In my Mailbox – Ianuarie 2016

Heii guys!! Știu că am lipsit de pe blog săptămâna aceasta, dar a fost cam aglomerată și m-am aruncat cu capul înainte într-o serie tare faină și mai mai că nu mai vreau să ies din ea :(( Anul acesta va fi tradus primul volum și la noi ❤ dar… mai multe vom vorbi în postările viitoare. Deocamdată, vreau să mă pun la punct cu datoriile de sfârșit de lună 🙂

În primul rând… ce cărți am adunat în bibliotecă luna aceasta!

mailbox

Mai întâi, premiul câștigat pe site-ul Literatură pe tocuri, la concursul organizat în colaborare cu Librex.ro în luna decembrie a anului trecut. Premiul a fost un voucher de 150 ron, iar eu mi-am ales următoarele cărți:

premiulibrex2

„Divergent” în ediție tie-in, sunt fană a seriei 😀 știu că sunt mulți cărora nu le este pe plac, dar dacă mă întrebați de ce îmi place – o să vă spun simplu: FILMUL!! Am citit primul volum acum mult timp, am avut o tentativă de a începe pe cel de-al doilea, dar ei bine, nu m-am ținut de treabă 😀 Poate acum…

Seria „Jocurile Foamei” 🙂 Sunt îndrăgostită total de această serie, de filme, de absolut tot! Am citit seria în engleză o dată cu apariția primului film, iar de atunci am tot zis să-mi iau și ediția în română, dar mereu dădeam banii pe altceva 😀 Ei bine, acum n-am mai ratat-o, mai ales că era o super ofertă cu 50% reducere la întreaga serie! Și da, e varianta paperback, la cealaltă – nu-mi plac deloc coperțile!

„Sanctus” de Simon Toyne pentru că fetele de la Literatură pe tocuri m-au tentat cu recenzia lor… e primul volum din serie, era la o super reducere și am zis de ce nu… Acum să vedem când o să-i vină rândul :-s

Pentru „Elixirul dragostei” aveți deja recenzia aici.

„Viața pe un peron” pentru că îmi place de numa’ pot și din păcate, prin numeroasele împrumuturi, am reușit să pierd exemplarul pe care îl aveam.

Și… Haruki Murakami pentru că Irina de la Irina Citește m-a tentat atââââttt de mult cu acest autor că n-am mai putut să rezist tentației. Bineînțeles, încă n-am citit-o, din păcate. 😦

cumsateindragostesti0

Editura All a fost drăguță și mi-a trimis cartea rătăcită și acum pot spune că am colecția completă Cecelia Ahern și sunt tare mândră de ea. 😀

Premiul pentru cititor/comentator fidel m-a bucurat extrem de mult. A fost primul premiu de acest gen câștigat ❤ Bruckner am mai citit și îmi place stilul lui, iar celălalt roman pare super interesant din ce spune sinopsis-ul.

premiucititorfidel4

Cartea de luna aceasta de la Târgul Cărții este una pe care mi-o doream s-o citesc de ceva timp. Am urmărit serialul și mi-a părut extrem de rău că a fost anulat.

jurnaleleluicarrie0

Tot luna ianuarie mi-a adus începutul colaborării cu site-ul Literatură pe tocuri, o colaborare ce sper că va fi lungă și frumoasă. Prima mea recenzie pe site o puteți citi aici, în caz că ați ratat-o.

natasaalinaculea7

Scriitoarea Natașa Alina Culea, o tipă extrem de drăguță și simpatică, de altfel, mi-a oferit spre recenzare cărțile ei. Recunosc, eram foarte curioasă în privința lor de ceva timp. Mai am puțin din Marat și ca primă impresia, să știți că mi-a plăcut foarte mult. O să urmeze și recenzia săptămâna aceasta. Btw, fiecare roman a venit cu un semn de carte super fain! ❤

natasaalinaculea6

La începutul lunii, verișoara mea mi-a dăruit o carte ce pare a fi foarte interesantă. Voi ați citit-o?!

patacubucluc3

Cum am citit „Delirium”, nu puteam să rămân în aer cu povestea așa că am profitat de o ofertă și mi-am luat cel de-al doilea volum al seriei.

pandemoniumlaurenoliver2

Iar apariția unui nou scriitor talentat pe piața românească, mi-a mai adus un colețel în poștă. Simpaticul Andrei și romanul său, „Toate sfârșiturile sunt la fel”. I-am promis o recenzie, dar lipsa timpului, vedeți și voi, m-a împiedicat să mai scriu pe blog. Oricum, vi-o recomand din suflet. Un scriitor talentat, la o vârstă atât de fragedă.

toatesfarsiturilesuntlafelandreicioataedituracelestium

Doar pe două cărți am dat banii luna aceasta, după cum ați observat 😀 Mi-am stabilit niște priorități și deja aveam acel premiu de la Librex de care am profitat așa că mi-am propus să cheltui mai cu cap 😀 Am o nouă bibliotecă schițată care abia aștept să ajungă acasă și s-o monteze iub că deja nu mai ține să stau cu teancurile de cărți peste tot… și am așteptat apariția ultimului volum din seria Instrumente Mortale pentru că vreau s-o am completă pentru a reuși s-o citesc într-un final 😦

Voi cu ce vă lăudați luna aceasta?!

EmM

Acest articol a fost publicat în In my Mailbox și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

28 de răspunsuri la In my Mailbox – Ianuarie 2016

  1. paunaoana zice:

    Mi-am luat 6 carti de la Lira: Inima de femeie, Femei indragostite, Nunti de vis, Calea spre fericire si Miracolul prieteniei, toate editate de Coleen Sell. Sunt niste carti micute, super dragute. In drumul meu zilnic catre Bucuresti am citit pe tren si mi-a adus o bucurie nebanuita in suflet si speranta. Intr-o saptamana am terminat Inima de femeie si mi le-am comandat pe celelalte. Am zis ca trebuie sa le am. In mod normal citesc clasici si dezvoltare personala, dar am zis ca trebuie si un pic de relaxare.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Dana zice:

    Carti interesante ! Spor la citit ! Tocmai am citit o recenzie a cartii lui Andrei Cioata si mi-a placut. Recent mi-am cumparat „Jalna/ Saga de familie” de Mazo de la Roche si „Poveste de iarna” de Mark Helprin ( are peste 800 de pagini, deci am ce citi)

    Apreciat de 1 persoană

  3. Bea Tryx zice:

    Jurnalale Lui Carrie Am Citit-o Acuma Recent. E Draguta, Dar E Diferita De Serial. Carrie Bradshaw Din Carte Imi Aminteste Mai Mult De Carrie Bradshaw Din The Sex And The City, Cea Din Serial E Prea „Inocenta”, Dupa Parerea Mea. Dar Oricum Are Niste Scene Tare Amuzante Care In Serial Nu Apar. Acuma Astept Sa Imi Vina Si Partea A 2-a A Carti. Biblioteca Mea Luna Asta S-a Imbogatit Cu 19 Carti. Am Exagerat Putin Dar Din Cauza Unei Promisiuni Nu Am Avut Voie Sa Cumpar Nici Macar O Carte Timp De 6 Luni. Mi-ar Placea Sa Vad Colectia Cecelia Ahern 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • EmM zice:

      :)) super :)) ai recuperat pentru tot timpul pierdut 😀 abia astept s-o citesc atunci… da, parea mai inocenta fata de cea matura, dar m-am gandit ca asa era :)) 😀 my mistake 😀 Poate o s-o postez cand imi va veni noua biblioteca 😀 sa arate bine, in rafturi noi ;;)

      Apreciază

  4. Loredana M. zice:

    Pst… psssttt… 😀 Ce carte te-a captivat într-atât, care va fi tradusă și la noi anul acesta?! Sunt curioasă de mooor! E cumva Angelfall? 😀

    Apreciat de 1 persoană

    • EmM zice:

      neah :)) The Lunar Chronicles 😀 Cinder e primul volum la Epica, in noua colectie EpicWave 😀 efectiv, n-am facut nimic zilele astea, doar am citit :))) sunt la ultimul volum si l-am lasat cu greu din mana ca sa scriu pe blog :-s

      Apreciază

      • Loredana M. zice:

        Aaa, am citit și eu Cinder, mi s-a părut o carte bună, dar nu extraordinară. I-am dat 4 stele pe Goodreads, parcă. O să continui cu seria cândva anul ăsta, dar numai fiindcă am citit recenzii care spun că Cress, Winter și nuvelele sunt infinit mai bune decât Cinder și Scarlet. Așa e? 😀

        Apreciat de 1 persoană

      • EmM zice:

        4 stele am dat si eu lui Cinder, mi-a placut, dar nu am fost super extra incantata ca nu intelesesem mare lucru… sa stii ca a fost mai mult ca o introducere in serie… dar restul… sunt geniale!! acum trag de ultimul volum pt ca efectiv nu vreau sa termin seria :(( si Scarlet a fost mai buna decat Cinder… dar ti-am zis… eu pur si simplu, am vazut Cinder ca o introducere in lumea respectiva 😉 Scriitoare a fost un geniu absolut 😀 cum poti sa reinterpretezi in halul asta basmele fara a avea o imaginatie debordanta?! :O mie asta mi s-a parut super fain… daca iti imaginezi ceva cap coada e altceva, dar sa reinventezi basmele cu care a crescut o lume intreaga, sa le pastrezi autenticitatea si sa ajungi super-mega-bestseller?! G.E.N.I.A.L. 😀 Se vede ca mi-a placut, nu? :))

        Apreciază

      • Loredana M. zice:

        Da, da, se vede de la o poștă! 😀 Eu, una, mă bucur, asta înseamnă că mă pot avânta în serie fără probleme.

        Apreciat de 1 persoană

      • EmM zice:

        abia astept parerea ta!! :*

        Apreciază

    • EmM zice:

      Ah, am si Angelfall pe device… sper sa m-apuc si de el, curand ca am auzit numai lucruri bune si despre el… Tu l-ai citit?

      Apreciază

      • Loredana M. zice:

        Daaaa!!! ❤ În vara trecută am făcut un binge-reading de proporții cu seria asta!! Mi-a plăcut la nebunie! Am citit toate cele 3 volume în doar 4 zile. În condițiile în care în timpul zilei lucram normal. Doar că le-am citit în format electronic, și aș vrea totuși să le cumpăr în română când apar și la noi, ca să le am în biblio și să le recitesc la un moment dat. 😀

        Apreciat de 1 persoană

      • EmM zice:

        si.. si…? cum e? fara spoilere 😀

        Apreciază

      • Loredana M. zice:

        E epică!! Bine, eu dintotdeauna am avut o chestie pentru îngeri, fie că apăreau în filme sau în cărți. Numai că în Angelfall îngerii sunt the bad guys, iar omenirea atârnă de un fir de păr. O să vezi tu. Îți repet: E-P-I-C! 😀 Atât doar, un mic avertisment: sunt unele scene destul de horror, în sensul că-s gory. Nu sunt exagerat de gory, dar sunt. Doar că tocmai ăsta e farmecul seriei!! E un pic horror, are și multă acțiune, are niște personaje bestiale, pe ici pe colo are niște răsturnări de situație absolut demențiale… ce mai, e un rollercoaster! Eu, una, n-am mai întâlnit niciodată o poveste care să mă captiveze atât de tare și în care să pun atât de mult suflet! După ălea 4 zile și după ce am terminat seria, mă simțeam de parcă mă bătuse careva, atât de epuizată eram. Parcă trăisem totul la maximum! XD

        Apreciat de 1 persoană

      • EmM zice:

        Mvaii, ce entuziasm, zici ca’s eu dupa Lunar Chronicles :)) dar pe bune??? :O ingerii is dă bad guys??? oiiii, chiar ca tare!!! 😀 am cateva carti ce trebuie neaparat citite momentan, dar sigur asta va fi urmatoarea… prea esti entuziasmata 😀

        Apreciază

Lasă un răspuns

