Reminds Me Tag

Hei!!! Am primit azi un tag foarte fain de la Loredana de la Literary Jungle și am vrut să-l onorez cât mai repede! Tot la ea pe blog am descoperit alte tag-uri foarte mișto pe care vreau să le fac atunci când voi fi în pană de idei! 😀

girl-bokeh-hair-style-copy51

Reguli:
– Amintește în articol persoana care te-a provocat la TAG.
– Pentru fiecare „amintire” propusă alege câte o carte citită și argumentează în câteva cuvinte.
– Dacă nicio carte citită nu corespunde unei „amintiri”, poți alege una din cărțile pe care dorești să le citești, dar să precizezi acest aspect.
– Găsește alte 5 sau 10 „amintiri” (cât te ține inspirația).
– Lipește eticheta pe alte 5 sau 10 bloguri (provoacă mai departe).

Loredana a propus următoarele 5 amintiri 🙂

O carte care îți amintește de prima dragoste ‘aidi mini 😦 asta e grea… un roman care să-mi amintească de prima mea dragoste?! Care a fost aia?! 😀 Neah, serios, chiar nu știu… (voi nu știți, dar cred că a trecut o jumătate de oră de când mă gândesc care naibii a fost prima dragoste și cu ce roman aș putea s-o asemăn) Gata, am asociat nu o carte, ci un titlu cu prima dragoste! 😀 Hei, e potrivit că doar deh, prima dragoste chiar a fost „fără speranță” 😀 Recenzia mea o puteți citi aici.

hopeless

O carte care îți amintește de o prăjitură Nu mă pot opri doar la una dintre ele pentru că în amândouă avem atâtea prăjiturici și brioșe ❤ Yummm ❤ Recenziile le puteți citi aici și aici.

te dorescte astept

O carte care îți amintește de tot binele din lume Nai nai, această categorie, precum și următoarea, cred că ar fi trebuit să fie ceva de genul good vs. bad pentru că separat nu-mi vine niciun exemplu… Există cărți doar despre bine sau doar despre rău??? O să menționez aici seria „Frăția inelului” și nu pentru că este numai bine pentru că știm cu toții că nu e vorba de așa ceva în această serie, ci pentru existența unirii/unității frăției, a popoarelor, a „speciilor” dacă-mi este permis să spun așa.

stapanul inelelor

O carte care îți amintește de tot răul din lume Nu e vorba că-mi amintește de tot răul din lume, nu pentru asta menționez acest roman, ci din cauza subiectului său… Pentru mine, o lume fără dragoste este o lume în care există tot răul posibil. Recenzia primului volum o puteți citi aici.

IMG_20151009_060921

O carte care îți amintește de mare (sau ocean, sau lac, orice întindere de apă, really) Cel mai simplu răspuns de până acum. Este imposbil să citești „Ugly Love” și să nu te gândești la apă. Imposibil. Abia aștept să apară romanul ❤ Poate sunteți curioși de ce… În 12 zile veți afla cu toții! Recenzia mea o puteți vedea aici.

ugly love

Mulțumesc, Loredana! Un tag care mi-a plăcut foarte mult și a trebuit să-mi storc puținii neuroni ce-i mai am la ora aceasta pentru a face conexiunile necesare.

Invit pe toți cei care doresc să-l preia și propun și eu următoarele amintiri:

1. Romanul care-ți amintește de cea mai bună prietenă.
2. Romanul care-ți amintește cum era la școală/liceu/facultate.
3. Romanul care-ți amintește de propriul prim sărut.
4. Romanul care-ți amintește de cele mai urâte coșmaruri.
5. Romanul care-ți amintește de cele mai frumoase vacanțe.

Sper să vă placă!

EmM

Acest articol a fost publicat în Home și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Reminds Me Tag

  1. Loredana M. zice:

    Habar n-ai cât mă bucur că ţi-a plăcut leapşa şi că ai şi făcut-o! 😁 Foarte interesante răspunsurile tale, mai ales la treaba aia cu binele şi cu răul. Eu zic că ai ales perfect! 😉

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

