Jurnalul lui EmM (#3)

Heii guys!! Și voi sunteți troieniți?! 😀 V-aș spune multe și mici minunății despre iubiri și îngeri de zăpadă, despre vise ninse și fantasmele din copaci, dar m-a cuprins o așa durere de cap de la atâta albitură…. :))

page

Pentru astăzi 17 ianuarie 2016 ora 19:47

Pe fereastră … ninge în continuare… Nu știu încă dacă să mă bucur, să zbier, să fiu îngrozită… sau dacă să cer un nou Crăciun 🙂

Mă gândesc … că parcă au spus la știri că e codul portocaliu doar până în noaptea asta…

Sunt îmbrăcată … pantaloni scurți galbeni și maieuț cu dungi orizontale, galbene cu două nuanțe de mov 😀

Mă întreb … cât de nebuni sunt unii oamenii când sună la interfon și te acuză că al tău câine a mușcat-o de dimineață și tu îi zici de 5x că nu e așa, ca pe urmă să mai ajungi și să țipi să te audă tot blocul că deh, nu înțelege… să sfârșești prin a o invita sus și nici nu se închide ușa de la lift bine în urma ei că-și dă seama că nu eram domle eu „nebuna cu câinele mușcător”:| Mda, true story din seara asta 😐 că de parcă eram singura cu bichon din blocul meu 😐 deh, vecini încântători ce au menționat că doar într-un anume apartament se găsește asemenea câine…

Meșteresc … nimic, momentan… dar săptămâna asta, tot brățărele împletite, numai în alb și roșu, însă… încep să mă pregătesc de mărțișor :)) o să pun și poze, curând (cei care mă urmăriți pe facebook, ați văzut deja câteva din ele :D)

Citesc … „Fascinație” de Melissa Marr

Ascult … replicile din Rocky al nuștiucâtelea :)) se uită al meu la film…

Învăț … să nu mai fiu așa impulsivă, mai ales când sunt acuzată pe nedrept… Mi-o reuși vreodată?!

Sper … să nu-mi rup picioarele în zilele ce vin 😐

Din grădină … e totul sub asediu… sunt sigură că e facebook-ul plin deja cu astfel de poze 😀

În casă … puffy crănțăne pe lângă iub care mănâncă chips-uri, speră și el la o pomană 😀

Din bucătărie … am făcut mâncărică de conopidă cu pui 🙂

Am de gând să … am multe de gând… să vedem ce sfârșesc a face până la urmă…

Sunt recunoscătoare pentru … cățelul meu care nu mușcă pe nimeni altcineva, în afară de mine :))

Un citat pentru astăzi …

cant

Vă invit să trageți cu ochiul în viața mea … Vi-l prezint pe ticălosul în cauză 😀

DSCF1562

O imagine care îmi place … în ton cu vremea 🙂

12234961_1649822395300498_3457788402050891187_n

EmM

Acest articol a fost publicat în Jurnalul lui EmM și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

