Jurnalul lui EmM (#7)

Știu… a trecut duminica și probabil îmi bântuiați colțișorul și vă întrebați unde e jurnalul 😀 Jurnalul a avut zi plină și a zis să ia o pauză… una mică, de-o zi, cât să poată să se distreze stăpâna în pace :))

page

Pentru astăzi 15 februarie 2015 ora 21:02

Pe fereastră … e întuneric… dar e liniște și e cald… mi-era dor să-mi iau doar geaca peste tricoul pe care-l aveam pe mine prin casă și să dau fuga la supermarket că îmi mai lipsește vreun ingredient 🙂

Mă gândesc … la nemurirea sufletului… la povești de dragoste… la cupluri celebre ce și-au serbat iubirea în New York… Sunt criptică?! Poate 😀

Sunt îmbrăcată … pijamale gri cu elefănței 😀

Mă întreb … ce să mai mănânc :)) am avut o zi groaznică azi, m-am simțit ca o disperată din aia după mâncare, încă de la prima oră a dimineții… oricât am mâncat, parcă mi-a fost foame din ce în ce mai mult :(((

Meșteresc … aranjez cărți în noua bibliotecă. Se pune?! 🙂 Trebuie 😀 pentru că am grijă și de decorațiunile pentru spațiile încă goale din ea. Deh, așteaptă să fie umplută 😀

Citesc … „Glass Sword” de Victoria Aveyard (volumul 2 din seria „Regina Roșie”, apărută la Nemira)

Ascult …

Învăț … să fiu mai atentă 😀 Oare îmi va reuși vreodată?! Azi degetul meu arătător de la mâna stângă a fost implicat într-un accident cu o ghilotină 😀 Ghilotina a ieșit câștigătoare, bineînțeles, plecând și cu o bucățică de piele și ceva picături de sânge 🙂

Sper … să reușesc să fac tot ceea ce mi-am propus săptămâna aceasta.

Din grădină … am fost agricultori conștiincioși și ne-am semănat legumele pentru anul ce vine. Abia aștept să răsară!

În casă … se aude muzică folk :-s

Din bucătărie … miroase a prăji cu vișine… mmhhmm, ce bine mai miroase ❤

Am de gând să … fac recenzia romanului „Momentul nostru infinit” de Lauren Myracle

Sunt recunoscătoare pentru … că am avut mâncare azi 🙂

Un citat pentru astăzi …

„Lumea aruncă definiţii mult prea stricte, dacă cineva iubeşte într-un fel, trebuie să fie o regulă universal valabilă. Noi suntem unici şi fiecare iubire e unică, nimeni nu deţine reţeta potrivită tuturor.”
(„Marat. Iubirea are spini” – Natașa Alina Culea)

Vă invit să trageți cu ochiul în viața mea … biblioteca mea nouă în construcție 🙂

12696458_1087855221246020_1522116254_o

O imagine care îmi place …

beautiful-drawing-blue-eyes-eye-love-Favim.com-2149213

EmM

Acest articol a fost publicat în Jurnalul lui EmM și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Jurnalul lui EmM (#7)

  1. Wooow! Tare mi-a plăcut jurnalul de azi. Biblioteca e superbăăă! Vreau şi eu una aşa!!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Rubricuta mea preferata! Imi place imaginea si biblioteca!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Senzație de cald și frumos la tine pe blog. Aș cam vrea și eu pijamale cu elefănței 🙂 Te pup!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

