Recensământ de Noiembrie 2015

Astăzi e ultima zi din Noiembrie. După câteva zile urâte, ba cu ploaie, ba cu lapoviță, sărbătoriții zilei au avut și ei parte de un pic de vreme frumoasă (cel puțin, prin sud pe la mine :D).

La mulți, mulți ani frumoși și sănătoși tuturor sărbătoriților zilei!! Fie ca Sfântul căruia îi purtați numele să vă ocrotească la orice pas și să vă aducă liniște sufletească și multă fericire!!

dog-bloom-4

Am hotărât să inaugurez o nouă rubricuță pe blog, lunară, în care să prezint în ultima zi a lunii respective ce am mai citit. Poate găsiți în listă romane ale căror recenzii ați dori să le citiți – să nu vă sfiiți să-mi cereți acest lucru 😉

Cătinel și cu vorbe puține, voi intra direct în pâine 🙂

  • „The Game Plan” – al treilea volum din seria „Game On” – Kristen Callihan

the game plan

1. The Hook-up
2. The Friend Zone

Seria este YA, cu și despre fotbal american… În primul și al doilea volum din serie, protagoniștii sunt încă la facultate, dar în acest ultim volum publicat, acțiunea se plasează după absolvire, când băieții joacă în NFL (National Football League). Romanele sunt de principiu stand-alone-uri, dar este recomandată citirea în ordine pentru că mai aflăm una alta despre ceilalți. Eu ador această serie, este super simpatică, funny, ușor de citit, iar poveștile de dragoste sunt sweet sweet sweet!
P.S. Protagonistul acestui volum, Dex, este virgin la 20 și ceva de ani!! 😀

  •  Seria „Blythe College”Rochelle Paige

1. Push the Envelope
2. Hit the Wall
2.5. Summer Nights
3. Outside the Box
3.5 Winter Wedding

blythe_college

Seria este tot un YA. Deși bestseller și cu note destul de mari pe Goodreads, pe mine nu m-a impresionat. Este o serie faină, povestea a trei cupluri, tot studenți și ei – fiecare cu drama lui; este ușor de citit și drăguțică, dar cam atât :D. Din câte știu, seria este terminată, nu va mai apărea niciun volum.

  • „Leveled”Jay Crownover

leveled - jay crownover

„Leveled” este mini-volumul inaugural al seriei „Saints of Denver” ce face legătura cu personajele și seria „Marked Men”, iar pentru că aceasta din urmă, este o serie top-top-favourite, nu puteam trece cu vederea această noutate chiar dacă… atenție… este un m/m roman 😀 Tada! Despre acestea sigur n-ați citit la mine pe blog până acum 😀 Nici nu am multe la activ, acest volum ar fi al treilea pentru mine, dar niciunul dintre ele nu m-a dezamăgit – sunt povești sensibile, cu gust. „Marked Men” este o serie despre șase băieți/bărbați sexy, puternici și „marcați” atât fizic, prin tatuaje și alte piercing-uri, cât și sufletește și despre șase eroine sensibile, dar curajoase. Romanele sunt stand-alone-uri, dar este recomandată citirea în ordine pentru că povestea are continuitate și își fac apariția tot timpul și personajele deja cunoscute. „Saints of Denver” va urmări, probabil, aceeași linie, având în vedere că denumirea seriei este dată de numele noului tattoo shop al unora dintre băieții „marcați”, iar din informațiile pe care le am până acum, personajele vor fi din cele „zărite” ici-colo în seria anterioară.

  • „Untamed” – al patrulea volum al series „Thoughtless” – S.C. Stephens

untamed

1. Thoughtless
1.5 Thoughtful
2. Effortless
3. Reckless

Seria „Thoughtless”, până la apariția acestui volum, a fost povestea unui singur cuplu – Kiera și Kellan. Vă spun de la început că povestea lor de iubire începe cu un înșelat, implicit un triunghi amoros, dar dacă treceți peste acest „defect”, aveți numai lucruri frumoase de descoperit! Mie mi-a plăcut enorm de mult povestea lor și aș mai citi-o de un milion de ori. Btw, Kellan Kyle este solistul unei formații rock și un book-boyfriend adorabil :D.
„Untamed” urmează însă, povestea dintre sora lui Kiera, Anna și basistul trupei, Griffin. Începutul relației lor îl aflați printre picături în primele volume ale seriei. Vă spun sincer că prima jumătate a romanului am citit-o cu greu, nu mă identificam deloc cu Griffin și mă enerva la culme gândirea și comportamentul lui – devine mai nenorocit decât fusese până atunci, dar o dată ce începe să vadă adevărata valoare a lucrurilor și să-și realizeze greșelile… OMG! Sappy instant story! Loved it!
Sper ca scriitoarea să ne încânte și cu poveștile celorlalți membri ai trupei D-bags!

  • „Hard Beat” – al șaptelea volum al seriei „Driven” – K. Bromberg

Hard-Beat

Cei ce-mi citiți blogul, cunoașteți deja seria „Driven” pentru că am făcut recenziile primelor cinci volume. Pentru „Driven”, „Fueled”, „Crashed” și „Raced”, puteți citi recenzia aici, iar pentru „Slow Burn” – aici. Seria a urmărit în primele patru volume, povestea pilotului de formula 1, Colton Donovan și a lui Rylee. „Slow Burn” este povestea celor mai buni prieteni ai primului cuplu, Haddie și Beck.
Aparent, sunt datoare cu recenzia volumul 6 – „Sweet Ache”, ce prezintă povestea cuplului Hawke (și el este membru într-o formație rock!) și Quinlan – sora lui Colton. Acest ultim volum ne spune povestea lui Tanner – fratele lui Rylle – corespondent de război și a lui Beaux – o așa zisă fotografă.
Mai multe nu vă mai spun pentru că voi face cu siguranță recenziile! Este o serie superbă, scriitoare are un stil aparte de a învârti cuvintele pe foaie, iar poveștile ei sunt foarte sensibile și superbe! Este un must-read!

  •  Seria „Sweet Home”Tillie Cole

1. Sweet Home
1.5 Sweet Rome
2. Sweet Fall
3. Sweet Hope
4. Sweet Soul (va fi publicat pe 15 decembrie)

Sweet-Home-Collage

Seria urmărește poveștile lui Rome și ale fraților Carrilo. Este o serie frumoasă, cu note foarte mari pe Goodreads și cu povești nemaipomenite. Vi-o recomand!

  •  „Roommates” – un stand-alone foarte simpatic al scriitoarei Erin Leigh

roommates

Un roman tare funny, cum n-am mai citit de mult timp. BJ și Nat, personajele principale ale acestui roman, ajung a fi colegi de apartament, printr-o… întâmplare a destinului sau pentru că și-au băgat codița doi drăcușori?! 😀 BJ credea că Nat e băiat, iar Natalie credea că BJ este un nickname nefericit pentru o fată. Ei bine, să vezi și să nu crezi ce poveste simpatică se va naște acum!

  • „November 9” – ultimul roman al cunoscutei Colleen Hoover

november nine

O poveste de dragoste nemaipomenită pe care abia aștept să vi-o împărtășesc! Știți bine că CoHo este una dintre preferatele mele așa că niciun roman de-al său nu va rămâne de izbeliște! Un pic de răbdare și îi veți cunoaște pe Fallon și Ben.

  •  „Corrupt” – stand-alone (sper că se va transforma într-o serie!!!) – Penelope Douglas

corrupt

Mai știți romanul acela „Intimidare”, apărut la Epica?! Ei bine, acesta n-are nici în clin, nici în mânecă cu respectiva serie!! După ce ne-a plimbat prin lumea YA, cu adolescenți frumoși, Penelope Douglas face o schimbare de 180 de grade și ne aruncă într-o lume erotică, întunecată! Credeți că ați citit așa ceva până acum?! Nici gând! Este un must-have și un must-read! Sper ca editurile din Ro să-l traducă pentru că este A M A Z I N G!!!! O să-i cunoașteți pe Erika și Michael, dar și pe Kai, Will și Damon în curând!
Un roman superb, ce mi-a întrecut așteptările și mi-a depășit limitele! Un roman ce te provoacă și te captivează! Sper din suflet ca Penelope să se îndure și să transforme romanul într-o serie pentru că sunt îndrăgostită iremediabil de Kai și am nevoie de povestea lui!!! 😀

  • „Anul în care te-am întâlnit”Cecelia Ahern

ceceliaahern0

Recenzia o puteți citi aici.

  •  „Ascultă-ți inima” – o nouă apariție pe plaiurile epice – Sarah Dessen

Asculta-ti-inima-de-Sarah-Dessen

Recenzia o găsiți aici.

  • „Perfectly Imperfect”Harper Sloan

Pageflex Persona [document: PRS0000039_00005]

Recenzia o puteți citi pe blog aici.

  • „Slide” – primul volum al seriei „Black Addiction” – T. Gephart

slide

Îmi plac foarte mult romanele cu muzicieni, mai ales cântăreți de muzică rock, iar când se promite o serie cu membrii întregii formații, sunt atrasă mai ceva ca albina de polen! Din păcate, însă, „Slide” nu m-a impresionat… Citeam și parcă abia așteptam să ajung la finalul romanului. Rusty a fost simpatic ca personaj, însă Alison nu prea mi-a inspirat nimic… Nu cred că voi face o recenzie (doar dacă există persoane interesate) și nici nu știu dacă voi mai citi noile apariții din serie – poate dacă rămân fără material de lecturat. 😀

  • „The Air He Breathes” – primul volum apărut al seriei „Elements” – Brittany C. Cherry

the air he breathes

OMG!!!! Un roman extraordinar, cum n-am mai citit de foarte mult timp!! O poveste superbă despre o nouă șansă la viață și mai ales, la iubire. O tragedie ce-i leagă pe Tristan și Lizzie pe neașteptate căi. O poveste sfâșietoare despre cum să trăiești în urma pierderii sufletului pereche și chiar și a copilului, despre cum să reînveți să iubești și cum să ai curaj să poți spune iar „soț”/”soție” cuiva și să aduci pe lume noi suflete! Am plâns…
Sunt fericită, însă, pentru că am înțeles că romanul va fi tradus și la noi! Când voi avea mai multe detalii, vi le voi transmite; până atunci, veți avea parte de recenzie zilele următoare!

  • „Unintentional Vigin” – stand-alone al autoarei A. J. Bennett

unintentional virgin

Recenzia o puteți citi aici.

  • Seria „Montgomery Ink”Carrie Ann Ryan

montgomery ink series

Seria este destul de lungă, iar autoarea încă scrie :D. Romanele principale urmăresc destinele celor 8 frați Montgomery – 3 fete și 5 băieți, iar nuvelele sau povestioarele de câteva pagini (care sunt și ele o mulțime!) ne vorbesc despre personajele secundare din serie. Este o serie interesantă, mai ales dacă îți plac tatuajele și/sau persoanele care le fac/au. Pe mine m-a captivat suficient cât să urmăresc și următoarele apariții!

Și ultimul roman din Noiembrie, pe care tocmai l-am lăsat din mână…

  • „The Girl’s Got Secrets” – al șaptelea roman din seria „Forbidden Men” – Linda Kage

the girl's got secrets

1. Price of a Kiss
2. To Professor, with Love
3. Be my Hero
4. With every Heartbeat
5. A Perfect Ten
6. Worth It

Ah, seria aceasta este o alta pe care o ador și, sper că, cine știe, într-o zi va fi tradusă și la noi. Nu de alta, dar Linda Kage este o scriitoare minunată, iar seria are de toate, de la fotbaliști la cântăreți de rock, de la cei ce fac închisoare din cauza unei iubiri nevinovate până la iubirea dintre un student și o profesoară, de la un gigolo până la băieți de casă!!! Cred că acesta fost ultimul volum din serie, dar dacă ar fi fost după mine, ar mai fi trebuit încă 10! 😀
Acest ultim volum, de exemplu, ne prezintă povestea unei tinere care adoră să cânte la tobe și vroia să devină toboșarul trupei Non-Castrato (despre trupă, motivul pentru care au pierdut toboșarul inițial, dar și mai multe despre solistul inimilor – Asher Hart – aflați în volumele anterioare), dar pentru că n-a fost primită nici măcar la audiții sub motivul că era fată!, Remy, împreună cu Jodi, găsesc o soluție ingenioasă – transformarea, cu ajutorul machiajului și a mulajelor din latex, în băiat. Same old story, dar cu un twist de rock-n-roll!
Dacă vă pică seria prin mână, n-o ratați!

Sper că v-a plăcut această postare, chiar dacă este un pic lunguță, și că ați avut răbdare să ajungeți până aici. Nu uitați, dacă doriți recenzia vreunui roman, aveți întrebări sau sugestii, nu ezitați să-mi lăsați un comentariu!

EmM

Acest articol a fost publicat în Recensământ lunar și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Recensământ de Noiembrie 2015

  1. simona zice:

    Intrebare, fara a parea obraznica: intre timp, ai mancat/dormit/iesit din casa/efectuat alte chestii domestice? Ca mie mi-ar lua anul sa le parcurg pe toate. Tinand cont de faptul ca vorbesti despre serii intregi ale unor carti.

    Apreciat de 1 persoană

    • EmM zice:

      Am mancat, de dormit – eu oricum dorm putintel, am iesit si din casa, am si invatat ca am avut un examen important, efectuez chestii domestice cu duiumul – sunt singura care face curat, mancare, spala, calca etc si multe altele :)) ah, am si un caine pe care il plimb de 2 ori sigur a cate o jumatate de ora, cateodata mai primeste si extra timp, cand se poate. Mai am si un iubit care primeste atentie si el… mai fac si exercitii pe bicicleta… si multe altele… Citesc foarte mult si foarte repede. Citesc de foarte mica si mi-a intrat in sange cumva, nu stiu sa-ti explic… dar cronometrat, citesc cam 100 de pagini pe ora. Si sa stii ca unele serii de care am mentionat, cele de care spun ca le-am citit in intregime, nu sunt mari – fiecare volum are maxim 200 de pagini sau pe acolo, iar acele volume .5 au cateodata si 40 de pagini… Stiu ca sunt un ReadFreak sau ma rog, nu stiu cum sa ma explic altfel, dar asta sunt 😀 Citesc la plimbare cu catelul de pe telefon, in pat pe tableta sau carte, pe drumuri – naveta etc – telefon/tableta. Sper sa te satisfaca intr-o mica masura macar, raspunsul meu.

      Apreciază

      • simona zice:

        Scuze, nu stiu pe unde am ratacit dar abia acum am reusit sa citesc raspunsul tau. E de apreciat faptul ca citesti mult, iar faptul ca citesti repede eu il consider a fi o calitate importanta. Nu am spus-o nici cu invidie, nici cu obraznicie. Doar ca uneori mi-as dori sa ma pot concentra pe o singura actiune odata. Ma trezesc impartita in mai multe parti si las cititul la final. Dupa cate mi-ai spus ca faci pe langa faptul ca citesti atat de mult da-mi voie sa iti spun ca te admir. Ce pot sa spun mai mult de atat? Spor la citit si anul acesta 🙂

        Apreciat de 1 persoană

      • EmM zice:

        :)) Multumesc 😀 se pare, insa, ca dupa atata citit mai are si omul nevoie de pauze… mai se plictiseste, nu mai gaseste nimic pe plac sau care sa-i trezeasca interesul…. :)) Luna aceasta, pana acum, am citit doar 3 carti 😀

        Apreciază

Lasă un răspuns

