Cât și Ce am citit în 2015?! Cele mai iubite Romane ale Anului!

Am vrut să fac această postare înainte de anul nou… dar mi-a fost teamă… încă nu știu cum va/voi fi privită, dar vă spun doar atât: au fost circumstanțe speciale de am putut citit în halul ăsta 😐 Nu cred că în 2016 va mai fi posibil și, de fapt, sunt absolut convinsă că nu… în primul rând pentru că mult timp am neglijat blogul doar din dorința de a citi în loc să scriu 🙂 Pentru 2016, însă, mi-am promis să mai las din „sălbăticiunea” mea și să fiu mai vocală, mai prezentă, mai sociabilă, mai tentantă :>

Anul acesta am răspuns provocării Goodreads și îmi propusem 200 de romane pentru lecturare. Ei bine, la final de an, același Goodreads mi-arată numărul 487. Mult?! Prea mult?! Am exagerat?! Probabil… Dar țineți cont, vă rog, că sunt enumerate și acele mici nuvele printre ele care au uneori și doar 10 pagini 😐 Aș fi vrut să le pot elimina cumva pe acelea ca să văd cât am citit, de fapt, dar… îmi pun pofta în cui! Ar fi o muncă de furnici, iar rezultatul nu mi-ar aduce satisfacții nebănuite ;))

carti

Aș fi vrut să fac un top 10 al celor mai iubite romane ale anului 2015, dar tare mi-e teamă că nu voi putea să mă rezum la așa ceva!! Am citit mult prea multe romane în acest an ca să pot alege doar 10… mai ales că cele care mi-au plăcut cu adevărat au abordat teme destul de diferite și fac parte din diverse genuri.

Dar…

Vă spun atât! Locul 1 în orice top al anului, oricum și oricând și oricine m-a întrebat – „Corrupt” de Penelope Douglas!

corrupt

Un dark erotica nemaipomenit pe care mi-l doresc enorm de mult tradus în limba română!!

„Confess”, „Ugly Love” și „November 9”, romanele publicate de Colleen Hoover se află și ele acolo sus sus în top!!

november nineconfessugly love

Recenzia romanului „Confess” o puteți citi pe blog, aici, iar „Ugly Love” aici.

„An Ember in the Ashes” sau „Elias și spioana cărturarilor” a scriitoarei Sabaa Tahir este și el acolo sus în top!

an ember in the ashes

Seria „Forbiden Men” a scriitoarei Linda Kage am descoperit-o anul acesta și mi-a plăcut extrem de mult și ea!

forbiden men series

„Regii timpului”, romanul de debut al Laurei Nureldin se află și el în topul preferințelor mele! Recenzia o găsiți aici.

IMG_20151010_073554

Seria „The Ivy Years” a scriitoarei Sarina Bowen se numără și ea printre preferințele anului, mai ales că aici am descoperit primul roman MM.

the ivy years

Jamie McGuire și seria sa, a fraților Maddox, este una dintre cele mai iubite serii ale acestui an! L-ați cunoscut pe Travis în „Fericirea începe azi”/„Fericirea mea ești tu”, dar sunt convinsă că sunteți cu toate curioase să aflați poveștile și celorlalți frați ai săi!

maddox-brothers-series

Dacă citiți în engleză, vă recomand din tot sufletul seria „Ten Tiny Breaths” a lui K.A. Tucker! Este uluitoare! Sper să avem și noi traducerea acesteia… poate cei de la Epica se vor gândi s-o aducă pentru că se află în sfera lor de romane.

ten tiny breaths series

Tot anul acesta, am descoperit-o pe Mia Sheridan, care are un stil de nota 20+ de a scrie! Mi-e greu să aleg un singur roman de la ea, dar…

archer's voice

… a fost probabil cel mai emoționant dintre ele. Au fost cumpărate drepturile de film și sper din suflet ca măcar 2017 ni-l va aduce pe marile ecrane!

„When Bree Prescott arrives in the sleepy, lakeside town of Pelion, Maine, she hopes against hope that this is the place where she will finally find the peace she so desperately seeks. On her first day there, her life collides with Archer Hale, an isolated man who holds a secret agony of his own. A man no one else sees.

Archer’s Voice is the story of a woman chained to the memory of one horrifying night and the man whose love is the key to her freedom. It is the story of a silent man who lives with an excruciating wound and the woman who helps him find his voice. It is the story of suffering, fate, and the transformative power of love.”

Din lumea sportului, am avut câteva serii preferate:

assassins series

bellevue bullies series

rusk university series

off campus series

game on series

Seria scriitoarei Kierra Cass, proaspăt intrată și în România se află și ea în topul preferințelor mele!

selection series

Jennifer Armentrout m-a încântat și ea cu o mulțime de romane anul acesta! Vă amintesc doar de o altă serie fantasy pe care mi-aș dori-o tradusă în România!

convenant series

Ultimul, dar nu cel din urmă, închei cu ceea ce am început – Penelope Douglas, ultimul roman al seriei mult-iubite și în România, „Aflame”!!

aflame

Am oferit multor romane 5 steluțe pe Goodreads, dar chiar nu vă pot plictisi înșirându-le pe toate aici. Vreți să vedeți tot ce am citit eu în 2015?! Vă aștept pe Goodreads, aici!

Voi cât ați citit în 2015?!

EmM

Acest articol a fost publicat în Books' NEWS, EmM recommends, Recensământ lunar și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Cât și Ce am citit în 2015?! Cele mai iubite Romane ale Anului!

  1. 487? Wow! Bravo! Care e secretul?

    Apreciat de 3 persoane

    • EmM zice:

      Niciun secret anume :)) Am avut o perioada de 4luni anul acesta cand trebuia doar sa muncesc de la 6 la 12 undeva la tara si in rest… omoram timpul citind 😐 ca n-am avut nici cine stie ce acces la internet…. probabil ca atunci am citit marea majoritate a cartilor 😐 si in rest…. citesc destul de repede… cam 100pg/ora si cum romanele au in jur de 3-4oo de pagini, reusesc sa termin unul pe zi cand nu am treaba prin casa sau alte responsabilitati… dar am citit o multime de romane si pana in 200 de pagini sau pe acolo, deci na…
      A fost un an mai deosebit si oricat de mult imi place sa citesc, nu mai mi-as dori un asemenea an din celelalte puncte de vedere!

      Apreciat de 3 persoane

  2. Wow!!! Te invidiez puţin, recunosc! Să ai un an plin de titluri faine 😉 Şi timp de citit…

    Apreciat de 3 persoane

  3. Geo zice:

    Waw! La cat mai multe si anul acesta!
    Sper ca cele de Jamie McGuire sa apara si la noi!

    Apreciat de 3 persoane

  4. reeahree zice:

    OMG, as vrea sa am si eu sporul tau, la cate carti trebuie sa citesc pana se termina vacanta! Felicitari pentru anul 2015, a fost unul fain, cred, ai multe carti pe lista asta pe care as vrea si eu sa le citesc. Am o curiozitate, ti le cumperi in format tiparit in engleza? Si daca da, de unde? Vreau si eu sa-mi iau The Selection, am citit-o deja, dar am imprumutat sau citit pe net. Am primul volum in romana si vreau sa-l iau si pe al doilea, dar tin neaparat sa le am pe toate in engleza si nu prea stiu de unde sa mi le iau, pentru ca n-am mai luat carti de pe okian sau bookdepository, dar vreau. :))
    Iti doresc un an asa cum vrei tu! Si sa ai spor la citit!

    Apreciat de 2 persoane

    • EmM zice:

      Eh, au fost si circumstante speciale de am putut citi atat… probabil si sper ca anul acesta sa nu mai fie cazul, indiferent de cat de mult imi place sa citesc 🙂 Profit f. mult de ofertele de pe Amazon ca sa descopar carti, autori noi… si in format tiparit cumpar doar ce-mi doresc neaparat 😀 de pe Okian n-am luat niciodata, nu stiu ce sa-ti spun despre ei, am vazut totusi ca sunt bloggerite ce au cuvinte bune de spus 😉 Book Depository e baza mea… si au inceput si cei de la Libris sa aiba carti in engleza, dar nu stiu daca au o gama larga, stiu ca se asteapta ceva pana le aduc (dar si la TBD ai de asteptat 2-3saptamani pana la livrare) si nici n-am facut comparatie de preturi pana acum…
      La multi ani si tie! Si un an pe placul tau!

      Apreciat de 1 persoană

  5. Bravo! Vreau si eu sa pot citi atatea carti.

    Apreciat de 2 persoane

    • EmM zice:

      Si eu vreau, dar in acelasi timp nu mai vreau :)) Am citit prea mult, dar m-am ocupat de blog prea putin. Anul acesta sper sa pastrez o proportie potrivita pentru fiecare activitate! Deja am inceput pentru ca anul trecut pe vremea aceasta, deja citisem 3 romane :)) acum sunt la jumatatea unuia doar 😀
      Spor la lectura in noul an si bun-venit in casuta mea!

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

