Recensământ de Decembrie 2015

Heiii guys!!!

Uită-ne ajunși și în ultima zi din an… și așa cum mi-am propus luna trecută și de data aceasta vă voi spune cu ce m-am delectat eu în cursul acestei luni…

Încă nu știu dacă am fost la fel de prolifică precum în Noiembrie sau dacă am fost un pic mai „ocupată” cu pregătirile pentru sărbători, dar până acum sunt încântată cu ce am reușit să citesc.

Mi-aș fi dorit să pot să fac și un recensământ pe anul acesta pentru că Goodreads-ul îmi arată un număr surprinzător de cărți citite pe 2015, dar probabil că îl voi face mai târziu, la începutul lui 2016, dacă o să mai reușesc 😀

  • „Oblivion”, romanul lui Jennifer L. Armentrout, apărut în seria Lux.

Oblivion

Recenzia deja a apărut pe blog așa că puteți merge aici în caz că ați ratat postarea.

  • „Chasing imposible” – seria Pushing the Limits, volumul 5 – Katie McGarry

chasing impossible

De asemenea, există recenzie pe blog pentru că știam că vor fi persoane printre voi interesate de această serie. Puteți citi recenzia aici.

  • „Regăsire”Raluca Butnariu

regasire

O româncă talentată ce m-a cucerit de la primul roman citit. Recenzia o găsiți aici, iar între timp, romanul a apărut pe piață la Editura Celestium.

  • „Invocarea” – primul volum al seriei „Forțele răului absolut” – Kelley Armstrong

IMG_20151010_074049

Am întreaga serie, nu mai țin minte care a fost motivul de am părăsit citirea ei și m-am apucat de altceva, dar vă asigur că mi-a plăcut. O să am grijă ca în ianuarie să o citesc :D. Primul volum n-a conținut prea multe informații directe, doar ce am reușit eu să pun cap la cap așa că nu prea am multe să vă spun acum… E o serie despre niște copii cu puteri supranaturale 😀 O să fac recenzia întregii serii atunci când o voi termina.

  • „Playing Patience” și „Sacked” – Tabatha Vargo

playing patiencesacked

La recomandările de pe un grup din afară, am descoperit această autoare în luna decembrie. Am citit două romane de-ale ei, nu intru în detalii pentru că nu au fost niște romane care m-au impresionat. Mi-au plăcut, poveștile au fost interesante, stilul de scris chiar bun, dar a lipsit conexiunea mea cu personajele. Așa că le-am dat vreo 3 steluțe pe Goodreads și m-am lăsat păgubașă de a mai citi și altceva scris de aceeași scriitoare.

  • „Delirium” – primul volum al seriei „Delirium” – Lauren Oliver

IMG_20151009_060921

Ha, iar m-am oprit la primul volum din serie :)) nu pentru că aș fi vrut, dar am fost nevoită :)) lipsa finanțelor m-a împiedicat să-mi achiziționez celelalte volume pentru că chiar îmi doresc să continui această serie. O voi face, însă, cu prima ocazie. Până atunci, puteți citi recenzia pe care am făcut-o primului volum, aici.

  • „Irezistibil” – primul volum din seria „Lucky Harbor” – Jill Shavis

irezistibil jill shavis

Ha, clar am avut o problemă luna aceasta :)) O altă serie începută. Spre apărarea mea, nu a fost o carte cumpărată de mine, ci primită în pachetul de la Libertatea, so…. Oricum, seria este foarte lungă și mi-ar lua ceva să o termin, dar mi-am promis că voi citi măcar următoarele două volume din ea. Dacă vă întrebați de ce, răspunsul îl aflați în recenzia pe care o găsiți aici.

  • „Regii timpului”Laura Nureldin

IMG_20151010_073554

O lectură desăvârșită, amuzantă, recunosc că am citit-o de 2 ori deja 😀 Nu sunt nebună, ci chiar așa de mult mi-a plăcut. O declar cu ușurință cartea lunii acesteia pentru mine și vă invit să citiți recenzia aici, iar aici puteți urmări câteva citate/fragmențele din roman.

  • Rainbow Rowell„Eleanor&Park”, „Attachments” și „Fangirl”

bookpic-5-eleanor-park-27923attachmentsfangirl

Dacă primele două chiar mi-au plăcut (puteți citi frustrările provocate de „Eleanor&Park”, aici), „Fangirl” este dintr-o total altă poveste. Un roman ce avea niște personaje perfecte și un cadru creat nemaipomenit, dezvoltă un subiect… pueril?! Nici nu știu cum să-l numesc. Poate voi face o recenzie măcar pentru cât de mult e lăudat, să-mi vărs și eu oful. Cred că această scriitoare are un stil pe care ori îl iubești, ori îl detești. Din păcate, după 3 romane de-ale ei, nu știu cum să mă declar. Unul mi-a plăcut, pe celălalt l-a salvat finalul, iar ultimul l-am detestat 😀 So…. mai am 2 romane parcă pentru a mă putea hotărî. Cert e că nu mă las! Scrie super bine Rainbow Rowell și măcar pentru asta citesc!

  • „Jack Hammer”Tabatha Vargo

jack hammer

Se pare că una am zis, alta am făcut. Spre sfârșitul lunii, aparent am mai pus mâna pe o carte de a scriitoarei menționate mai sus, Tabatha Vargo și cert e că asta chiar mi-a plăcut. Recunosc, era o ofertă și am citit sinopsisul ce părea tare interesant cu un stripper și o tipă ce revine în viața lui. Povestea n-a fost chiar așa… asta s-a întâmplat mai mult în ultima treime a romanului, primele părți fiind începutul poveștii de dragoste dintre cei doi, încă din liceu. Singurul lucru mai ciudățel a fost că „despărțirea” lor a durat doar un an… aiurea ca abia terminând liceul, să devină stripper și să fie totul atât de serios. Dar… povestea a fost frumoasă, scrisă fain, cu ceva dramă și obstacole, însă totul e bine când se sfârșește cu bine 😀

  • „Secret”Kindle Alexander

secret

Nu mai citisem un MM de ceva timp așa că, tot la recomandările unor bloggerițe din afară, am pus mâna pe acest roman de Kindle Alexander. Aparent, scriitoarea este foarte cunoscută peste ocean pentru această preferință de a scrie MM romance. Am ales pe acesta pentru că nu făcea parte din nicio serie și, deși, în sinopsis părea că este vorba și de ceva înșelat pe acolo, n-a fost chiar așa. Un roman interesant, despre luptele gay-lor, despre greutățile pe care le înfruntă în societate și despre cum unii dintre aceștia reușesc să întrețină și căsnicii reușite cu persoanele de sex opus și să crească niște copii minunați.

Sunt tare curioasă dacă sunt ceva persoane pe aici care citesc romane MM… În lumea FF încă n-am intrat, dar nu e timpul pierdut… Poate în 2016 o să le ofer o șansă!

  • „Scoring Wilder”R. S. Grey

scoring wilder

Deși nu-mi amintesc să fi menționat chestia asta pe blog, R. S. Grey este una din scriitoarele mele preferate. De câte ori simt nevoia unei lecturi ușoare, amuzante, mă întorc la ea, iar și iar pentru că am din ce alege. Așa mi s-a întâmplat la un moment dat luna aceasta și văzând romanul lăudat undeva pe un blog, zic hai să-l testez și eu. Hmmm… nu știu ce să zic… Într-adevăr o frumoasă poveste de dragoste, cu un personaj principal masculin atâââââââttt de drăgălaș și iubitor și protector că dacă n-aș fi avut iubit, parcă l-aș fi rugat pe Moșul să mi-l dea mie. Însă… ceva nu mi-a plăcut în caracterul personajului feminin… nu știu ce și nu-mi pot explica, dar… și din păcate, romanul a fost scris doar din perspectiva ei așa că vă închipuiți ce chin a fost pe mine să încerc să fiu pe aceeași lungime de undă cu ea. Ea joacă în echipa de fotbal a colegiului și speră la un loc în echipa olimpică, el este noul antrenor secund, jucător cunoscut la nivel național, etc etc. 😀 Este sweet povestea… nu au obstacole prea mari, dramă multă, totul este în doze moderate și construiesc o poveste de dragoste chiar sweet.

  • „Dash, Lily și Cartea Provocărilor”Rachel Cohn & David Levithan

IMG_20151028_090639Recenzia va urma zilele acestea pe blog.

  • „Hooked by Love” – al treilea și ultimul volum al seriei „Bellevue Bullies” – Toni Aleo

hooked by love

Ah, ce-aș mai plânge acum 😦 Urăsc momentul când ajung la ultima pagină a romanului și văd mulțumirile autorului și toate cele cuvinte înșirate acolo ce înseamna mereu sfârșitul unei serii… Hockey-ul a ajuns să fie unul dintre sporturile mele preferate și tot căutând diverse romane pe această temă, am dat peste Toni Aleo. Această serie este un fel de spin-off de la cealaltă serie, „Assassins” ce numără deja vreo 8 volume și o mulțime de nuvele… Regret că mă despart aici de frații Sinclair pentru că au fost niște drăguți toți, chiar dacă au avut personalități și povești diferite. Mulțumim, Toni Aleo, pentru încă un roman de 5 steluțe+!!

Cam aceasta a fost listuța mea pe luna decembrie. Or fi multe, or fi puține…?!

Voi ce ați mai citit în această lună?! Care a fost romanul care v-a rămas cel mai bine întipărit în minte în decembrie?!

EmM

Acest articol a fost publicat în EmM recommends, Recensământ lunar și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

