Jurnalul lui EmM (#11)

page

Pentru astăzi 20 martie 2016 ora 10:12

Pe fereastră … după ce ieri ne-am trezit cu niște fulgi întârziați, acum razele soarelui mă încălzesc.

Mă gândesc … la câte treburi mai am de făcut…

Sunt îmbrăcată … a lene 😀

Mă întreb … ce mâncare să fac 😦

Meșteresc … vise 🙂 Vă invit să mă urmăriți pe noua mea pagină de Facebook – EmM’s Boutique, unde îmi veți găsi toate lucrușoarele handmade de la începuturile acestei pasiuni. În curând, voi avea un site profi, unde voi expune produsele pe care le veți putea achiziționa și voi 🙂

IMG_20151112_042047

Citesc … „Pride and Prejudice and Zombie” 😀

Ascult … nimic :)) mi-a zdrăngănit ieri, toată ziua, muzica în cap că am făcut „curățenie de primăvară” și mi-a ajuns 🙂

Învăț … să pictez 😀 din nou 😀 :))

Sper … să am o săptămână ușoară…

Din grădină …

DSCF0603

În casă …

DSCF1628

Din bucătărie … tentativă de tort cu trei tipuri de ciocolată 🙂

IMG_20140908_171248_1

Am de gând să … dorm?! 😀 :)) M-am trezit la 6 dimineața, fie-vă milă 😦

Sunt recunoscătoare pentru … că visele mele încep să prindă contur.

Un citat pentru astăzi … Emma, trezește-te! 😀

Vă invit să trageți cu ochiul în viața mea …

DSCF1765

DSCF1771

O imagine care îmi place …

il_570xN.409683137_fhth

EmM

Acest articol a fost publicat în Jurnalul lui EmM și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Jurnalul lui EmM (#11)

  1. Mara zice:

    Si la mine au fost cativa fulgi horror ieri. Azi vad ca este soare. Un soare luminos dar inghetat. Inca nu m-am trezit de-a binelea… Urmeaza sa fac ochi.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Heheh, sunt fan declarat al jurnalului tău!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

