Jurnalul lui EmM (#1)

Îi târziu în noapte, iar eu… bântui internetul că deh… când n-are omul ce face și se apucă de făcut sarmale la 10 noaptea așa pățește :))

Azi… duminică 😀 e trecut de miezul-nopții!! vreau să inaugurez o nouă rubricuță pe blog… Am zărit-o la Potecuța acum câteva zile și m-a prins așa dorul, dragul… ehe… Așa că am răsfoit web-ul în lung și-n lat ca să descopăr originile jurnalului și întrebările de la început. Cu mici adaptări, cu un „logo” făcut când mă chinuia talentul :D, zic să mă pun pe treabă și să ne regăsim cu bine în fiecare duminică de aici încolo!!

page

Și pentru cei ce nu s-au prins pentru că oricum n-aveau de unde ști… în poza din stânga-sus, sunt eu cu jăvruța mea

Pentru astăzi 3 ianuarie 2016, ora 1:32 am

Pe fereastră … un vecin rătăcit a tras cu artificii… o fi fost prea „pilit” de revelion și a uitat de ele?!

Mă gândesc … că trebuia să-mi ud florile…

Sunt îmbrăcată … cu un maieuț negru, pantaloni scurți galbeni și … am șosete în picioare?! :)) Cred că am rămas cu ele de când am plimbat cățelul, mai devreme 😀

Mă întreb … ce film/serial aș putea vedea înainte să adorm.

Meșteresc … semne de carte 😀

semn de carte

Citesc … surprinzător sau nu… nimic.

Ascult …

Învăț … săptămâna asta…?! Nu-mi amintesc 😀

Sper … să nu mai treacă timpul așa repede…

Din grădină … se pune?! E de astă toamnă 🙂

DSCF1815

În casă … e liniște… doar eu și muzica…

Din bucătărie … miroase a sarmale 😀 Nu judecați… niciodată nu apuc să mănânc de sărbători mai mult de 4 așa că de data asta m-am supărat și mi-am făcut singurică :))

Am de gând să … găsesc o modalitate de a printa niște modele de semne de carte drăgălașe pe care le-am găsit pe net pentru a le colora 😀

Sunt recunoscătoare pentru … că s-a încheiat 2015.

Un citat pentru astăzi …

„În spatele oricărei femei de succes a stat, cândva, un bărbat care i-a spus că nu va reuși niciodată.”

Vă invit să trageți cu ochiul în viața mea … dacă tot sunt la capitolul mâncare 😀

IMG_20140819_210511_1

O imagine care îmi place …

1976970_494724627316861_511097010_n

Sper să vă placă această nouă rubricuță 🙂

EmM

Acest articol a fost publicat în Jurnalul lui EmM și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Jurnalul lui EmM (#1)

  1. Roxi zice:

    OMG! E atât de genială rubrica asta! Te deranjează dacă o împrumut și eu?
    Btw, îmi plac mult semnele de carte, sunt tare simpatice. 😀

    Apreciat de 1 persoană

  2. eheee… mulţumesc! Mă bucur că ai inaugurat rubricuţa!
    Tare drăgălaşe semnele tale de carte!! Bravo! 😉
    Cum sunt sărmăluţele făcute noaptea? Au ieşit? 😀

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

