Shadowhunters – mult așteptatul serial al lui 2016! Păreri

Heiii, guys!! Nu știu de ce, dar presimt că zilele acestea îmi voi aduna mulți hateri pe blog :)) N-am picat într-o perioadă cinică și nici nu sunt pusă pe criticisme doar că… dacă mie nu mi-a plăcut, cu ce sunt eu de vină?!

Ok, first of all… o să dau vina pe tot hype-ul care s-a creat cu apariția acestui serial și totuși, nimeni nu-i de vină că am pus eu Shadowhunters pe un piedestal, sus sus. Sunt fană a seriei „Instrumente Mortale” sau mai bine zis, atât de fană cât pot fi având în vedere că am citit prima jumătate a acestei serii acum câțiva ani buni. Am citit undeva prin 2009-2010, nu-mi mai amintesc exact, doar primele 3 volume. N-am terminat seria, uitasem total de ea până mai acum vreun an când am dat peste ele într-o librărie… habar n-aveam că se traduseseră… ieii me, trăisem în peșteră, ce pot spune?! 😐

shadowhunters

So… n-am terminat seria, nu știu care e finalul… nu-mi aduc nici perfect aminte acțiunea din acele prime trei volume, doar fragmențele… dar știu că mi-a plăcut foarte mult! 😀

Anul acesta îmi doresc să-mi achiziționez și eu seriile „Dispozitive Infernale” și „Instrumente Mortale” și să le citesc în liniște și pace! Sper să-mi și reușească – nu sunt chiar scumpe, dar deocamdată am avut niște ghinioane – așa ca de început de an și fondurile îmi sunt rezervate pe alte minuni 😐

Trecând la subiectul principal de astăzi… serialul!

V-am spus, nu-mi amintesc detaliile din acțiunea romanelor, dar am sesizat mici diferențe între carte și serial. Unele au fost făcute pentru a da o notă mai mare de atractivitate, probabil, altele… Dumnezeu știe de ce! Ce-mi vine acum în minte e „aglomerația” din biserica în care își aveau Institutul vânătorii de umbre… wow! ce de mulți sunt! Nu erau mai puțini, dacă nu mă înșel chiar doar cei trei plus „directorul” acela?! Hmm… plus toată tehnologia aceea jmecheră…! Hodge e super tânăr… Chiar așa tânăr era în carte că nu mai știu…!? Interacțiunea cu „copiii nopții” alias vampirii & co parcă a avut loc altfel… Colierul lui Clary chiar există în roman?! Ah, și m-a enervat maxim faza cu fuga lui Magnus Bane 😐 Hei, nu-mi mai amintesc eu bine tot, dar na…

Oricum, pentru mine nu aceste diferențe m-au făcut să spun despre serial că e meah, sunt normale astea… au trecut ani de când au fost scrise cărțile, tehnologia avansată face ca totul să pară mai mișto… faptul că îi face pe actori mai tineri decât erau în cărți (lucru anunțat din timp, de altfel, de către producători pentru că îi voiau majori pentru scene mai hot :D) sau că au născut noi relații între personaje ca să fie totul mai legat… sau faptul că mama lui Clary are acel magazin de antichități… Whatever! E serial/film, se iartă diverse modificări.

În schimb, nu mi-au plăcut deloc așa – zisele efecte speciale… S-ar fi putut mult mai bine!

Dar hei, cum pot să scap de faptul că actrița principală mi se pare extraordinar de antipatică?! Pretty please! Chiar îmi doresc să urmăresc în continuare acest serial, dar nu-mi pot scoate din cap toate sunetele pe care le face de câte ori vede ceva supranatural! Am atâtea „aahhh” și „ughh” și „ooo” și etc :)) în cap de înnebunesc… Pe bune! E extrem de antipatică și-mi plăcuse maxim de ea, cum arată 😦 Nu spun că exagerează – sunt sunete normale de om înfricoșat sau surprins că deh… dar frate, mă zgârie pe creier timbrul ei vocal :)) Ughhh!! :)) Plus… toate personajele din serialul ăsta respiră super greu și audibil tare!!

Am pitici pe creier, garantat!

M-am chinuit să văd aseară primul episod – am adormit de 2x la el 😐 Într-un final, mi-am pus niște scobitori la ochi și m-am pus pe (re)vizionat cum trebuie. La jumătatea celui de-al doilea episod, n-am mai rezistat și am închis laptop-ul. L-am terminat azi cu chiu, cu vai… Nici nu știu ce și cum să vă explic mai înainte ca să mă înțelegeți!

So… Clary e nașpa, nu prea are experiență, cred – sper să se remedieze cu trecerea episoadelor 😐 Jace merge pentru un blond, dar doar ca aspect pentru că de altfel, pare prea blând și nu atât de arogant pe cum se presupunea că e 😀 Simon e nasol rău, nici n-am cuvinte pentru el 😦 Isabelle e super jmecheră, dar mi-o imaginasem mai nașpa și nu e – nașpa nu în sensul de frumusețe, ci ca atitudine, caracter – de rolul ei din roman nu-mi mai amintesc mare lucru! Alec e… mvai mvai mvai – my favourite 😀 I know… I know… dar ce să-i fac dacă pe mine mereu m-au atras genul ăsta de băieți?! :)) Ah! și Magnus Bane… OMG!!! Gimme one ❤ deși nu cred că e personajul perfect pentru acest rol… Valentine e creepy rău :-s Luke is… weird 😐 dat fiind faptul că e negru, dar… trecem și pe asta!

Îmi pare rău că n-au continuat să facă seria de filme așa cum începuseră pentru că acela chiar mi-a plăcut super mult!

Deciiiii…. aștept miercurea viitoare pentru o nouă tortură! E doar începutul, sper că mă voi obișnui! 😀

Voi ați văzut serialul?! Cum vi s-a părut?! Nu-mi dați spoilere din carte pe aici, vă rog! 😀

Dacă nu l-ați văzut, vă poftesc la un trailer:

EmM

Acest articol a fost publicat în Movies' Corner și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Shadowhunters – mult așteptatul serial al lui 2016! Păreri

  1. Bea Tryx zice:

    Dupa Cum Am Discutat Si Pe Facebook :)) Nici Eu Nu Am Citit Toata Seria. Am Citit Primele 3 Volume. Pentru Mine Se Termina Ok, Cea Mai Mare Dilema A Mea Era Legatura Dintre Clary Si Jace La Care Mi-am Primit Raspunsul. Nu Am Terminat-o De Citit Ca La Vremea Respectiva Nu Erau Decat 4 Volume Aparute Si Am Zic Ca Nu Ma Complic. O Sa Vreau Sa O Citesc Din Nou. Acuma Astept Pana Pe 20 Ianuarie Cand Apare Si Ultimul Volum. Aaaa Si La Serial Probabil Ma Voi Uita, Dar Nu O Sa Fie O Prioritate Pentru Mine. Adica Nu O Sa Stau Sa Numarul Orele Pana Apare. Aseara Am Vazut Primul Episod Si Dupa M-am Pus Sa Ma Uit La Film :)) Deci Nu E Greu De Ghicit Pentru Care Optez Mai Mult.

    Apreciat de 2 persoane

  2. Geo zice:

    Eu mai întâi sa citesc cartile… Dar ma tenteaza serialul.

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

