frigul ce tot nu ne părăsește… mi s-au mai distrus într-un an florile și m-am ales cu mai nimic… Narcisele stau încremenite, lalele nici gând să înflorească, deși piața e plină de ele… câte un ghiocel galben și câte o zambilă au ridicat capetele să-mi zâmbească. Prea puțin pentru a-mi aduce aminte de primăvară… și totuși, e o speranță 🙂

page

Pentru astăzi 27 martie 2016 ora 18.12

Pe fereastră … nori urâți îmi întunecă cerul, stoluri de păsări negre, mult prea negre croncăne aiurea…

Mă gândesc … la nemurirea sufletelor… și a numelor… a viselor… și a inimilor…

Sunt îmbrăcată … în roșu precum mi-e nasul de la atâta șters 😀 M-a luat o răceală de toată frumusețea…

Mă întreb … cât trebuie să oferi până când vei primi ceva în schimb…

Meșteresc … amintiri. Le-am strâns pe toate într-o cutie și mă întreb dacă mai au loc în viața mea sau nu…

Citesc … nimic. Mă refac după seria „After” de Anna Todd. Belle, m-ai intoxicat 🙂

Ascult … Nu judecați 😀 :))

Învăț … că visele nu se îndeplinesc singure. Trebuie să muncești pentru ele… să muncești și iar să muncești…

Sper … că într-o zi, totul îmi va părea mai ușor… că n-o să mai fie nevoie să renunț la x ca să cumpăr y… că z poate fi lăsat pe luna viitoare ca pe urmă să intervină w și nici atunci să nu se cumpere…

Din grădină … pământul e negru, ud și urât… dar măcar căpșunii mi s-au prins… doar un cuib e maro aproape, dându-și ultima suflare…

În casă … e curat, e frumos, e cald și bine, dar nu e liniște… am nevoie de o săptămână sau măcar de o zi plină de liniște…

Din bucătărie … fără bunuri pe ziua de azi… doar supă și orez de pasăre cu murături… poate o să fac niște clătite… Aș avea poftă 🙂

Am de gând să … îmi smotocesc jucăria vie ce se plimbă prin casă. Prea a fost letargic azi 🙂

Sunt recunoscătoare pentru … că am pe cineva alături care mă susține necondiționat.

Un citat pentru astăzi …

life-quotes-5-pictures

Vă invit să trageți cu ochiul în viața mea … desertul de duminica trecută 🙂

IMG_20160118_075314

O imagine care îmi place …

12899676_1001826489865789_1711954043_n

EmM

Acest articol a fost publicat în Jurnalul lui EmM și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

