Jurnalul lui EmM (#9)

Toți cei care așteptați această rubricuță, sunt convinsă că atunci când ați văzut că deja am publicat astăzi două postări, ați crezut că n-o să mai fac jurnalul, nu-i așa?! Dar nu! Niciodată! Doar să n-am curent, acces la internet sau efectiv, chiar să fiu ocupată până peste cap. Altfel, sunt aici și sunt la datorie, mai ales că este o rubrică pe care ador s-o scriu!

page

Pentru astăzi 28 februarie 2016 ora 22:32

Pe fereastră … mai devreme, astăzi, vânându-mi inspirația și cheful de scris, mi-am luat laptop-ul și pernița mea cea verde fără de care nu plec nicăieri (trebuie neapărat să-i găsesc înlocuitor!!) într-o altă cameră. Fereastra dă spre renumitul Timken – firmă de rulmenți așa că peisajul este deplorabil, un acoperiș gri care se întinde cât vezi cu ochii! Singurul lucru minunat de observat de aici este răsăritul pentru că este superb! Așa că, fiind seară, mă mulțumesc să-mi admir trandafirul japonez ce are o mulțime de flori și biblioteca mea ce așteaptă să fie umplută 🙂

Mă gândesc … serios la câte recenzii am de scris. De două săptămâni promit și nimic! Azi… mi-a reușit ceva… sper să mă țină în continuare!

Sunt îmbrăcată … în galben! Culoare geloziei?! Hm… tricoul e vechi și are o săgeată politică pe el… de pe vremea când mai credeam în schimbare și în generații noi! S-au dus vremurile acelea, m-am dus și eu cu ele… măcar mi-a adus lângă mine persoana cu care plănuiesc să-mi împart viața!

Mă întreb … de ce vă place rubrica aceasta 🙂

Meșteresc … pentru că am promis că voi face o postare despre ce meșteresc eu așa… când mai mă lovește o altfel de inspirație… și pentru că va urma și aceea, cu poze foarte multe! zic să vă pun un mic teaser 🙂

Fimo, mărgele, împletituri, materiale sau hârtie! Îmi place să încerc cât mai multe și cât mai diverse!

DSCF0536

DSCF1280

DSCF1376

DSCF1619

DSCF1660

DSCF1664

DSCF2040

DSCF2302

Citesc … dar chiar nu mai știu ce… am început mai multe, să văd care reușește să mă prindă până la urmă 🙂

Ascult … un booktuber din afară 🙂

Învăț … sunt leneșă. Am învățat să nu mai stau pe Ebay că fac ravagii :-s

Sper … să mă lovească inspirația și să stea cu mine!

Din grădină …

DSCF0630

În casă … se aude muzică. Încă nu am reușit să determin de unde :-s

Din bucătărie … brrr… nimic?! :)) n-am gătit mare lucru azi, chestii ușoare și rapide! Mi-e dor de vară și de legumele din grădină! Mi-e dor de un castron mare de roșii gustoase 😦

Am de gând să … mă bag la somn după ce termin această postare 😀

Sunt recunoscătoare pentru … că am fost crescută și la țară… pentru că n-am ajuns o răsfățată de oraș… pentru că știu cât de greu se câștigă un ban cinstit. Mulțumesc, dragi părinți!

Un citat pentru astăzi …

“Fate is like a strange, unpopular restaurant filled with odd little waiters who bring you things you never asked for and don’t always like.” — Lemony Snicket

Vă invit să trageți cu ochiul în viața mea … pentru că mi-e dor de Nicușor… pentru că au trecut 2 ani de la moartea lui… pentru că timp de mult prea mulți ani a fost acolo, lângă mine, chiar și când nu-mi doream. Pentru că oricât de bătrân, fără auz și cu vedere extrem de slabă, a ajuns la sfârșit, continua să ne păzească cu strășnicie curtea!

DSCF0881

O imagine care îmi place … pentru că tot se încheie luna iubirii 🙂

valentine's-day-food-6-2

EmM

Acest articol a fost publicat în Jurnalul lui EmM și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Jurnalul lui EmM (#9)

  1. Mă bucur că nu abandonezi jurnalul! Mulţumesc pentru pozele cu meşteritul, mă simt printre cei care te-au rugat să le arăţi 😀 şi abia aştept postarea. Brăţările mă omoară, sunt superbeeee.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Tare îmi place ceea ce meșterești :*

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

