MY Winter Reading Challenge – Provocarea mea pentru această Iarnă

Vă vorbeam ieri despre reading challenge pentru 2016 și vă postam o mulțime de variante din care vă puteți inspira.

Eu, încă nu m-am hotărât ce provocare să-mi aleg, dar… în căutările mele, am dat de o alta, foarte interesantă și relativ scurtuță pe care mi-am propus s-o onorez.

Este un Winter Reading Challenge:

Winter-Reading-Challenge

Pentru cei care nu se descurcă cu engleza, haideți să încercăm o traducere 🙂

1. O carte ce conține o culoare în titlu.
2. O carte de un autor al cărui nume de familie începe cu „W”. – sau cu „I”, în cazul traducerii cuvântului „winter” pentru că bănuiesc că aici e legătura
3. O carte non-ficțiune despre iarnă.
4. O carte despre un sport de iarnă.
5. O carte cu o rețetă. (hmmm… traducerea e cam ciudată și încă nu știu dacă se referă la o carte ce conține o rețetă sau titlul poate fi format dintr-un fel de mâncare or whatever… sau chiar o carte de bucate :)) ) – funny, dar să vedem ce-mi iese!
6. O carte multiculturală – să vedem ce-aș putea să încadrez aici :-s
7. O carte ce a câștigat Premiul Caldecott – lista acestora o găsiți aici.
8. O carte despre iubire, îngrijire/interes sau împărțire/împărtășire. – I know, traducere idioată, dar v-ați prins… un roman despre sentimentele cele bune ce cuprinde pe toată lumea la un moment dat în viață când găsesc o persoană s-o iubească sau una de care să-i pese și la care să țină sau pur și simplu, despre prietenie și împărțirea bucuriilor, darurilor, dar și tristeților.
9. O carte care este un cântec pe care îl poți cânta. – ei bine, punctul acesta se referă la cărțile cu cântecele, mai ales cele pentru copii. Cum nu știu ce voi găsi sau dacă mă va tenta chiar atât de mult acest punct, voi pune și alternativa romanului despre o trupă/cântăreț/persoană pasionată de muzică sau chiar biografia unuia cunoscut.
10. Cartea ta preferată din copilărie. – hmmm… grea alegere, dar să vedem cum mă descurc 😀
11. O carte de Dr. Seuss. – cum filmul cu Grinch este unul dintre filmele pe care îl văd anual în perioada Crăciunului, cred că ar fi timpul să citesc și cartea.
12. O carte după care s-a făcut film.
13. Pentru acest ultim punct, va trebui să urmăresc recomandările de aici, pe Instagram, ce conțin tagul #PictureBookoftheDay.

Provocarea am găsit-o aici – un blog ce are ca temă educarea prin lectură a micilor/tinerilor cititori. Recomand cu multă căldură blogul mămicilor!

Acum cred că realizați de ce provocarea pare că se bazează mai mult pe cărți pentru copii, deși nu este așa. Oricum, pentru mine, este un segment ignorat de multă vreme și îmi pare rău pentru că romanele copilăriei au fost cele mai frumoase!

Cine se mai înhamă la această provocare?! Sunt 13 cărți de citit în 63 de zile! E mult, e puțin?! Hotărâți voi!

EmM

Acest articol a fost publicat în 2016 Reading Challenge și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la MY Winter Reading Challenge – Provocarea mea pentru această Iarnă

  1. E interesant. Deşi… eu mă plictisesc repede şi la cărţi cu cântecele zic pas. 😀 Nu am înţeles de ce 63 de zile? 🙄
    Baftă!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

