Jurnalul lui EmM (#10)

Heii guys!! Sunt din nou aici, o altă duminică, o altă filă de jurnal… Lupt cu astenia de primăvară, încearcă să mă doboare, dar încă mai pot să țin capul la suprafață… detest perioada asta a anului… parcă parcă aș prefera să înot în nămeți de-un metru decât să mă așez în fiecare zi în fața laptop-ului și să nu mai iasă nimic din izvorul ce altădată curgea neîntrerupt. Am încercat să țin pasul cu postările pentru Spring SuperBlog, măcar atâta lucru să-mi iasă. Îmi merg cam prost lucrurile în ultima perioadă și câteodată mă întreb ce rost are atâta luptă și încăpățânare când e clar că merg singură pe un drum fără sfârșit. Am idei, am planuri, am gânduri, dar… se va concretiza ceva vreodată?!

page

Pentru astăzi 13 martie 2016 ora 18.35

Pe fereastră … se lasă noaptea. Păsări negre urlă în văzduh. Vestesc o nouă schimbare a vremii?!

Mă gândesc … ce sens au toate astea dacă nu voi fi niciodată de ajuns…?!

Sunt îmbrăcată … șleampăt… ca un om fără vise, fără speranțe… fără nimic de pierdut… Unii ar zice că atunci când nu ai nimic de pierdut înseamnă că te așteaptă numai câștiguri. Oare…?!

Mă întreb … câți dintre noi suntem destinați unor lucruri mărețe și câți vom pieri în ceața vieții…?!

Meșteresc … agende handmade 🙂

Citesc … tocmai ce-am terminat seria Penryn and the End of Days de Susan Ee. E o serie genială! Anul acesta vom avea și noi parte de primul volum, Angelfall.

Ascult … cum Puff zgârie ușa să poată intra la mine…

Învăț … să mă dezvăț.

Sper … la o săptămână mai ușoară.

Din grădină … am mutat căpșunii ieri că erau prea deși și am mai plantat zmeură. Sper să fie un an bun.

În casă … miroase a somn.

Din bucătărie … azi am gătit intens. Ciorbiță de găină cu borș și mâncare de fideluță verde. Iub a fcut o tentativă de prajitură, care i-a ieșit în schimb, gustoasă (el cu ideile lui ciudate).

Am de gând să … dorm și să mă trezesc vineri dimineață. Oi putea?!

Sunt recunoscătoare pentru … că a spălat altcineva vasele azi 🙂 Trebuie să fiu recunoscătoare pentru lucrurile mici!

Un citat pentru astăzi …

“I look up to say something but he puts his finger to my lips and whispers, “Don’t talk. You’ll just spoil my fantasy of rescuing an innocent damsel in distress as soon as you open your mouth.” („World After” – Susan Ee)

Vă invit să trageți cu ochiul în viața mea … sau nu… viața mea a fost prea gri zilele acestea.

O imagine care îmi place …

sad sky

EmM

Acest articol a fost publicat în Jurnalul lui EmM și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Jurnalul lui EmM (#10)

  1. Greu cu articolele pe SuperBlog. Am inceput sa obosesc deja :(.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Mara zice:

    Uh! Si eu am avut o saptamana gri. De fapt a mea a fost gri spre negru ( cam cum au fost si norii de pe cer care m-au onorat cu ploaie in fiecare zi). Nu m-am odihnit deloc weekendul asta si ma gandesc cu groaza ca maine e luni. Imi doresc un concediu luuuung undeva departe . New York poate … 🙂 Stiu cum e sa astepti altceva care sa te scoata din banal. Zambeste, nu se stie niciodata!

    Apreciat de 1 persoană

  3. O săptămână frumoasă, fără gri! şi inspiraţie la SB!

    Apreciat de 1 persoană

  4. illusion zice:

    Eu cred că e ceva în aer… cât despre SuperBlog… o să revin în toamnă, că nu-mi place să iau penalizări 😦

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

