Jurnalul lui EmM (#4)

page

Pentru astăzi 24 ianuarie 2016 ora 21:31

Pe fereastră … e noapte… e încă un mic iad alb acolo… acum e cu gheață…

Mă gândesc … cât de greu trece timpul de luni până vineri și cât de repede se duce weekend-ul…

Sunt îmbrăcată … pantaloni scurți negri cu dunguliță roz laterală și maieuț negru…

Mă întreb … câte vieți ne sunt oare oferite?! De câte ori trecem la milimetru pe lângă moarte?! De ce unii scapă, iar alții….?!

Meșteresc … gânduri, povești… orice ca să mai scap un pic din lumea asta gri. Am nevoie de culoare.

Citesc … nimic?! :)) Nu știu ce să aleg din teancul de lângă mine…

Ascult … în principiu întregul playlist cu Lady Antebellum, dar aceasta este melodia mea de suflet ❤

Învăț … să-mi procur momente pline de culoare.

Sper … ca lumea să fie mai bună… într-o zi, cândva… chiar dacă eu nu voi mai fi pe aici…

Din grădină … e urât încă… aștept primăvara iar… nici măcar nu mă mai pot bucura de fotografiile vechi…

În casă … se aude gălăgia vecinilor de deasupra… din nou…

Din bucătărie … miroase a curat, a șnițele și a orez de pui cu murături 🙂

Am de gând să … mai scriu câte o recenzie…

Sunt recunoscătoare pentru … clipele frumoase pe care le-am strâns de-a lungul vieții 🙂

Un citat pentru astăzi …

„Ce-am fi noi fără ziua de mâine ? Ne-ar rămâne doar ziua de astazi. Iar dacă lucrurile ar sta așa, aș vrea ca ziua de azi să fie cât mai lungă. Aș umple ziua de azi cu tine, făcând tot ce-mi place mai mult. Aș râde, aș vorbi, aș asculta, aș învăța, aș iubi, aș iubi, aș iubi. Aș face din toate zilele ziua de azi, pentru ca astăzi să mi le petrec pe toate cu tine și nu mi-aș face nicio clipă griji pentru ziua de mâine, în care nu o să mai fiu cu tine.” („Cum să te îndrăgostești” – Cecelia Ahern)

Vă invit să trageți cu ochiul în viața mea …

IMG_20140903_203733_1

O imagine care îmi place …

living-room-window-seat-cozy-reading-spot-nook-storage-for-books-shelves-idea-design-idea-for-teen-bedroom

Pupici,
EmM

Acest articol a fost publicat în Jurnalul lui EmM și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Jurnalul lui EmM (#4)

  1. Imi place si melodia si citatul! Ce vecini galagiosi ai 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  2. Frumoasă atmosfera din Jurnalul tău! Cu tot cu gălăgia de rigoare. Îţi vor lipsi vecinii ăştia dacă vei pleca de acolo. sau ei 😀
    Vaiii, acum aş fugi în ultima imagine! Ei, da! aia e atmosfera pentru citit. Vai, cât îmi place!

    Apreciat de 1 persoană

    • EmM zice:

      ❤ crede-ma ca nu-mi vor lipsi :))) de cand stau aici (a se citi toata viata) s-au perindat multi la etajul de deasupra – unii mai galagiosi ca altii :))) cel putin unii de dinainte cantau, erau mai faini aia, cu tot cu setul lor de tobe cu tot :))
      Superb, nu-i asa?! si eu as vrea unul de genul, dar nu stiu daca o fi realizabil 😦

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

