Jurnalul lui EmM (#2)

Heiii guys ❤

Înainte de a completa rubricuța, vreau să vă readuc în atenția povestioara pe care am postat-o săptămâna aceasta pe blog. Prima parte o puteți citi aici, iar a doua aici. Sper că o să vă placă 🙂

page

Pentru astăzi 10 ianuarie 2016 ora 12:04

Pe fereastră … e urât afară… vreme închisă ce te îndeamnă la un pui de somn.

Mă gândesc … că mi se termină „vacanța” curând 😦

Sunt îmbrăcată … în roșu :))

Mă întreb … cam când voi avea noua mea bibliotecuță acasă ❤

Meșteresc … deocamdată, nimic. Săptămâna aceasta, însă, mi-am mai împletit câteva brățărele colorate… încep să mă pregătesc de primăvară 😀

Citesc … Eric-Emmanuel Schmitt – „Elixirul dragostei”

Ascult …

Învăț … competența judecătorului de cameră preliminară…?! Nu era o întrebare doar că e aiurea să scriu despre studii pe aici :))

Sper … să realizez cât mai multe în următoarele 3 zile 😀

Din grădină … am fost de dimineață o fugă la mama, la țară… e dezolant, e ceață, e pământ tăcut, e urât… nicio rază de soare, niciun pic de verdeață… pomi triști, gârboviți de vreme, crengi pustiite… brr… a fost dezolant, nu știam cum să plec mai repede… la oraș, cel puțin, ești prea grăbit ca să observi puțintica natură pe care o ai în jur.

În casă … doar cățelul se mișcă neliniștit de colo – colo, în căutarea unui loc mai bun de somn.

Din bucătărie … liniște și pace. Am fost la cumpărături aseară și deocamdată sunt în faza de mâncare a răciturilor, chipsurilor, fructelor etc.

Am de gând să … mai scriu la Random Love Story.

Sunt recunoscătoare pentru … iubitul meu 🙂 Pe zi ce trece, mă conving tot mai mult că am câștigat la loteria dragostei.

Un citat pentru astăzi …

“Iubirea este dovada că nu percepem realitatea decât prin filtrul fantasmelor. Mai rău: demonstrează că realitatea nu e mare lucru. Obiectivitatea o să mă împingă până la urmă să deschid fereastra şi să mă arunc în gol. Golul neantului o să valoreze întotdeauna mai mult decât golul ăsta insipid, de vată, în care mă învârt alunecând în plictis şi mâhnire.” (Eric-Emmanuel Schmitt – „Elixirul dragostei”)

Vă invit să trageți cu ochiul în viața mea …
IMG_20140830_190826_1

O imagine care îmi place …

12279237_499553506873145_5305006519401051098_n

Până data viitoare 🙂

EmM

Acest articol a fost publicat în Jurnalul lui EmM și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Jurnalul lui EmM (#2)

  1. Văd că îţi place jurnalul.. 😀
    Şi mie mi-a plăcut cum ai completat azi 😉 Sper să vedem şi noi brăţările tale, daaa?

    Apreciat de 2 persoane

    • EmM zice:

      Daaaaaaaaa ❤ sunt la cura involuntara de poze pt ca mi-am scapat telefonul si s-a dus display-ul in partea de jos si nu mai pot folosi butonelele :(( am unul provizoriu care face niste poze tare naspa 😦 iar acumulatorii de la camera foto sunt rataciti pe undeva ca deh, daca n-a mai folosita de ani de zile… 😐
      Imi place, imi place ❤ devin dependenta curand, parca l-as completa si in alte zile :))

      Apreciat de 1 persoană

  2. Adrian Ivan zice:

    Vai dar ce viata interesanta avem… eu sunt la munca… atat… sunt la munca 🙂

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

