Recenzie: „Irezistibil” (#1 Lucky Harbor) – Jill Shalvis

Pentru că dacă n-ar fi existat seria „Crossfire” a Sylviei Day și ocazia oferită de cei de la Libertatea de a o cumpăra, n-aș fi avut niciodată oportunitatea de a citi acest roman și nici de a câștiga alte 3 pe pagina de facebook Cărți Romantice. So…

Trebuie să recunosc că mi-a plăcut coperta tare mult :))

irezistibil jill shavis

Nu-i așa că vă atrage privirile, mai ales în perioada aceasta, a sărbătorilor de iarnă?!

Romanul „Irezistibil” este primul volum din seria „Lucky Harbor” a scriitoarei Jill Shalvis. Seria este un bestseller ce s-a menținut mulți ani în topurile new yorkeze și care i-a adus scriitoarei numeroase premii. Din păcate, în România, doar primul volum este tradus.

Romanele care alcătuiesc seria:

1. „Irezistibil” – Simply Ireesistible
2. The Sweetest Thing
2.4. Heating Up the Kitchen: Recipes with Love from Lucky Harbor
2.5. Small Town Christmas
3. Head over Heels
4. Lucky in Love
5. At Last
6. Forever and a Day
6.5. Under a Mistletoe
7. It Had to Be You
8. Always on My Mind
8.5. A Christmas to Remember
9. Once in a Lifetime
10. It’s in His Kiss
11. He’s So Fine
12. One in a Million
12.5. Merry Christmas, Baby

După cum vedeți, o serie consistentă, pe care sincer, mi-aș dori s-o văd și în România, măcar încă două volume, cele în care aflăm poveștile Tarei și lui Chloe, surorile lui Maddie.

Sinopsis: „Maddie More constată că trebuie să facă o schimbare radicală în viață când, în aceeași zi, își pierde jobul și decide să renunțe la o relație sentimentală care nu îi mai aduce nicio mulțumire sufletească. Cum nu mai are nimic care să o lege de Los Angeles și refuzând să se lase pradă depresiei, Maddie se hotărăște să preia moștenirea lăsată de libertina ei mamă – un han dărăpănat din orășelul Lucky Harbor, de pe malul Pacificului. Deși vede în această schimbare oportunitatea de a-și găsi un cămin nou și o carieră inedită, lucrurile nu sunt atât de simple când în această aventură trebuie să-și convingă și surorile vitrege să i se alăture.
În plus, apariția lui Jax Cullen, constructorul angajat pentru renovarea hanului, un bărbat sexy, fermecător și dispus să îi pună totul la picioare, reprezintă pentru Maddie o complicație neașteptată. Va reuși Cullen să o facă să-și depășească problemele de familie, teama de implicare și vulnerabilitatea? Va avea Maddie curajul să acorde o a doua șansă dragostei?”

Părerea mea: După redarea sinopsisului, cu greu aș mai găsi ceva de adăugat despre acțiunea în sine.

Ideea de la care a plecat romanul și implicit seria care ne poartă în Lucky Harbor, mi s-a părut interesantă. O tanti – cam greu s-o numesc mamă pentru început, Phoebe, moare și își lasă moștenirea – un han aflat într-o stare deplorabilă, celor trei fiice: Tara, Maddie și Chloe. Acestea sunt surori doar de mamă, crescute de tații lor în diferite zone ale Americii și având temperamente și caractere total diferite. Fiecare dintre acestea, ajung în Lucky Harbor cu gânduri diferite, singura venind cu speranța că-și va găsi un cămin adevărat fiind sora mijlocie, Maddie. Tara dorește să vândă totul cât mai repede pentru a se întoarce la viața ei de zi cu zi, iar Chloe, sora cea mai mică, este un spirit liber – asemănător mamei sale din acest punct de vedere, care adoră că ea este cea care va trebui să decidă de partea cui va sta așa că își ține surorile pe jar mai mult decât ar fi fost cazul.

Deși Maddie militează pentru renovarea și păstrarea hanului, deși își dorește să facă din acesta un cămin și să-și înceapă un nou capitol din viață în Lucky Harbor, vă rămâne să citiți romanul pentru a descoperi ce hotărâri iau cele trei surori.

După dezastrul din L.A., Maddie nu mai este dispusă să-și asume niciun risc pe plan sentimental și mai ales, să mai aibă de-a face cu avocați, dar cum socoteala de acasă nu se potrivește deloc cu cea din târg, Maddie își intersectează drumul de câteva ori cu misteriosul Jax Cullen. Cine este acesta, ce roluri are în comunitatea din Lucky Harbor și ce ascunde în trecutul lui?! Vă las să descoperiți voi!

Mi-a plăcut foarte mult interacțiunea dintre surori și cum se descoperă împreună și încep să aibă o adevărată relație și nu doar pe cea de sânge. Discuții târzii, cu aburi de alcool și tratamente SPA – rețete inventate de Chloe, cele trei fete învață să fie surori, să-și deschidă sufletul în fața celorlalte și adună împreună fragmente, amintiri din clipele petrecute cu mama lor.

Romanul este destul de mic, 250 de pagini în format de ediție de buzunar așa că se citește repejor. Este o lectură light, un romance cu câteva scene mai hot și o poveste drăguță! Poate fi o lectură perfectă pentru o duminică înnorată!

Și având în vedere că pentru acest roman, Jill Shalvis a obținut prestigiosul premiu RITA, cred că nu trebuie să-l ratați!

Fiecare capitol se deschide cu o „învățătură” din cele lăsate de Phoebe, mama fetelor, într-o cutiuță pentru acestea.

„Nu lua viața prea în serios. Oricum, murim cu toții.”

„Am ales drumul cel mai greu numai pentru că m-am rătăcit. Trebuie să ai o carte la tine.”

„Un pahar cu vin este întotdeauna soluția cea mai bună, chiar și dacă nu știi sigur ce problemă ai.”

„Experiența este acel ceva pe care îl câștigi… după ce nu mai ai nevoie de ea.”

„Drumul cel mai ușor e întotdeauna în reparații, așa că trebuie să ai în vedere o rută alternativă.”

„Dacă treci prin iad… nu te opri, mergi mai departe.”

„O soră ți-e prietenă o viață întreagă.”

„Am zis-o mereu: nu te da în vânt după o persoană, un oraș sau un lucru, pentru că oricând e loc de mai bine. M-am înșelat amarnic.”

Dacă ați ratat revista Libertatea împreună cu acest roman, îl puteți comanda de aici sau aici.

EmM

Acest articol a fost publicat în Recenzii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Recenzie: „Irezistibil” (#1 Lucky Harbor) – Jill Shalvis

  1. Geo zice:

    Mi-a placut foarte mult cartea. Am devorat-o de cum am cumparat-o. Si de atunci tot stau si imi rod unghiile de atata așteptare … Cine stie cand sau daca mai apare? Ramane de vazut!
    Mi-a placut foarte mult recenzia ta, reflecta in totalitate si parerea mea!

    Apreciat de 2 persoane

  2. Adrian Ivan zice:

    Am citit si eu carte, da nu am stiut ca face parte dintr-o serie si nici nu mi-a last impresia asta. Finalul mi sa parut unul care imi linisteste nelamuririle, de aceea nici nu m-am gaindt ca exista si o continuare

    Apreciat de 1 persoană

  3. Ema zice:

    Sincer, nu prea imi plac cartile din colectia Carti romantice, mi se par usurele si pentru mine o carte e faina daca imi si da putin de gandit. Ma bucur pentru tine ca ai castigat aceste carti si ca iti plac 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  4. Pingback: Recensământ de Decembrie 2015 | Navigand printre Suflete

Lasă un răspuns

