Prințesă închisă-n palat sau… Regina lui Carmineshoes.ro?!

Mă cunoașteți de atâta timp. Ați adormit cu mine în gând nopți la rând. Mi-ați citit povestea… am măturat împreună, am trăit miracolele transformărilor caleștii în dovleac, a șoriceilor în cai albi, am dansat împreună la bal, v-ați îndrăgostit de prințul meu și am fugit împreună speriate când ceasul a bătut de miezul nopții…

Sunt convinsă că cel puțin una dintre voi și-a dorit să fie în pantofii mei… Ei bine…?! Vreți să știți ceva…?! De-aș mai putea lua povestea de la început, m-aș gândi de o sută de ori înainte de a mă ruga din nou la stele și la zâne să mă ajute să merg la bal și… nu mai m-aș urca imediat pe calul prințului atunci când mi-a adus perechea condurului de cristal.

LOGO-Carmine-250x250

Da, sunt îndrăgostită. Îmi iubesc prințul. Îmi iubesc supușii. Dar… sunt doar o prințesă… o prințesă închisă toată ziua în castel. O prințesă ce nu mai are libertate, ce trebuie să respecte n etichete. O prințesă ce se simte neajutorată când nu poate lua hotărâri pentru îmbunătățirea traiului din regat (și ar avea câteva idei!). O prințesă ce nu mai poate pune mâna pe-o mătură sau să spele vreun vas. De mâncare nici nu poate fi vorba! Un palat fără șoricei sau păsărele – veșnicii ei prieteni. O lume ce îi e închisoare mai rău decât ceea ce îi „oferise” fioaroasa ei de mamă vitregă și cele două fiice ale ei.

Așa că… până voi reuși să-i schimb gândirea prințului… și mai ales, a regelui și reginei (că o duc mai ceva ca Regina Angliei și parcă văd că soțul meu o să devină noul prinț Charles!)… haideți să facem un joc de imaginație. Este tot ce mi-a rămas acum. Țesutul poveștilor!

De când sunt prințesă, nașa mea, Zâna cea bună, nu a mai fost nevoită să mă scoată din belele cu garderoba și pantofi. Palatul are grijă de tot ce-mi trebuie! Dacă la îmbrăcăminte, Coco are grijă de mine să fiu în pas cu moda… la încălțăminte, m-am aventurat în lumea interesantă a internetului și am descoperit magazinul de pantofi Carmine Shoes – un adevărat diamant din România!

Cum ar fi fost dacă m-aș fi născut în România…?! Și mai important, cum ar fi fost dacă aș fi avut acces nelimitat la pantofi din piele naturală…?! Cum ar fi fost dacă în loc de prinț, l-aș fi întâlnit pe Regele Pantofilor de la Carmine Shoes…?!

Vă spun eu… F.A.B.U.L.O.S.!! Ce fată nu și-ar dori să aibă acces la pantofi non-stop?! Să umble în pantofi stiletto toată ziua, simțindu-se ca o regină?!

Its-a-jungle-out-there

Atunci când mi-aș fi pierdut pantoful pe scările palatului, Carmine Shoes mi-ar fi adus un camion plin de pantofi pentru a mă convinge să-i devin soție, nu doar amărâtul de pantof pierdut, ce pe deasupra mai era și incomod.

As modela toată ziua pantofii pentru cliente și le-aș îndemna să-și înveselească ziua cu o nouă pereche achiziționată. Aș lucra cot la cot cu designerii, aducând idei noi, plănuind colecții și prezentări de modă la care să ajungem. Aș alerga mai ceva ca o furnicuță toată ziua! Dar mă întreb… seara, când m-aș întinde în pat și aș arunca pantofii cu toc de 11 cât colo… atunci… oare n-aș ajunge să urăsc pantofii?!

Conduri de cristal sau pantofi din piele naturală?! Să fii o prințesă închisă într-un palat sau să te fâțâi pe podiumuri ca Regina Pantofilor ce ești?!

Grea alegere, nu-i așa?!

Eu mi-am decis, însă, soarta cu mult timp în urmă. Și… deși tare mi-e teamă că o să devin o leneșă și jumătate dacă nu voi pune piciorul în prag, nu regret nimic din povestea mea. Doar voi mai puteți face alegeri acum…

Nu uitați…!

give-a-girl-the-right-shoes-and-she-can-conquer-the-world-quote-1

EmM

*Articol participant la Spring SuperBlog 2016.

Acest articol a fost publicat în SuperBlog și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Prințesă închisă-n palat sau… Regina lui Carmineshoes.ro?!

  1. Haha! As vrea sa fiu o printesa cu multi pantofi la dispozitie :).

    Apreciat de 1 persoană

  2. Pingback: Superblog | Proba 5. CarmineShoes.ro: Poveşti de iubire cu şi despre pantofi

Lasă un răspuns

