Unde te-ai dus, dragă copilărie?! Noroc cu Empire Film România că ne mai amintim de tine!

E târziu în noapte și SuperBlogul iar mă aruncă pe panta amintirilor.

De data aceasta… desenele animate ale copilăriei… Nu am fost un copil complet înnebunit după desene, aș fi ales oricând filmele în detrimentul lor… dar cine mă întreba pe mine?! Eram pusă în fața televizorului cu video-ul deschis și mai târziu, Cartoon Network.

Tom și Jerry au fost cei care probabil și-au pus cel mai mult amprenta asupra mea, rezultând ulterior în animăluțele pe care le-am cerut, care vă vine să credeți sau nu, au inclus și un hamster 😀

Laboratorul lui Dexter, PowerPuff Girls, Bugs Bunny sau Popeye… Și să nu uităm de Pokemon pentru că am fost fană absolută a lui Pikachu ❤

Acum… am aruncat un ochi pe același post tv și am văzut numai roboți ciudați și mașinării, niște desene mai SF decât toate SF-urile pe care le-am văzut… Brutale, violente, nu știu cum asemenea desene sunt considerate a fi potrivite pentru copii.

Dar…. așa cum am mai zis, am preferat întotdeauna filmele în detrimentul desenelor animate și asta s-a demonstrat cu timpul, când, deși mare fiind, nu m-am dat în lături de la tot felul de animații trăznite: Șoricelul Staurt Little și aventurile lui nebune, ștrumpfii și a lor lume albastră și chiar și pinguinul năstrușnic ce ne îndeamnă să mergem cu toții la surf.

smurfs-300x169

Chiar dacă ne-am „modernizat” și am trecut de la Veronica la făpturi albastre sau de la Jerry la Little Stuart, copilăria ne va urma pe oriunde viața ne va purta pașii. Reminescențe ale ei le vom retrăi atunci când vom avea și noi copii la rândul nostru și chiar și când ne va veni timpul nepoților… Va fi o plăcere să văd care va mai fi evoluția desenelor, mai ales cu atâtea remake-uri după basmele celebre și tranformări cu ajutorul efectelor speciale, dar sper ca măcar câteva din ele să reușească să păstreze pentru totdeauna sentimentul inocenței, a vieții timide aflate la început de drum, a formării valorilor și cunoașterii deosebirii dintre bine și rău pentru că… până la urmă, desenele au fost și trebuie să rămână, în primul rând, educative.

În România, Empire Film se ocupă de distribuirea filmelor și desenelor animate, bucurându-ne cu titluri noi și deosebite. Abia aștept apariția Angry Birds de anul acesta!

Empire

EmM

*Articol participant la Spring SuperBlog 2016.

Acest articol a fost publicat în SuperBlog și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Unde te-ai dus, dragă copilărie?! Noroc cu Empire Film România că ne mai amintim de tine!

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 6. Animații care v-au marcat copilăria

Lasă un răspuns

