In my Mailbox – Februarie 2016

Bine v-am regăsit, suflete frumoase! Am trecut și trec printr-o perioadă nasoală în privința scrisului… oricât aș încerca, nu se leagă nimic… sau mai bine spus, nimic nu mă motivează să mă ridic și să mă așez în fața laptop-ului. Citesc, în schimb, la fel ca înainte așa că mâine, veți avea iar o mulțime de cărți la recensământul lunar.

mailbox

Dar nici rubricuța de astăzi nu e de neglijat, mai ales că luna aceasta am făcut abuz din toate punctele de vedere :))

O să încep cu noile mele colaborări, de care sunt extrem de fericită!!

EAT Comics mi-a trimis noutățile lor!

IMG_20151228_065546

Îmi pare extrem de rău că n-am mai reușit sâmbăta trecută să ajung la lansarea lor, dar sper că mai vor exista ocazii!

Editura Art m-a surprins cu un mesaj foarte frumos și o mulțime de cărți pe care abia aștept să le citesc.

IMG_20151219_092926

Cândva, luna trecută, am fost plăcut surprinsă cu un mesaj pentru un interviu. La o editură! Visul meu de-o viață! Editura era pe domeniul juridic așa că m-am gândit că e un mod super de a-mi îmbina studiile și pasiunile! După un test și un interviu foarte interesant, a urmat o conversație cu o doamnă super – Alina Radu de la Evrika Publishing – o editură destul de nouă pe piața românească și astfel, am primit două cărți interesante spre recenzat.

IMG_20151219_093435

Colaborarea cu site-ul LPT mi-a adus luna aceasta două noutăți minunate! Recenzia romanului „Momentul nostru infinit” o puteți citi deja aici.

IMG_20151228_065757

De la Corint, în urma câștigării unui concurs, mă așteaptă o carte foarte interesantă, despre o doamnă de legendă, o doamnă rafinată, elegantă, cochetă și care și-a susținut soțul într-un mare fel! Abia aștept să o citesc!

IMG_20151228_065659

Pe pagina de facebook a blogului Carti cu Colti, am câștigat o carte de care sunt extrem de curioasă!!

IMG_20160205_205430

Pe Goodreads, am participat la primul meu concurs și ghiciți ce…?! Am câștigat! Se anunță vremuri intersante cu cărți minunate!

IMG_20151222_091300

Un Blind Date with a (Love) Book mi-a adus in dar romanul „Printesa Soarelui”, despre care vă spun sincer că nu știu mare lucru. Am înțeles totuși că ar fi o trilogie… :-s Nu știu cât de despre dragoste este acest roman, dar vom vedea 🙂

IMG_20160205_205258

Am fost comentatoare „fidea” (așa cum îmi place mie să spun) pe două site-uri luna trecută așa că am primit două cadouri minunate – amândouă cărțile sunt pe TBR-ul meu de mult mult timp!!

Mili și Iasmy de la Literatura pe tocuri m-au surprins cu:

IMG_20151208_123008

Iar Tyna și Oli de la Delicatese Literare mi-au oferit în dar o minunăție pe care o voi citi prin vară, pe la mare, că doar coperta spre asta mă duce cu gândul!

IMG_20160205_205205

Cred că știți cu toții până acum nebunia cu „Ultimul Viking” al Oanei Arion! Dacă nu, puneți mâna și citiți-l că habar n-aveți ce ratați!! La întâlnirea neconvențională de la Cafeneaua Ritual din București, am avut plăcerea s-o întâlnesc și pe Gabrielle Guvenel – cartea ei m-a surprins într-un mod tare plăcut și abia aștept să vă povestesc și vouă despre ea!!

IMG_20151220_114128

Scriitoarea Lavinia Călina mi-a oferit spre recenzare romanul „Zona Zero” în care abia aștept să mă pierd!!

IMG_20151222_091247

Din seria pe ce am dat banii luna aceasta, vă prezint edițiile unor superbe romane scrise de Alexandre Dumas – unul dintre preferații mei, pe care chiar n-am putut să mă abțin din a le cumpăra luna aceasta!

IMG_20151228_065909

Și pentru că v-am povestit despre dorința mea cea mare legată de seriile Cassandrei Clare, ia uitați ce am reușit să achiziționez luna aceasta! Sper să le pot întregi cât de curând!

IMG_20151219_094004

Primele două volume din seria „Dispozitive Infernale” și volume 1, 2 și 5 din seria „Instrumente Mortale”!! Nici nu vă închipuiți cât de încântată sunt de ele, stau și le privesc cu drag în bibliotecă!!

Voi ce ați primit/câștigat/cumpărat luna aceasta?! De care carte vă bucurați cel mai mult că, în sfârșit, ați reușit să puneți mâna pe ea?!

EmM

PS. M-ar tenta să filmez și pentru un canal de Booktube. Ce spuneți?! M-ați urmări?! 😀

Acest articol a fost publicat în In my Mailbox și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la In my Mailbox – Februarie 2016

  1. illusion zice:

    Și eu am primit multe cărți… abia mai țin pasul :))

    Apreciat de 1 persoană

  2. roxiadina zice:

    Vaaii, câte cărți frumoase! Să le citești cu drag! >:D<

    Apreciat de 1 persoană

  3. Loredana M. zice:

    Am căutat în disperare „Ultimul viking” la chioșcurile de ziare, dar se pare că prin Galați nu a ajuns. :/ O să-l iau, oricum, cu altă ocazie, că prea mă atrage povestea din el. Să ai spor la lectură și așteptăm (când se poate) recenzii la cărțile pe care le-ai prezentat aici! 😉
    P.S. Un mare DA pentru un canal de youtube destinat cărților! Niciodată nu mă satur să urmăresc booktuberii români (și pe cei străini, dar asta e altă mâncare de pește 😀 )!

    Apreciat de 1 persoană

  4. Wooow! Spor la citi să ai şi timp să fie! Super arată lista. 😉
    Nu te voi rata cu booktube!

    Apreciat de 1 persoană

  5. DAAAAAAAAAAAAAAA. Daca ai timp, fa-ti canal de Booktube. Cred ca tu chiar ai ce sa spui despre carti si cu siguranta te-as urmari. Cum sa nu te urmaresc? Dau de atatea carti grozave datorita tie.
    Dar cate carti ai mai primit! Sa te bucuri de toate. :hug: Eu, din pacate, trec printr-o perioada aglomerata si nu ma pot concentra pe citit din cauza grijilor. Cat de tare e editia noua a cartilor lui Alexandre Dumas. Am citit doar Cei trei muschetari, dar vreau sa fac si eu rost de ele. Ma tenteaza si pe mine Instrumente mortale si Dispozitive infernale, dar pana nu vad daca-mi place mai intai, nu cred c-o sa cumpar.
    Ma bucur foarte tare pentru colaborarile tale! Cei de la Art chiar devin seriosi in ultima perioada si, tin minte si acum, la Gaudeamus m-au cam omorat, ca n-am putut sa plec decat cu doua carti de la ei. As fi luat tot ce vedeam cu ochii. :)) Chiar au carti faine si se misca repede cu seriile pe care le-au inceput.
    Sper sa ai timp sa le citesti pe toate cat de curand, dar la cat de repede citesti, nu m-as mira daca nu ti-ar ajunge pe luna martie! :))

    Apreciat de 1 persoană

    • EmM zice:

      :))) probabil ca nu-mi vor ajunge :))) si mie imi plac cei de la Art, aduc numai minunatii – ma bucur ca au luat avant, au succes si se misca repejor! E minunat pentru noi, cititorii!!

      Ma bucur ca te atrage ideea cu Booktube-ul!! Sa nu radeti de mine la gafe sau daca ma voi balbai ;))

      Sa treci cu bine peste aceasta perioada :*

      Apreciază

  6. Mara zice:

    Iubire dincolo de timp am citit-o si e super. In rest sper sa citesc si eu Momentul nostru infinit si Povestea Ellei. Pup.

    Apreciat de 1 persoană

  7. Pingback: Recenzie: „Totul pentru Femei – mic tratat de regăsire” de Catrinel Zaharia | Navigand printre Suflete

  8. O luna frumoasa! Lecturici placute!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

