Ce vreau de la Moș Crăciun?! Cărți, bineînțeles! Se poate, Librex.ro?!

Ce mai faceți, dragii mei?!

Moș Nicolae a trecut… Moș Crăciun se apropie… Cine a fost cumințel, a primit daruri de la moș, cine nu… nuielușe 😀

Dar oare mai avem timp să ne redresăm și Moș Crăciun să fie darnic cu noi?! Ei bine, nu știu voi cum faceți… dar eu obișnuiam să scriu scrisorele moșilor… și amândoi îmi răspundeau 😀 O dată cu acest concurs la care particip, mi-am adus aminte de scrisorele și am fugit în cutia de amintiri… Le-am găsit. Păstrate bine. Și le-am citit pe toate… se vedea progresul meu, de când eram țânc și abia buchiseam literele și până pe la 12 ani când scriam ultima scrisoare, pusă în plic colorat, cu versuri pentru moș și urări în engleză… Nu știu dacă mă credeți naivă, dar eu până atât de târziu am crezut în moș… Copiii la școală mereu îmi spuneau că nu există și eu veneam plângând acasă și tati mă „păcălea” în continuare. Eh, copilăria mi-a fost mai frumoasă din acest motiv.

V-aș fi pus prima scrisoare adresată moșului, scrisă la 6 ani, dar din păcate, e într-o stare deplorabilă… abia se înțelege ce și cum… Așa că o să vi-o pun pe cea de la 7 ani, care pare-mi-se e mai clară… Nu râdeți! 😀 Vă pun și răspunsul moșului, de care vă asigur că în acel an a fost tata! 😀

IMG_20151007_040610IMG_20151007_040624

Aș mai fi vrut să mai am încă inocența aceea de a mai crede în moși și cadouri pentru copii cuminți. Aș vrea să mai aud din gura tatei „să înveți bine” sau „fă-ți curat în cameră” că altfel „te spun moșului și anul ăsta nu mai vine!”. Aș vrea să mai pot scrie scrisori și să-l rog să-mi trimită „niște dulciuri și fructe”… pentru că moșul trebuia să vină la mulți copii și avea bani puțintei așa că trebuia să fiu fericită cu ce-mi aduce, cât de puțin e… Niciodată n-a fost puțin sau eu, una, mi-aduc aminte că de fiecare dată, eram fericită cu ce-mi aduce. Poate și din cauza asta, acum, crescând, ador și când primesc o floare doar sau o ciocolată. Poate de aceea nu am crescut fiind genul de copil care să ceară luna de pe cer sau să bată din picior când nu obține ce vrea. Poate de aceea nu cer multe nici acum… nici părinților, nici iubitului… nimănui… Am învățat că lucrurile mici îți pot aduce cele mai mari bucurii și că dacă n-ai fost dusă în nu știu ce excursie scumpă sau nu ți s-a cumpărat nu știu ce telefon sau altă minunăție, asta nu înseamnă că nu te iubește sau nu te vrea fericită. Ci pur și simplu, „moșul” nu are mereu bani mulți pentru toți copiii…

Dar anul acesta, Bibliophile Mystery și Librex.ro, mi-au spus să scriu iar o scrisoare moșului… Îmi oferă și un premiu consistent… Cărți în valoare de 200 de lei. Nu e un premiu de neglijat… mai ales când mă gândesc că, undeva, în țara asta, sunt bătrâni care se descurcă cu atâta pensie pe lună…

Moșule de Sus, îți mulțumesc pentru că, deși nu am tot, am suficient!

Iar voi, cei ce doriți să-mi fiți Moși Crăciuni, vă rog așa…

Aduceți-mi un brad ca în povești ca să pot pune sub el, cadouri pentru întreaga familie!

Christmas tree with presents and fireplace with stockings --- Image by © Royalty-Free/Corbis

Iar de pe Librex.ro, fac o listă cât a-i bate din palme! 🙂

Întâietate va avea copilul familiei, prințesa de 8 anișori, care o adoră pe Elsa. Și pentru că face mai mereu cu mămica ei diverse decorațiuni, o să cer Moșului, cartea „Crăciunul cu Anna și Elsa”

craciunul-cu-anna-si-elsa-823-4

Lui tata, o să-i oferim cartea „Leacuri mânăstirești. Terapii pentru trup și suflet” de Mariana Borloveanu. Cred că va fi o lectură folositoare pentru el… este religios și citește foarte multe cărți de genul acesta, iar dacă este vorba și despre sănătatea trupească, pe lângă cea fizică, este un mare plus pentru el… de când îl știu și probabil și… de când se știe el… are probleme de sănătate… unii ar spune mari, alții ar spune că „ne-am obișnuit să ne ducem viața așa”…

leacuri-manastiresti-terapii-pentru-trup-si-suflet-2173-2

De la mama, am rafturi întregi de romane de dragoste în bibliotecă… Trebuie să-i caut ceva pe plac și necitit încă… deși, să vă spun un secret, a citit cot la cot cu mine Harry Potter când eram mică 🙂 Cred că o să mă opresc la romanul „De vorbă cu Emma” de Vitali Cipileaga. Și sunt convinsă că o să mi-l împrumute și mie 😉

de-vorba-cu-emma-2982-2

Hmmm… aș vrea să zic că următoarea alegere mi-este grea, dar nu e deloc așa. După ce l-am târât prin cinematografe la cele 4 filme Hunger Games, știu sigur că iubitul meu se va bucura dacă va avea ocazia să citească și trilogia „Jocurile Foamei” de Suzanne Collins.

trilogia-jocurile-foamei-paperback-647-2

Iar acum… moșilor, sunt egoistă 🙂 Mai am câteva bancnote oprite și pentru mine… mi-e greu să aleg din mulțimea ce-mi oferi, dar…

Eu îmi doresc o carte specială de Crăciun pentru că a trecut mult prea mult timp de când nu mi-am mai înmuiat sufletul în apele copilăriei și inocenței… vreau să mai citesc și alte „Scrisori de la Moș Crăciun” de J.R.R. Tolkien.

scrisori-de-la-mos-craciun-421-2

Și pentru că vreau să rămân ancorată în anotimpul ce există doar pe calendar în zona mea… și pentru că povestea „Crăiasa Zăpezii” a fost una dintre preferatele mele atunci când eram copil, o să aleg și „Regina Zăpezilor” de Joan D. Vinge. Sunt tare curioasă de ea, sinopsisul pare promițător…

regina-zapezilor-2955-2

Voi ce vă doriți de la Moș Crăciun cel ce are cărți în sac?!

EmM

10462866_847423568612215_4758927293519074316_n

*Articol participant la concursul organizat de Bibliophile Mystery în colaborare cu Librex.ro.

Acest articol a fost publicat în Concursuri, EmM recommends și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

