My Reading Challenge pentru 2016

Zilele trecute vă arătam cele mai interesante Reading Challenges pe care le găsisem pentru anul 2016. Tot atunci vă spuneam că încă nu m-am hotărât pe care s-o aleg… sunt o mulțime interesante, dar trebuie să fiu realistă că nu am cum să le fac pe toate 😀 :))

Am început anul în forță, cu obiective noi!

Am jonglat între provocarea celor de la Popsugar, Bingo RC și The Booka-shelf 2016. De asemenea, ultimele challenges erau oarecare variații ale celei de la Popsugar. Cum aceasta ar fi un fel de icon-item în lumea blogurilor și cum majoritatea au încercat măcar o dată să o facă, m-am hotărât să mă axez și eu pe aceasta. Vedem ce va ieși la sfârșit de an!

Deci… alegerea mea este:

2016ReadingChallenge_Pin_List

Lunar, vă voi ține la curent cu progresul făcut în cadrul acestei provocări. Sper să-mi fiți alături și cine știe, poate ne comparăm progresul împreună!

Și în încheiere, urez LA MULȚI ANI, tuturor sărbătoriților zilei!!! Multă sănătate, fericire și îndeplinirea tuturor dorințelor!

Sfantul_Vasile

EmM

Acest articol a fost publicat în 2016 Reading Challenge și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la My Reading Challenge pentru 2016

  1. roxiadina zice:

    E super acel Reading Challenge, l-am văzut și eu. Nu pot decât să-ți urez spor la citit și sper să ai parte de un an plin de împliniri și bucurii! >:D<

    Apreciat de 1 persoană

  2. Pingback: UPDATE 1 – My 2016 Reading Challenge | Navigand printre Suflete

Lasă un răspuns

