Jurnalul lui EmM (#5)

N-am uitat că e duminică și mai ales, că sunt unii dintre voi care așteaptă cu drag această rubrică 🙂

page

Pentru astăzi 31 ianuarie 2016 ora 22:43

Pe fereastră … în sfârșit, nu mai văd zăpadă. V-am înnebunit, nu?! Ador zăpadă, dar doar de la fereastră sau în poze 😀 N-am fost acel copil care să se dea cu sania pe derdeluș (deși am făcut-o) sau să se bulgărească, să facă oameni de zăpadă. Nu. Eu am fost copilul care vara alerga prin ploaie și lua toate șanțurile și băltoacele la rând desculță. Am fost copilul care nu mai avea răbdare să umple sticla ca să se „ude” cu copii, ci băga găleata în butoiul cu apă de ploaie al bunicii. Am fost copilul care vâna curcubeul.

Mă gândesc … că trebuie să-mi cumpăr blugi. Neapărat. Simpli și albaștri. Pff… urăsc să-mi cumpăr blugi, deși cred că sunt cei care-mi sunt cel mai la îndemână mereu.

Sunt îmbrăcată … în pantaloni negri 3 sferturi cu sigla Playboy 😀 și un maieutz roșu.

Mă întreb … cam în timp mi s-o usca oja 😦

Meșteresc … vise.

Citesc … „Winter” – Marrisa Meyer (ultimul volum din The Lunar Chronicles)

Ascult … nimic. E liniște în jur. Mai aud câte o mașină trecând în viteză pe pod.

Învăț … cum să-mi dau frâu liber viselor… cum să le înalț… cum să mă împlinesc…

Sper … să scriu săptămâna aceasta toate recenziile cărților citite în ultima perioadă.

Din grădină … e noroi deocamdată :)) Pe Puff îl spăl și seara și dimineața după plimbare. Mai că n-ar mai vrea să iasă din casă când își dă seama ce-o să urmeze. Până atunci…

DSCF0562

Nu luați în seamă dezastrul din spate 😀

În casă … n-am făcut nimic. Am citit 😀

Din bucătărie … Azi… nimic 😀 ieri am făcut o ciorbiță de borș cu pui și varză acră la cuptor cu găină afumată 🙂

Am de gând să … dorm devreme. Oare o să pot?!

Sunt recunoscătoare pentru … încălzirea vremii 😀

Un citat pentru astăzi …

tumblr_mxjnbiNxCv1t0gutjo1_500

Vă invit să trageți cu ochiul în viața mea …

DSCF0318

O imagine care îmi place …

wedding dress

EmM

Acest articol a fost publicat în Jurnalul lui EmM și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Jurnalul lui EmM (#5)

  1. Placeee! şi eu vreau floricele!!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

