Recenzie: „Opal” (#3 Lux) – Jennifer L. Armentrout

Acum vreo două nopți, undeva bine după miezul nopții, am terminat într-un final 😀 de citit „Oblivion” de Jennifer L. Armentrout și vroiam să mă apuc să fac postarea cu părerile despre … etc. Dau un mic search pe blog înainte să am recenziile la îndemână și bam… dau doar de trei recenzii… Așa leneșă fui eu?! Și nu m-a tras nimeni de mânecuță?! Rușinică!

Aveam pe blog doar trei articole din seria LuxShadows, Obsidian și Onyx.

În primul rând, NU CITIȚI MAI DEPARTE DACĂ NU AȚI CITIT ÎN PREALABIL PRIMELE DOUĂ VOLUME ȘI DACĂ NU DORIȚI SĂ AFLAȚI SPOILERE!!!

Și cu acestea fiind spuse, mer’em mai departe! 🙂

Opal-on-book1

Despre roman:
„Daemon Black este unic.

Când s-a hotărât să-şi dovedească sentimentele pentru mine, a făcut-o într-un mod foarte serios. N-o să mă mai îndoiesc niciodată de el, iar acum, că am trecut de momentele dificile, ei bine… e multă combustie spontană între noi!

Dar nici măcar el nu poate să-şi protejeze familia de pericolul de a încerca eliberarea celor dragi.

După tot ce s-a întâmplat, eu nu mai sunt aceeaşi Katy. Sunt cu totul alta… Şi nu prea ştiu ce o să însemne asta până la urmă. Când fiecare pas pe care îl facem pentru a descoperi adevărul ne aduce mai aproape de organizaţia secretă responsabilă pentru torturarea şi testarea hibrizilor, îmi dau seama cât de uriaşe sunt capacităţile mele. Amintirea celor morţi încă mai dăinuie, ajutorul vine din cel mai improbabil loc, iar prietenii vor deveni cei mai nemiloşi duşmani – dar noi nu vom da înapoi. Chiar dacă rezultatul ne va spulbera pentru totdeauna lumea.”

Me:
Am spus și mai repet… dacă nu ați citit Obsidian și Onyx sau nu doriți spoilere, închideți acum fereastra web…

Finalul celui de-al doilea volum al seriei Lux, ni-l aduce pe Dawson acasă. Acesta ar fi un lucru minunat, dacă întoarcerea fratelui pierdut, n-ar fi umbrită de moartea lui Adam, trădarea lui Blake și celelalte întâmplări din acel volum… Onyx parcă a fost presărat cu negativism și cu pierderi…

Daemon, însă, se hotărâse să nu mai evite atracție dintre el și Katy și și-a promis că o va cuceri… Lucru pe care se pare că-l reușește… În „Opal”, relația acestora evoluează din ce în ce mai frumos. Protectivitatea, gesturile frumoase, sensibilitatea, duioșia sunt noile caracteristici ale lui Daemon Black. Devine iubitul perfect.

„Dar mai era ceva.
Era iubirea noastra – era speranta noastra ca vom scapa din toate astea, ca avem un viitor. Era faptul ca ne acceptam unul pe altul – cu bune, cu rele, oricat de groaznice. Era sa de multa dorinta reprimata. Asa de multa emotie in sufletul meu si al lui, stiam asta, fiindca simteam cu ii bate inima. A mea batea la fel ca a lui – era facuta pentru inima lui. Toate astea se simteau intr-un simplu sarut si era mult prea mut, si nu era de ajuns, si era perfect.”

Dawson nu-și găsește, însă, locul acasă… Deși înconjurat de familie și prieteni, deși scăpat din cuștile Daedalusului, Dawson este neliniștit, cu gândul doar la iubita lui, Beth, pe care dorește s-o salveze și s-o aducă din nou lângă el. Pentru a-l liniști și a câștiga puțin timp, Katy îi promite că-l vor ajuta cu toții, dar deocamdată, până vor descoperi soluția, să se înroleze din nou la școală.

Salvarea lui Beth – misiune sinucigașă sau… nu?!

„Poate că pe unele fete le deranjează că iubiţii lor nu spun niciodată cuvăntul ăla de şase litere. Ca să fiu sinceră, cred că şi pe mine m-ar fi deranjat dacă ar fi fost vorba de un alt băiat, dar cu Daemon, ei, pentru el cuvintele acelea nu vor fi niciodată uşor de pronunţat, deşi nu avea nicio problemă să-mi arate sentimentele lui.”

Știm cine a cauzat moartea lui Adam și mai știm că… Daemon și Katy au luat atunci decizia să-i cruțe viața, cu condiția de a nu se mai întoarce niciodată în micul lor oraș. Îl știți pe Blake ascultător?! Neah… Se întoarce mai încrezător ca niciodată, cu un as în mânecă… Își dorește ceva și va face orice ca să-l obțină! Șantaj, amenințări și promisiunea a ceea ce-și dorește Dawson. Vor ceda luxenii și se vor alia cu dușmanul?!

„- Eşti uimitor.
-Sunt convins că nu ţi-ai dat seama de asta abia acum.
-Nu. Am ştiut întotdeauna. M-am uitat la el cum îşi alege o altă căpşună. Poate nu chiar de la început …”

Îl cunoaștem pe Luc… aparent, un alt hibrid, precum Katy și Blake. Un puști de 15 ani, ce a reușit să scape din mâinile Daedalusului și care îi va ajuta pe protagoniștii noștri să se infiltreze în bine păzita bază de la Mount Weather. De ce am spus „aparent”?! Veți afla în volumul 4 – „Origin”!

După o încercare nereușită, Katy, Daemon și ceilalți vor mai avea o singură oportunitate să pătrundă în bază… Vor reuși de această dată?! Ce obstacole vor avea de trecut?! Și cine rămâne în urmă?!

Citiți „Opal” și veți afla răspunsul la toate aceste întrebări.

Mi-a plăcut mult mai mult acest volum față de precedentele… Mi-a plăcut Daemon în celelalte, era amuzant, era nemernic, îți venea să-l pupi și altădată să-i dai vreuna, dar acum… Daemon a fost întruchiparea iubitului perfect. Katy a evoluat ca și personaj, a fost mai curajoasă, mai încrezătoare. Daemon devine mai sensibil, mai protector. Iar iubirea dintre ei ajunge la un alt nivel… chiar dacă Daemon spune acele două mici cuvinte atunci când pare a fi prea târziu… el nu ratează nicio ocazie de a petrece timpul împreună, de a o atinge, săruta și de a-i spune cuvinte frumoase.

„- Te iubesc, Katy. Te-am iubit mereu. Te voi iubi mereu, a spus el, cu vocea îngroşată şi răguşită de frică. O să vin după tine. O să…”

„Origin” este în pregătire… Abia aștept apariția următorului volum! Eu l-am citit deja, dar îmi închipui că cei care n-au făcut-o, sunt mai nerăbdători ca mine, având în vedere finalul acestui volum.

EmM

Acest articol a fost publicat în Recenzii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Recenzie: „Opal” (#3 Lux) – Jennifer L. Armentrout

  1. Pingback: Recenzie: „Oblivion” (#1.5 Lux – Daemon POV în Obsidian, Onyx și Opal) – Jennifer L. Armentrout | navigand printre suflete

  2. Ann zice:

    Hey
    Ai citit Deja origin in limba romana?

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

