Jurnalul lui EmM (#8)

page

Pentru astăzi 21 februarie 2016 ora 16:42

Pe fereastră … soarele s-a ascuns iar printre nori și mi-a lăsat o imagine tristă… trebuie să ies cu Puff la plimbarea de seară 😦

Mă gândesc … că îmi doresc să fac mult prea multe… că am prea multe vise și prea puține resurse de a le îndeplini… mă gândesc că o dată și o dată, va trebui să pun piciorul în prag și să nu mai renunț atunci când x sau y nu-mi oferă o șansă…

Sunt îmbrăcată … în vise, cu o rochie de carton albastru și am în păr fluturi multicolori…

Mă întreb … oare mi-ar aprecia cineva visele scrilejite în foc și dor, pierdute-n sertare de birouri…?!

Meșteresc … la mărțișoare, cutiuțe, brățărele… Oare vreți să le vedeți?!

Citesc … „Totul pentru femei” de Catrinel Zaharia

Ascult … mașinile care trec în zbor pe pod 🙂

Învăț … să am încredere în mine 🙂

Sper … să reușesc să-mi îndeplinesc măcar unul din vise anul acesta 🙂

Din grădină … agricultura e în floare 😀

legumesera0legumesera4

În casă … miroase a portocale de la soluția pentru parchet 🙂

Din bucătărie … miroase a fasole care fierbe de… mi-a trecut și pofta de când 😦

Am de gând să … îmi caut inspirație pentru handmade 🙂 ceva, orice… mi-e dor să mă „joc”, să creez…

Sunt recunoscătoare pentru … cei care mă încurajează…

Un citat pentru astăzi …

„Tu, lumină, eu întuneric. Voi gusta soarele pe pielea ta și voi fi fericit.” („Ultimul Viking” – O.G. Arion)

Vă invit să trageți cu ochiul în viața mea …

cookies5

O imagine care îmi place …

martisoarequilling

EmM

Acest articol a fost publicat în Jurnalul lui EmM și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Jurnalul lui EmM (#8)

  1. Vreau să văăăd brăţărele!!! Mă omoară încet brăţărelele de orice fel deci daaaa, vreau să văd. Şi vreau să scoţi visele alea din sertare, nu le mai ţine ascunse!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Cutiute si bratarele vreau sa vad 🙂 Imi plac martisoarele! Em, ai maini de de aur!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

