UPDATE 1 – My 2016 Reading Challenge

Heiii guys!!! Vă arătam aici ce provocare la lectură mi-am ales pentru anul 2016… Am fost conștientă de la început că tehnic, o pot termina mult mai repede, dar pentru mine nu asta a contat. Eu mi-am ales challenge-ul pe baza criteriilor pentru că vreau să învăț să-mi lărgesc cerculețul cu genuri preferate, să-mi schimb criteriile sau dacă nu reușesc să le schimb definitiv, măcar să simt că am încercat ceva nou și să văd dacă îmi place sau nu… sau dacă ceea ce citesc în mod normal își va găsi un locșor în dreptul vreunui criteriu… Sunt un cititor oarecum comfortabil, de obicei. Adică citesc exact ceea ce știu că îmi place. Unii ar spune că e bine pentru că în acest mod n-o să-mi pierd timpul cu prostii când sunt atât de multe alte cărți bune, dar hei… cine știe?! poate mi-ar plăcea și x dacă aș păși un pic în afara cercului.

2016ReadingChallenge_Pin_List

Acestea fiind spuse, haideți să vedem ce pot să bifez din challenge pe baza lecturilor aleatorii pe care le-am făcut până acum.

– o carte bazată pe un basm:

– o carte câștigătoare a National Book Award:

– un bestseller YA:

– o carte pe care n-ai mai citit-o din liceu:

– o carte a cărei acțiune se petrece în țara/județul unde locuiești: „Valuri de viață” de Lina Moacă (țara… dacă voi găsi vreuna în PH, o voi citi :D)

– o carte care s-a tradus în engleză:

– un roman de dragoste a cărei acțiune se petrece în viitor:

– o carte a cărei acțiune se petrece în Europa:

– o carte care are mai puțin de 150 de pagini: „Carte de magie” de Sergiu Someșan

– un New York Times bestseller: „Regina Roșie” de Victoria Aveyard (bestseller în ianuarie 2016 la categoriile hardcover și ebook)

– o carte care va fi ecranizată anul acesta:

– o carte recomandată de cineva pe care abia l-ai întâlnit:

– o carte de dezvoltare personală:

– o carte pe care o poți termina într-o zi: „F*CK Love” de Tarryn Fisher

– o carte scrisă de o vedetă:

– un memoriu politic:

– o carte cu 100 de ani mai “veche” decât mine (deci 126 de ani 😀 ):

– o carte cu mai mult de 600 de pagini:

– o carte de la Clubul de Carte al lui Oprah:

– un roman SF:

– o carte recomandată de un membru al familiei:

– un roman grafic (ieii, de când vroiam să încerc unul):

– o carte publicată în 2016: „The Score” de Elle Kennedy

– o carte cu un protagonist care are ocupația ta: „Appealed” de Emma Chase (el e avocat, ea e procuror – nu sunt niciuna, nici alta, dar sunt în domeniu :D)

– o carte a cărei acțiune are loc vara:

– o carte și prequel-ul său (acel 0.5 de dinainte de primul volum 😀 ):

– un mister-crimă:

– o carte scrisă de un actor de comedie:

– un roman distopic: „Matched” de Ally Condie (sau „Legăminte” așa cum e traducerea de la noi, dar coperta e super oribilă față de frumusețea ei originală 😦 )

– o carte cu o copertă albastră: „Never never: Part Three” de Colleen Hoover și Tarryn Fisher

– o carte de poezie:

– prima carte pe care o vezi atunci când intri într-o librărie:

– un clasic din secolul 20:

– o carte de la bibliotecă:

– o autobiografie:

– o carte despre o excursie cu mașina:

– o carte despre o cultură cu care nu ești familiarizată:

– o carte satirică:

– o carte a cărei acțiune are loc pe o insulă:

– o carte care-ți va aduce bucurie în mod garantat:

Voi ce ați putea bifa până acum?!

EmM

Acest articol a fost publicat în 2016 Reading Challenge și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la UPDATE 1 – My 2016 Reading Challenge

  1. BeaTryx zice:

    Ceva De Genul Fac Si Eu. Numai Ca Eu Am Adunat Toate Reading Challenge-urile Astea Si Am Selectat Cele Care Imi Plac Si Ma Provoaca Cel Mai Mult. Si Am Asa M-am Ales Cu O Lista De 35 De Carti. Regina Rosie Abea Astept Sa O Citesc Si Eu 😀

    Apreciat de 2 persoane

  2. O carte de la bibliotecă. Am citit Romanul adolescentului miop, dar nu mi-a plăcut foarte tare, ca să fiu sinceră :). Vreau și eu să citesc o carte de la clubul lui Oprah!

    Apreciat de 2 persoane

  3. Sasha Ivanov zice:

    Wow, dar văd că ai reușit să bifezi deja destul de multe de pe listă. Felicitări!
    Am văzut și eu provocarea asta, dar nu am vrut să citesc cărțile astea pentru că sunt prea multe pe care nu le-aș citi deloc (cel puțin nu acum), dacă erau 2-3 era ok, dar am constatat că erau mai multe: o carte câștigătoare a National Bookk Award, o carte recomandată de cineva pe care abia l-ai întâlnit (foarte rar întâlnesc persoane care să și citească, iar anul ăsta clar nu voi avea timp de a face cunoștință cu oameni noi), o carte scrisă de o vedetă (aici nu prea știu ce aș putea alege), un memoriu politic (nu, mulțumesc :)) ), o carte de la Clubul de Carte al lui Oprah (m-am uitat pe lista aia și nu era ceva care să-mi facă cu ochiul), o carte recomandată de un membru al familiei (mda, ai mei nu prea citesc și nu aș putea să mă duc la membrii ai familiei cu care n-am mai vorbit de mult să le cer recomandări), o carte de poezie (nu-mi place poezia, gata! am spus-o), prima carte pe care o vezi atunci când intri în librărie (de obicei e ceva ce-am citit deja), o autobiografie (un alt gen de care nu sunt deloc atrasă). Deci e clar :)) în plus anul ăsta mi-am propus să citesc doar ce e pe moment, ceva care să mă mai relaxeze din când în când și care să mă facă să uit de toate responsabilitățile măcar câteva ore.

    Apreciat de 2 persoane

    • EmM zice:

      La mine asta a fost ideea principala 😀 stiu ca fug de ele mereu si cu ocazia asta sa n-am incotro 😀 facand publica provocarea, trebuie s-o respect 😀 oricum, citesc destul de mult… 4-5 carti sau hai 10 care sa nu se incadreze in lecturile obisnuite e o nimica toata 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  4. Loredana M. zice:

    Vai, parcă mi-e și frică să mai încerc măcar să fac un reading challenge pe 2016… În 2015 a fost un dezastru total! XD E fain că ai început anul în forță, în materie de lecturi. Eu parcă de vreo câteva zile stau în stand-by, nu e neapărat un book slump, dar seamănă. Deci să înțeleg că ți-a plăcut The Score? E preferata mea din serie (cel puțin până acum)! 😀

    Apreciat de 2 persoane

  5. Geo zice:

    Ai ceva de citit! Mult spor!

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

