Cumpăr haine noi pentru… casă! De la Diego!

Am… 25 de ani și vreau să-mi întemeiez o familie. Cândva… în viitorul nu foarte îndepărtat. Băiatul l-am găsit, casa o am (e un avantaj și să fii singură la părinți :D), doar că… e mai pe stil vechi, așa. Trebuie modernizată, accesorizată după placul meu… ce mai…?! E de muncă pentru a-mi transforma apartamentul în locuința de vis pe care mi-o doresc.

Am început încetișor. Cu termopane, schimbat ușa de la intrare, o nouă culoare pe pereți, prize/întrerupătoare, uși, niște parchet și chiar și-un pic de gresie.

Dar planul ne dă bătăi de cap pentru că… e cam mare apartamentul. Nu mă plâng, dar două dormitoare sunt în plus momentan așa că m-am gândit să-l transform pe unul dintre ele în camera cu biblioteca. 🙂 O să fie camera mea preferată, ce o să-mi adăpostească întreaga avere – cei ce mă urmăriți, știți despre ce vorbesc.

diego_logo_ro

Albastrul este culoarea mea preferată așa că n-a fost prea greu să aleg vopseaua lavabilă. Am schimbat cele două prize și întrerupătorul. Am controbăit câteva zile internetul după biblioteci pe placul meu și până la urmă, am făcut o schiță cu ce îmi doream, am măsurat, adunat și calculat, ajungând la concluzia că vom da comandă de tot de ce trebuie și o vom monta noi. Am ieșit de 3x mai ieftin față de ce era în comerț și sunt super încântată de rezultat. Haideți să vi-o arăt și vouă!

12696458_1087855221246020_1522116254_o
O imagine din timpul montării!

Apoi, ne-am făcut planul de bătaie și am zis să mergem să-l vizităm pe Diego. E drum mai lung, dar am auzit că merită. Așa că ne înhămăm cu portofel, cățel și genți, bineînțeles, nu uităm nici listoaca și plecăm în excursie… cu mașina.

Cu un pic de muzică, timpul parcă a zburat și am ajuns în fața magazinului Diego. Pentru că deși știam ce avem nevoie, dar nu știam cum ne vom descurca prin magazin, am decis să apelăm la consiliere profesională. După ce am fost invitați la o ceașcă de cafea delicioasă, timp în care am explicat consilierului Diego ce spațiu avem și ce ne dorim, am început cumpărăturile, sub îndrumarea atentă a acestuia.

Am început cu parchetul și ne-am ales unul laminat, de stejar de Silezia – e general și se va potrivi și la viitoare schimbări – dacă vor fi.

5996285585910-laminalt-padlo-woodstep-standard-click-6mm-60651-szileziai-tolgy-enterior-01-604x430

În afară de biblioteca ce se va dubla și într-un mini-birou la mijloc, mai am doar o canapea pe care să mă așez comfortabil și să citesc. Așa că mi-am propus să achiziționez și un covor vesel pentru a-mi spori starea de bine. Bineînțeles că îmi doresc un covor modern, nici nu încape îndoială de așa ceva! Iar când l-am văzut pe Teeny Letters White, am știut imediat că este fix ceea ce căutam.

5996285516709-szonyeg-tulipo-teeny-15vpv-3dminta-01

Eu n-am avut nevoie, dar să știți că la achiziționarea de mochete și traverse, Diego vă oferă tăierea gratuită la dimensiunile dorite, precum și surfilare la un super-preț, doar 3,99lei/ml.

Am plecat chitită să scap de galeria din cameră și să-mi achiziționez șină dublă, cu prindere de tavan. Vroiam perdea, dar vroiam și draperie, camera având fereastra spre răsărit. Ajungând, însă, la Diego și văzând minunata galerie Bolero, m-am răzgândit.

5996285726009-fuggony-karnisrud-bolero-matt-ezust-enterior-01-604x4305996285995696-fuggony-bolero-vegzaro-arany-glamur-szinminta-01

Acum… perdeaua și draperia! Cele mai grele alegeri, cu siguranță! Cum să mă hotărăsc repede când sunt pusă față în față cu atâtea minunății?! Și uite cum am pierdut eu două ore minunându-mă, comparând și alegând! Nu știam dacă să rămân în sfera modernă, să fiu jucăușă sau să adaug și o pată romantică. Ce am ales?! Surpriză! Vă arăt doar câteva mostre ca să aflați și voi de ce mi-a luat atât 😀

5996285387231-fuggony-brema-sotetito-V019-krem-enterior-01-604x4305996285511346-fuggony-yukon-sotetito-turkiz-kivi-enterior5996285513517-fuggony-bella-virag-mintas-batiszt-102-zold-ke-enterior-015996285634991-fuggony-incognito-sotetito-117-kiralykek-szinminta-02-604x4305996285702676-fuggony-narcisz-voile-ecru-zold-szurke-szinminta-015996285807302-fuggony-kameleon-csikos-voile-v008-turkiz-enterior-604x4305996285814539-fuggony-micro-organza-v17-ezust-szinminta-604x4305996285953184-fuggony-elephant-nyomott-voile-10-tur-nar-szinminta-02

Mă mir cum de a avut atâta răbdare cu mine consilierul Diego! Mai ne-a și îndrumat către serviciul de tivire gratuită la perdele și draperii!! Mulțumim!!

Ne-am bucurat de parcare gratuită cât am colindat magazinul și la plecare, ni s-a oferit chiar și transport pentru cumpărături, dar n-a fost necesar pentru că mașina noastră a fost mai mult decât încăpătoare.

Acum mai îmi rămâne să-mi aleg o lustră, aplică, ceva… sper să găsesc ceva pe drumul de întoarcere pentru că ard de nerăbdare să ne apucăm de treabă!

Camera ce va fi raiul meu personal! Iupiii!!

EmM

*Articol participant la Spring SuperBlog 2016.

Acest articol a fost publicat în SuperBlog și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Cumpăr haine noi pentru… casă! De la Diego!

  1. Super 🙂 M-ai convins!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Mara zice:

    Imi place perdeaua aia albastru deschis cu broderie jos. Sper ca pe aia ai ales-o!!! Si … BTW, stii ca sunt deja verde de invidie pt biblioteca aia?????? Daca nu stiai, ai aflat acum!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Imi place ce ai ales de la Diego!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

