HOP „Cadouri de Crăciun” (6.12 – 25.12)

„Ho! Ho! Ho!”

Pardon, nu-i bine, nu?! În noaptea asta vine Moșu’ Nicolae, nu-i așa?! Eh, sper că aveți ghetuțele curate la ușă, gata de umplut cu fructe și dulciurele 🙂

Și totuși, întâmpinarea mea e bună pentru că la mine pe blog va veni Moș Crăciun pe 26 dimineața!! Un „copilaș” mare, dar cumințel, iubitor de lectură, va primi în dar romanul „Întâlnire cu viața” de Cecelia Ahern.

Primul meu concurs organizat pe blog!!

IMG_20151205_142400

Concursul face parte din HOPul de Crăciun, organizat de Bibliophile Mystery și Mythical Books, iar la sfârșitul acestei postări veți găsi listuța cu toate blogurile participante la HOP – 17 concursuri, aduse de Moși Crăciuni iubitori de carte.

10799997_802725933127030_2113692681_o

Pentru că în curând o să am dublură la romanul Ceceliei Ahern, m-am hotărât să-l dăruiesc cuiva care se va bucura de el. Se află în stare foarte bună, fără pagini îndoite și alte minunății așa că dacă nu vă deranjează acest aspect, vă urez mult succes!

Ce trebuie să faceți pentru a câștiga?!

1. Like pe facebook paginii Navigând printre Suflete.

2. Distribuiți pe facebook acest concurs (atenție, să fie selectată opțiunea „public” atunci când distribuiți!!) și lăsați într-un comentariu mai jos link-ul share-ului.

3. Răspundeți la întrebarea: Dacă Viața v-ar invita mâine la o întîlnire, cum credeți că ar arăta?! Va fi bărbat, femeie sau copil?! Va fi sobru, îmbrăcat la patru ace sau va fi flușturatică și colorată?! Vă va certa, va avea sfaturi de oferit sau vă va felicita?!

Nu uitați să vă abonați la newsletter pentru a fi la curent cu recenziile, noutățile și concursurile pe care le voi publica! Cine o va face, va primi o șansă în plus la concurs, lăsându-mi în comentariu și adresa de email pe care a folosit-o la abonare!

Concursul se va termina la miezul-nopții celei de-a 25a zi din Decembrie, urmând să aleg câștigătorul cât mai repejor posibil.

Mult succes!

1. Bibliophile Mystery
2. MYTHICAL BOOKS
3. Audrey
4. Life is but a dream
5. Simona’s blog
6. Dorina Dănilă
7. Dreams Have Wings
8. ~Madalina’s Books
9. Walking on Letters
10. Shattering Words
11. The Club of Serial Readers
12. Luciana
13. Books World
14. Podocea Corina
15. Navigand printre Suflete
16. Andreea’s Book Club
17. Cristina Boncea

Acest articol a fost publicat în Concursuri și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

38 de răspunsuri la HOP „Cadouri de Crăciun” (6.12 – 25.12)

  1. Bea zice:

    FB : BeaTryx
    Share : https://www.facebook.com/Beea.Tryx/posts/1184547748239849?pnref=story

    Cred Ca Va Fi Un Copil, Vesel Si Imbracat Colorat. M-ar Certa Un Pic Cu Siguranta Dar Imi Va Da Si Sfaturi.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Diana NM zice:

    Facebook: Diana Mirancea
    Share: https://www.facebook.com/diana.mirancea/posts/1716357771933421
    Urmaresc blogul: mirancea75@gmail.com

    Cred ca Viata ar fi un metamorf. In secunda unu e un copil blond si inocent, apoi brusc poate fi o femeie si mai tarziu un batran. Singurul lucru care ramane la fel ar fi ochii dupa care sa o diferentiezi de restul oamenilor *.*

    Sarbatori fericite 🙂 !

    Apreciat de 1 persoană

  3. Audrey zice:

    Reblogged this on The Sagittarius Books and commented:
    Un concurs special pe blogul https://navigandprintresuflete.wordpress.com

    Apreciază

  4. alex zice:

    Facebook: Baban Alexandru-Marian
    Share: https://www.facebook.com/baban.alexandrumarian
    E-mail: alex_baban2006@yahoo.com
    V-a fi o femeie imbracata colorat, cu haine largi, stand in bataia vantului, ma v-a sfatui cum sa o traiesc mai bine.:)

    Apreciat de 1 persoană

  5. maria ene zice:

    Buna! fb MARIA ENE
    SHARE https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=515014322019969&id=100005342163092&pnref=story
    Cred ca va fi un copil ,care la intalnire e batranul intelept ,ma certa ,imi da sfaturi , ma felicita.

    Apreciat de 1 persoană

  6. Dragan Andreea-Cristina zice:

    Buna! :hug:
    FB: Andreea C. Dragan
    Share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=532125740287869&id=100004713421647&pnref=story
    E-mail: andreeadragan98@yahoo.com
    Cred ca e sora cu Moartea, invizibila, nemuritoare, ii auzi doar glasul si gandurile si-ti intra in minte. 🙂 Si mi-ar arata, prin constiinta mea, ce am gresit, ce am facut bine si pentru ce merit sa fiu felicitata.
    Multumim pentru concurs.

    Apreciat de 1 persoană

  7. Mela Ruja zice:

    Buna.
    Sunt Mela Ruja Diaconu.
    Share : https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=729884280480071&id=100003755170573
    Aș vrea să fie o femeie în vârstă, plină de umor, cu haine colorate și poftă de viață care să mă facă să rad în timp ce îmi da sfaturi de viață.

    Apreciat de 1 persoană

  8. fb: georgiana foxette
    share: https://www.facebook.com/nimeni.nimeni.359/posts/1684799588400685?pnref=story
    Viata ar fi o pisica pentru ca este parsiva, dar si blanda. M-ar felicita, dar si certa pentru unele decizii proaste pe care le-am luat. Dar in cele din urma, m-ar invata cum sa fac ca lucrurile sa decurga mult mai bine pe viitor.

    Apreciat de 1 persoană

  9. Facebook: Larisa Ciubotaru
    Share : https://www.facebook.com/larisa.ciubotaru/posts/924441687635056
    Daca Viata m-ar invita la o intalnire cred ca ar fi un barbat imbracat la patru ace care imi va da sfaturi despre viata .
    email: ciubotaru_larisa@yahoo.com

    Apreciat de 1 persoană

  10. Pingback: Moș Nicolae, bine ai (re)venit!! Legenda moșului blajin și darnic! | navigand printre suflete

  11. Pingback: Moș Nicolae, bine ai (re)venit!! Legenda Sfântului blajin și darnic! | navigand printre suflete

  12. Fb: Andreea Ciucă
    Share: https://www.facebook.com/danny.pop.96/posts/925523827540734
    Cred că Viaţa va fi un copil îmbrăcat foarte colorat şi cu un zâmbet imens 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  13. ioana alexandra zice:

    FB: Ioana Alexandra

    share: https://www.facebook.com/yoana.alexandra1/posts/998924170149050?pnref=story

    m-am abonat cu adresa de mail dulce_yoana@yahoo.com

    Cred (sau mai bine spus, sper) ca ar fi o femeie care sa-mi dea sfaturi si sa ma asculte atunci cand am nevoie sa vorbesc cu cineva, fara a ma judeca si fara a incerca sa schimbe ceva la mine.

    Apreciat de 1 persoană

  14. Pingback: HOP cadouri de Crăciun… de citit!

  15. Fb : Andreea Ciubotaru
    Cred ca viata ar fi un copil , imbracat colorat si vesel , imi va da si sfaturi dar imi va atrage putin si atentia .
    Share : https://www.facebook.com/andreea.ciubotaru.507/posts/503265163209181?pnref=story

    Apreciat de 1 persoană

  16. candrea nadia zice:

    Buna!
    Incantata sa te descopar!
    Multumesc pentru sansa!
    fb: nadia alina candrea

    abonata: new_nadiabios@yahoo.com
    Frumoasa si interesanta provocarea lansata in concurs!!! Nu m-am gandit niciodata cum ar fi sa ma intalnesc cu VIATA! Banuiesc ca m-ar certa pentru anumite aspecte din trecut, nu am facut cele mai bune alegeri si cea mai mare problema este ca probabil as retrai si as repeta greselile trecutului. De ce> Nu stiu, dar am sa ma mai gandesc la acest aspect.
    Multumesc inca o data!

    Apreciat de 1 persoană

  17. Cristina Popescu zice:

    Multumim pentru concurs!
    Mi-ar placea ca viata sa fie un copil baiat, vesel si imbracat in cuklori vesel.
    FB: Cristina Popescu
    Share: https://www.facebook.com/popescu.cristina.167/posts/10205792407308925?pnref=story
    Abonata: cristina.popesku@yahoo.com

    Apreciat de 1 persoană

  18. Gavriloi Adina zice:

    FB like: Adina Gavriloi
    Share: https://www.facebook.com/adinamirabela.gavriloi/posts/994756627234000
    Mail abonare: gavriloiadina@yahoo.com
    În viziunea mea Viața este o femeie frumoasă (viața este mereu frumoasă), îmbrăcată în culorile curcubeului, veselă și zâmbitoare.Sigur mă va felicita deoarece în viață este bine să nu ai regrete și din discuția cu ea sigur voi primi o mare doză de optimism.

    Apreciat de 1 persoană

  19. Antonica Andreea zice:

    Fb: Andreea Antonica
    Share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1188657311163273&id=100000570456758&pnref=story
    Cred ca Viata ar fi un copil jucaus iar, dupa un timp, ar deveni o femeie care ar da cele mai intelepte sfaturi! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  20. Pingback: Happy B-day to Me! Concurs Aniversar!! | navigand printre suflete

  21. Popa Mihai zice:

    In viata e simplu sa fi complex, si complex sa fi simplu. Asta am spus-o si o repet. Daca ar fi sa intalnesc viata, probabil ca as vedea-o asa cum o pot eu percepe. Unele persoane o vad o persoana colorat imbracata, zambitoare, altele o vad o cersetoare trista ce-si plange de mila, iar altele in ignoranta lor nu ar vedea-o nici daca i-ar saluta.
    Ce as intreba viata? As avea atatea sa o intreb. Care e rostul meu aici? Cum as putea trai mai frumos?
    Totusi eu cred ca noi avem o intalnire cu viata in fiecare zi si ea ar avea atatea sa ne spuna doar ca noi nu o ascultam.
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=924873910937525&id=100002447733728&fs=4&ref=bookmarks

    Apreciat de 1 persoană

  22. Ana M. zice:

    Fb: Ana Banu
    Share: https://www.facebook.com/ana.banu.735/posts/463762227159738?pnref=story
    Cred ca Viata ar fi o femeie vesela, imbracata colorat si blanda. Nu cred ca m-ar certa neaparat dar cred ca mi-ar da cele mai intelepte sfaturi. ❤

    Apreciat de 1 persoană

  23. Cristina Dumitrescu zice:


    Nume: Cristina Dumitrescu
    Eu cred ca daca ar trebui sa ii dau vieții o însușire fizica, ar fi un batranel cu haine zdrențuite, plin de riduri si fara bani sau lucruri de valoare. Pe care l-as intreba:
    – Mai poti?
    – Mai pot si voi putea, a răspuns el. Mereu am facut fata greutatilor si asta datorita lor ( apar doua fete lângă el)
    Ea e Speranta, spune si arata spre o fata blonda, palida, cu o rochie patata in multe culori.
    Iar ea e Credinta, zice si o prezinta pe roscata imbracata in blugi uzati si un tricou cu o pisica.
    Iar ea – spune si deschide un colier înăuntru caruia se afla poza unei femei satene si frumoase- ea e Iubirea, si una dintre singurele lucruri pentru care mai lupt.

    Apreciat de 1 persoană

  24. Andreea Costea zice:

    Facebook: Anda Costea
    Link share :
    https://mobile.facebook.com/story.php?story_fbid=1532084613782935&id=100009442347325&ref=bookmarks

    Daca ar fi sa ma intalnesc maine cu Viata, aceasta ar fi o carte,relatata la persoana I ,cu toate gandurile si trairile unei persoane ,ale mele. Dupa ce o voi fi terminat de citit, voi reflecta iar si iar la mesajul ascuns intre pagini,dandu-mi singura seama daca trebuia sa o mai colorez sau sa o tratez cu mai multa seriozitate.

    Email: andacostea23@gmail.com

    Apreciat de 1 persoană

  25. Ema zice:

    Fb: Ema Georgiana
    Share: https://www.facebook.com/ema.georgiana1985/posts/929076017169332?pnref=story
    Email: insideovi2005@yahoo.com

    Imi imaginez viata ca pe o femeie vesela, imbracata intr-o rochie uni, rosie, cu o voce blanda si cu o privire puternica. Probabil ca am merge prin Paris, la o masuta mica, rotunda, am lua o ciocolata calda si am discuta deschis. I-as spune ca ii multumesc pentru oportunitatile oferite, pentru familia pe care o am, pentru oamenii pe care i-am intalnit si de la care am invatat atatea, dar i-as si reprosa faptul ca este atat de scurta, incat nu imi acorda timpul sa fac tot ce imi doresc. Ea mi-ar zambi si mi-ar raspunde ca cel mai important lucru pe care mi-l ofera este libertatea de a-mi petrece timpul exact asa cum imi doresc, cum decid. Si mi-ar mai spune sa nu ma mai ingrijorez pentru lucrurile pe care le-am facut, ci pentru cele pe care le-am ratat. M-ar sfatui sa tin mai mult cont de inima atunci cand iau decizii, si mi-ar spune ca, la final, ratiunea nu iti da senzatia ca ai fost fericit, ci doar momentele in care inima a decis. Dupa o conversatie de cateva ore ne-am cunoaste atat de bine, incat am decide ca vom fi bune prietene si ca vom face totul astfel incat fiecare clipa sa conteze.

    Apreciat de 1 persoană

  26. Alexandra M. zice:

    marta.alexandra95@yahoo.com
    Share:https://www.facebook.com/alexandra.marta.9/posts/1075736939106092
    Viata ar arata ca o fetita, imbracata vesel, mereu cu zambetul pe buze.

    Apreciat de 1 persoană

  27. Andreea T. zice:

    Share: https://www.facebook.com/marian.mar.585/posts/1727946987427540
    Nume FB: Marian Mar
    Cred ca viata ar arata ca o femie imbracata la 4 ace care da sfaturi.

    Apreciază

  28. roxiadina zice:

    Fb: Roxi Adina
    Share: https://www.facebook.com/roxy.adina.5/posts/935993279814049?pnref=story
    Mail: roxi_adina2000@yahoo.com

    Interesantă întrebare, n-am reflectat până acum asupra ei, însă cu siguranță nu-mi imaginez că m-aș întâlni cu o persoană. Îmi imaginez pur și simplu un spirit prezent, venind de undeva de sus, foarte strălucitor. Cât despre cum va decurge întâlnirea, îmi imaginez că mi-ar da sfaturi și mi-ar da ambiție să trec peste orice.

    Mulțumim pentru concurs, tare drăguță și întrebarea! 😀

    Apreciat de 1 persoană

  29. Corina Costea zice:

    Facebook: Corina Costea
    Email: corinacostea.cc.23@gmail.com
    Link share: https://mobile.facebook.com/story.php?story_fbid=162896884067806&id=100010424861867&ref=bookmarks

    Daca m-as intalni maine cu Viata, aceasta ar fi un ceasornicar imbracat in haine cenusii ,prafuite. Intalnirea ar avea loc in atelierul sau,unde s-ar afla n ceasuri . La vederea lor m-as intreba cat mai am de trait. Viata ,ca si cum mi-ar citi gandurile, mi-ar spune ca nu conteaza cat mai am de trait ,ci cum o fac . Spunand acestea,mi-ar arata trecutul mai multor oameni ,apoi pe al meu. La final,m-ar intreba cum as vrea sa arate in continuare viata mea .

    Apreciat de 1 persoană

  30. Narcisa zice:

    Fb: Narcisa Carmen
    Email: narciz.carmen@gmail.com
    Share: https://www.facebook.com/narcisa.carmen.7/posts/1728032757431379

    Cred ca viata fiecaruia dintre noi arata exact ca noi, numai ca nu asa cum vrem sa parem, cum ne aratam celorlalti, ci exact asa cum suntem noi cu adevarat, cum exprima sufletul si constiinta ca suntem. Deci daca m-as intalni cu viata, probabil ca ar fi ca si cum m-as privi in oglinda.

    Apreciat de 1 persoană

  31. Stefania zice:

    Fb: Stefania Bercaru
    Email: stefania.bercaru@yahoo.com
    Share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1537006909958240&id=100009468372661&pnref=story

    Viata ar fi o fata draguta, fericita, plina de speranta, care m-ar face in doar jumatate de ora sa imi dau seama de lucrurile frumoase din jurul meu si de oamenii faini pe care ii cunosc.

    Apreciat de 1 persoană

  32. Roxana Codin zice:

    Facebook: Roxana Codin
    E-mail: roxy_anna92@yahoo.com
    Share: https://www.facebook.com/roxy.bluedream/posts/10205414743153517

    Imi place mult intrebarea! 🙂 Sincer, nici eu nu m-am gandit pana acum la ea. Dar, daca ar fi sa mi-o imaginez cred, ca s-ar situa la stadiul dintre copil si femeie mai degraba o adolescenta, cu micile schimbari, bucuria, iubirea, dar si intamplarile mai putin placute pe care le aduce ea. Va fi imbracata in voal alb si imi va aduce la cunostinta imbunatatirile pe care trebuie sa le fac dar ma va si incuraja in acelasi timp. Viata va fi precum o poveste care a fost spusa, dar neterminata.

    Multumim pentru concurs!
    Sarbatori frumoase! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  33. Radu C zice:

    Fb: Typhoon Ciel
    Email: typhoon_du_ciel@yahoo.com
    Share: https://www.facebook.com/typhoon.ciel/posts/870148506432349?pnref=story

    Mai intai are trebui sa facem niste ipoteze. Daca viata mi-ar oferi o intalnire… Nu exista niciun fel de restrictie, prin urmare, imi pot imagina scenariul ideal. Asadar, sunt barbat, traiesc in 2015 si sarbatoresc Craciunul…alaturi de frumoasa mea sotie. Prin urmare, nu mi-as dori o intalnire cu iubirea vietii mele, ea e deja langa mine. Presupun ca pot calatori in timp. Am puterea de a altera legile naturii in asa fel incat sa pot calatori in trecut sau in viitor (e visul meu, deci pot face ce vreau, da?) OK, As putea folosi aceasta capacitate in scopuri nobile. As putea calatori in viitor, in anul 2245. As putea intalni castigatorul premiului Nobel pentru fizica al anului 2245. As putea afla secretul vietii vesnice. Sau secretul calatoriei cu viteze mai mari decat viteza luminii. Sau cel al teleportarii…. Sau o infinitate de alte secrete care refuza sa ni se dezvaluie in prezent. Insa nu voi face asta. Dorinta mea este mult mai simpla. As vrea sa ma intalnesc cu stra-stra-stra-stra-stra nepotul meu. As vrea sa-l intreb daca isi cunoste cat de cat arborele genealogic. As vrea sa-l intreb daca stra-stra-stra-stra-stra-bunicul lui a ramas in istorie pentru ceva. Pentru o descoperire, o inovatie, o imbunatatire, oricat de mica. Daca imi va spune ca da, a ramas in istorie, m-as intoarce fericit in prezent si as continua ceea ce fac, cu mult mai multa abnegatie, spre a nu-l dezamagi pe stra-stra-stra-stra-stra-nepotul meu. Totodata, ar putea sa-mi spuna ca nu-si aminteste de mine, ca am fost o figura stearsa, uitata demult de istorie. Nu as suporta o astfel de veste. M-as intoarce in prezent si as incerca orice e omeneste posibil numai pentru a-i demonstra contrariul stra-stra-stra-stra-stra-nepotului meu. Eu nu traiesc doar pentru a completa o statistica.Eu voi contribui cu ceva la progresul acestei lumi. Imi dedic viata intreaga acestui ideal. Si stiu sigur ca voi reusi, pentru ca cineva acolo sus ma iubeste!

    Apreciat de 1 persoană

  34. Iulia Victorita zice:

    Fb: Iulia Victorita
    Email: iulia_vicky@yahoo.com
    Share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=191831841165102&id=100010148622186&pnref=story

    Imi place sa cred ca ar arata ca o versiune perfectionata a mea :). Ca arata fizic ca mine, insa spiritual este mult mai evoluata, si ca la aceasta intalnire imi deschide ochii, sa pot vedea ce nu am vazut pana acum. Ar fi interesant sa se intample asa.

    Apreciat de 1 persoană

  35. fb: Anca Ciochina
    share: https://www.facebook.com/anca.ciochina.9/posts/1152945011390169
    mail: ancatd@yahoo.com
    Cred ca viata ar fi un bebelus, nu am vazut niciodata ceva mai viu decat un bebelus. Un bebelus putin grasut, pote cu unul sau doi dintisori, care sa rada intr-una. Va purta un scutec si cam atat, Si nu va trebui sa spuna nimic, aunci cand vezi ca viata rade cand te vede si ca se bucura de orice, de la propriul degetel la zapada sau la o jucarie colorata cam intelegi ce ai gresit, ce ai facut bine si ce ai de facut mai departe.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

