In my Mailbox – Decembrie 2015

După cum vedeți, ușor ușor, încep să mă organizez și eu ca un blogger adevărat :)) Diversificăm postări, inaugurăm rubrici lunare, ba chiar organizăm și concursuri… Eu zic că mă descurc bine până acum 😀 :)) mi-au murit lăudătorii, clar :))

Hmmm… fac recensământ lunar al cărților pe care le citesc, dar nu am făcut niciodată un haul așa că de luna aceasta o să mă pun pe treabă 😀 Nu cred că vor fi haul-uri extrem de bogate pentru că în continuare citesc foarte mult pe kindle și profit de super ofertele de pe Amazon ori de câte ori pot, dar sper să vă placă rubrica aceasta și să vă inspire 🙂 Nu o să pun aici și ebook-urile pe care le cumpăr, probabil mare parte din ele le veți regăsi în recensământul de lectură de la sfârșitul lunii…

in my mailbox decembre

So, let’s begin!

Într-o ordine aleatorie 🙂

IMG_20151010_073554

Mulțumesc Literatura pe tocuri pentru premiu! Recenzia am postat-o aici, iar aici găsiți o postare cu fragmențele/citate din roman.

Aceluiași site, dar și Editurii All le mulțumesc pentru premiul următor, obținut în urma unei competiții între blogeri desfășurată prin noiembrie, parcă…

IMG_20151028_091147

Cei care au participat își dau seama poate că nu e ceva în regulă în poză ;)) well, s-a făcut o greșeluță și am primit al doilea exemplar din „Anul în care te-am întâlnit” în loc de „Cum să te îndrăgostești”… eroare ce se va îndrepta după sărbători și revenirea la programul de lucru normal… dar… O VESTE BUNĂ PENTRU VOI!!! Cei de la Editura All au fost foarte drăguți și mi-au lăsat și acest al doilea exemplar și… ta-da-da!!! VOM ORGANIZA UN CONCURS ÎN IANUARIE!!! Bună veste sau nu?! 😀

Cei de la Târgul Cărții au fost foarte drăguți și mi-au trimis spre recenzare aceste două cărți. Îmi place tare mult colaborarea pe care o am cu ei și sper să continue pentru mult timp de aici înainte!

IMG_20151028_090535

Recenzia primului volum din seria „Delirium” o puteți citi aici, iar zilele următoare voi posta și recenzia romanului „Dash, Lily și Cartea Provocărilor”!

Sergiu Someșan, pe care l-am descoperit prin intermediul booktube-rilor români, a fost foarte darnic și mi-a trimis patru din cărțile publicate de el până acum. Le vine rândul cât de curând 🙂

IMG_20151028_090957

Pe pagina de facebook Cărți Romantice am câștigat, tot prin noiembrie, 3 cărți la alegere. Acestea au fost alegerile mele:

IMG_20151028_090912

În următoarele trei fotografii sunt achizițiile mele de luna aceasta 😀

IMG_20151010_074049

IMG_20151010_074346

IMG_20151028_090348

Toate au fost achiziționate de pe grupurile de pe facebook. 🙂 George Șovu este unul dintre scriitorii mei preferați și cele două cărți de mai sus îmi lipseau din bibliotecă. Soni mi-am luat-o în urma recenziei citite pe blogul Străduței . Seria „Forțele răului” a fost un super chilipir – 9 lei întreaga serie :D, iar Anna… well… am auzit multe despre roman, dar încă n-am apucat să-l citesc!

După cum vedeți… subțirică subțirică luna aceasta pentru mine 😀 cel puțin în privința achizițiilor personale 🙂 Ei bine, am o scuză, a fost decembrie și banii – ăi puțini ce mai rămân sunt pentru cadouri, plimbări și alte minunății de genul :))

Mai am pe drum cartea lui Andrei Cioată – o aștept cu mare nerăbdare și chiar cu autograf :D, „Pandemonium” – o comandă dată din impuls la Libris că deh, doar nu rămân în aer după primul volum și un alt colețel de la Librex.ro în care mi-am cheltuit cu cap sau nu cei 150 ron în cărți câștigați!

Ei bine, măcar decembrie mi-a adus și mie primele premii în cărți din viața mea! 😀 Cred că de aceea am fost eu așa euforică și n-am simțit că n-am cumpărat cărți multe 😀 Nici nu vă pot descrie ce fain e sentimentul pe care îl am când câștig o carte sau o primesc spre recenzare!!!

Ador cărțile, am o super bibliotecă și chiar acum am în proiect una nouă pentru că de vreun an, am cumpărat mai răruț cărți pe hârtie sau mai bine zis, am cumpărat fix acele cărți pe care știam că chiar le vreau în bibliotecă tocmai pentru că nu mai aveam unde să le pun 😦

Voi cu ce minunății vă lăudați în decembrie?!

EmM

Acest articol a fost publicat în In my Mailbox și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

28 de răspunsuri la In my Mailbox – Decembrie 2015

  1. Dragan Andreea-Cristina zice:

    Ai castigat la carti intr-o luna cat n-am castigat eu intr-un an intreg de cand particip. :)) Wow! Se vede ca e esti foarte norocoasa. Sa te bucuri de ele.
    Eu nu mi-am mai luat nimic in decembrie, din pacate. :)) Am epuizat bugetul la Gaudeamus si Black Friday. Am ceva stransi pentru acest scop nobil, dar astept sa dau o lovitura fantastica sau ceva de genul. :))

    Apreciat de 2 persoane

  2. july zice:

    „Go Set a Watchman” -Harper Lee

    Apreciat de 1 persoană

  3. Aşa să îţi fie tot anul, cu premii câştigate şi euforie-n jur! Bravo!
    Eu m-aş lăuda cu un somn pe cinste că nu ştiu ce-am făcut dar am adunat oboseala de abia o mai duc pe picioare…

    Apreciat de 1 persoană

    • EmM zice:

      Uii, ce bine ar fi, Potecuță, zău așa, dar să mai aibă și alții noroc 😀 !!
      Sărbătorile astea sunt de vină, probabil… alergături, curățenie, pregăteli… așa e mai mereu decembrie 😦 Multă odihnă și relaxare!

      Apreciat de 1 persoană

  4. roxiadina zice:

    Oo, ce de cărți! Să știi că așa a fost și la mine; în ultimul timp am câștigat la cărți… :)) Și, într-adevăr, e un sentiment minunat. 😀
    Lectură plăcută! Sunt invidioasă pe cărțile Ceceliei Ahern. :))

    Apreciat de 1 persoană

    • EmM zice:

      Pai sa indraznesc sa-ti arat intreaga colectie cu Cecelia Ahern atunci? :)))) Am absolut tot ce s-a publicat la noi 😉 Bine, mai imi trebuie „Cum sa te indragostesti”, dar e pe drum si aceea 😀

      Si ti-am vazut numele :))))) cateodata imi venea sa te strang de gat (de ex, azi) :)))) eh, well, sper sa ma ierti 😀 you know, macar recunosc 😀 :))))

      Apreciat de 1 persoană

  5. Geo zice:

    Ai adăugat ceva carti pe raft !

    Apreciat de 1 persoană

  6. Hmmm… Deci la tine au ajuns premiile alea pe care le-am vrut si eu! Ce sa zic? Lectura placuta!

    Apreciat de 1 persoană

  7. Adrian Ivan zice:

    Vreau si eu Regii timpului. Am tot auzit atatea despre ea. Lectura placuta 😉

    Apreciat de 1 persoană

  8. Pingback: Te Provoc la Concurs! „Anul în care te-am întalnit” – Cecelia Ahern | Navigand printre Suflete

  9. Pingback: Recenzie: „Carte de Magie” de Sergiu Someșan | Navigand printre Suflete

Lasă un răspuns

